Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitsen aina seksikumppaniksi pullukan naisen

Vierailija
11.08.2015 |

Koska haluan saada tiukkaa ja paremmantuntoista pillua ja pullukoilla varmemmin sellainen on. olen testannut monia ja nainen on parhaimmillaan hieman pullukkana esim. 165/75-90/C tai D... löytyy sopivasti muotoja ja sopiva perse lätkyttää takaapäin, täyteläiset paksut ja pehmeät huulet suihinottoon jne. ennen kattelin laihojen 165/55 naisten perään mutta voi luoja mitkä paratiisin ovet aukenivat parempaan ja täydellisempään seksiin kun ekan kerran sain hyvävartaloista naista, miten paljon tiukemmalta ja ihanan turpealta se viivapillu tuntuikaan ja ne kaksi kokoa isommat rinnat ja parempi perse... t M31v

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kilo lisää niin olet jo vaikean lihavuuden puolella.. Todella tervettä.

Vierailija
22/43 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 08:26"]Kaikki luunaiset ragee noissa niiden kommenteissa koska teitä vituttaa kun ette enää saa munaa. Kuka panis puulautaa
[/quote]

Näin on. Mahtaa harmittaa? Hehe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi että oon ite lauta.. mulla on c kupin tissit ja pituutta löytyy 170cm ja painoa 56kg :D Kyllä olis ottajia mutta oma mies kyllä vaan saa.. Vai mitä meinaatte laihalla? Anorektikkoa? :D

Vierailija
24/43 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 08:26"]Kaikki luunaiset ragee noissa niiden kommenteissa koska teitä vituttaa kun ette enää saa munaa. Kuka panis puulautaa [/quote] Näin on. Mahtaa harmittaa? Hehe

[/quote]

Oivoi :D Ketkäköhän ne alapeukuttaa täällä ja ragee kun puhutaan että halutaan timmin muijan eikä mitään läskikasaa ... Onneks meitä on edelleenki erilaisia ja monenlaisia eri miehiä ja naisia.. Ei ole olemassa yhtä ja oikeaa

Vierailija
25/43 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa timmin muijan siis kirjotus virheitä..

Vierailija
26/43 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 20:32"]

En sanoisi että oon ite lauta.. mulla on c kupin tissit ja pituutta löytyy 170cm ja painoa 56kg :D Kyllä olis ottajia mutta oma mies kyllä vaan saa.. Vai mitä meinaatte laihalla? Anorektikkoa? :D

[/quote]

kyllä sä aika kuihtuneelta kuulostat mitä on vastaavista kokemuksii nii ei tartte paljoo mutkalle vääntyy nii näyttää että luut haluais nahkan päälle eikä niinku kuuluis olla. kyllä se etoo. M31v

Vierailija
27/43 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 20:32"]

[/quote]

kyllä sä aika kuihtuneelta kuulostat mitä on vastaavista kokemuksii nii ei tartte paljoo mutkalle vääntyy nii näyttää että luut haluais nahkan päälle eikä niinku kuuluis olla. kyllä se etoo. M31v

[/quote]

No ei mulla luut näy :) Oon kyllä mielestäni ihan terve muutama kilo voi tullakkin lisää jos tulee mutta ei minun mielestä ole tervettä olla oikeasti reilusti ylipainoinen tai alipainoinen.. niin se vaan on. Mutta mielestäni jotkut hieman pyöreät ovat erittäin viehättäviä läski on sitten eriasia :)

Vierailija
28/43 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen ainakin nyt nukkumaan äijäni viereen. Höh hoijaa. Jääkää te ihmettelemään luitanne ja läskejänne.

Vierailija
29/43 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 14:50"]

Koska haluan saada tiukkaa ja paremmantuntoista pillua ja pullukoilla varmemmin sellainen on. olen testannut monia ja nainen on parhaimmillaan hieman pullukkana esim. 165/75-90/C tai D... löytyy sopivasti muotoja ja sopiva perse lätkyttää takaapäin, täyteläiset paksut ja pehmeät huulet suihinottoon jne. ennen kattelin laihojen 165/55 naisten perään mutta voi luoja mitkä paratiisin ovet aukenivat parempaan ja täydellisempään seksiin kun ekan kerran sain hyvävartaloista naista, miten paljon tiukemmalta ja ihanan turpealta se viivapillu tuntuikaan ja ne kaksi kokoa isommat rinnat ja parempi perse... t M31v

[/quote] Miten niitä pullukoita kannattaa lähestyä? Onko he helpompia kuin trimmit naiset?

Vierailija
30/43 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä pullukka nainen on ihana hyväiltävä Nainen. / vilivallaton

Vierailija
31/43 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on pullukka enkä pysy sen päällä ja takaa en yletä, käsin pitää hoitaa.

Vierailija
32/43 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi yleensä hyvännäköiset ja treenatut miehet ei yleensä pullukoista (lue läskeistä) innostu, niin jää ne meille hyväkuntoisille ja hyvännäköisille hoikille naisille.

Vierailija
33/43 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemuksieni mukaan pyörehköt naiset ovat olleet todella kiihkeitä ja ihania sängyssä. Heissä on seksienergiaa.Sellaiset "sopivasti lihavat".En ole itsekään mikään adonis ollenkaan, aika rotevaa sorttia. Jotkut pyörehköt naiset ovat sanoneet, että sellainen mies juuri kiihottaa, en tiedä sitten. Eräs sanoi ennen riisumista, että tällaisen rotevahkon miehen hän haluaa saada päälleen, että tietää olevansa rakastelemassa.

Vierailija
34/43 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hoikat kokee tällaiset niin loukkaavina, että pitää taantua tarhaikäiseksi ja alkaa ilkeillä? Teette itsestänne henkilöinä aika vastenmielisiä. Ei liene keneltäkään pois, jos joku tykkää pulskemmasta. Ihan varmasti hoikille löytyy omat faninsa, luulisi tällasten asioiden olevan päivän selviä. Tämä keskustelu on nyt pulskempia varten, koitetaanpa päästä siitä nyt jotenkin yli.

Olen itse juuri eronnut 161/79-kokoinen, nätti ja huoliteltu pläski, jolla on isot tissit ja valtavasti seksuaalienergiaa. Erosin vasta, eikä ole kyllä miehen puutteesta tarvinut iltaisin runkkailla.. N31

Vierailija
35/43 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mitat 157cm/65kg/E75, hyvin on vastakkaiselle sukupuolelle kelvannut ;)

Ikää 24

Vierailija
36/43 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:18"]

Jaaha. Sen verran sanon, ettei vartalo vaikuta huulten paksuuteen.

[/quote]

Ai ei vai...? no et ole kyllä sitten kovin paljon tai ainakaan kovin monen kanssa suutelua harrastanut... harvoin olen tavannut hyvin laihaa tai hoikkaa naista jolla paksut pehmeät huulet, mutta muodokkaammilla useinki... kyllä se pehmeys lähtee samallalailla jokapaikasta, huulet ohenee siinä missä pillunkin täyteläisyys kuihtuu laihtuessaan, samoin tissit pienenee ja perse katoaa, tarpeeksi ku vedetään nii on vain luut ja nahka ja takuulla on erilaiset huulet... M31v

[/quote]

Jotain rajaa näihin paskapuheisiin pliis.

Vierailija
37/43 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:57"]

Miksi hoikat kokee tällaiset niin loukkaavina, että pitää taantua tarhaikäiseksi ja alkaa ilkeillä? Teette itsestänne henkilöinä aika vastenmielisiä. Ei liene keneltäkään pois, jos joku tykkää pulskemmasta. Ihan varmasti hoikille löytyy omat faninsa, luulisi tällasten asioiden olevan päivän selviä.

[/quote]

Luitko kommentit kenties erittäin puolueellisesti? Tuolla kyllä aika lailla mollattiin hoikkia naisia. Eihän siinä mitään vikaa olekaan jos joku pitää pullukoista, mutta miksi kyseiset pullukat haukkuvat samalla hoikkia kakkosnelosiksi ymv?
Itse en ole pullukka tai erityisen hoikka, aika puolueettomana voin todeta haukkumisen olevan naurettavaa.

Vierailija
38/43 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olka tyytyväisiä vartaloonne ja jos ette ole niin tehkää jotain". Itse haluaisin enemmän muotoja siis joka puolelle mutta olen laiha. Helppo käskeä tehdä jotain. Ei sekään välttämättä onnistu.

Vierailija
39/43 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani tätä ketjua, alkoi haluttamaan pullukaa. Uskaltaakohan joku pullukka vastata. / vilivallaton

Vierailija
40/43 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo leikitään nyt niin, että läskeillä on tiukin ja ovat parhaita sängyssä... Ei tuu sitten paha mieli.