Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hottis-Danilla ollut yli 300 naista

Vierailija
11.08.2015 |

Kyllä varmasti palstamammoillekkin Daniel useille kelpaisi, myöntäkää pois vain. Asia on vain niin, että suurimmalla osalla palstamammoista ei ole mahdollisuuksia Danielin tasoisiin miehiin.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1439256062451.html

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:19"]

AP täällä. Enpä ole mikään Dani, vaan olen aivan tavallinen suomalainen mies. Siksi vain nostin tämän asian esille, koska naiset todellisuudessa valehtelevat päin naamaa. Monet naiset sanovat, että eivät ikinä olisi Danin kanssa, mutta Danilla on silti ollut yli 300 naista, eli vientiä riittää kovasti. Siksi olenkin alkanut epäillä, että Dania dissaavat ainoastaan naiset, joilla ei ole mahdollisuuksia Daniin tai muihin Danin kaltaisiin miehiin.

[/quote]

*Huutonaurua*
Mulla on mahdollisuus tota mitäänsanomatonta junttia kymmenen kertaa paremman näkösiin miehiin. Kelpuutan myös ulkonäöltään Danin tasoiset jos luonne on kohdillaan, en ole niin pinnallinen, mutta tuollainen sairas itseriittoisuus on luontaantyöntävin piirre miehessä.

Vierailija
2/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? :D Kuka kutsuu tuota hottikseksi? Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:24"]Huvittavaa kun naiset haukkuu kusipäisyyttää internetskussa. Vaikka jokainen mies tietää että kusipäiset jutut ja danimainen player ulkonäkö toimii kuin magneetti naisiin jotka haluavat "jännitystä" [/quote] Itse opin jo kauan sitten ettei kannata uskoa naisten puheita vaan tekoja.

[/quote]

Jos mua yrittää joku iskeä kusipäisyydellä, saa kokea karvaan pettymyksen. Sitä mielikuvaa on sitten aika lailla mahdoton karistaa, jos tulee järkiinsä ja kokeilee ystävällisyyttä.

Vierailija
4/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 14:14"]

Samantasoinen nainen kelpaa? Eli lyhyt, vähän roteva, persleukanen, tihrusilmänen ja sisäisestä kauneudesta ei tarvi kyllä sanoa sanaakaan :D

[/quote]

Niinpä, jos vain samantasoinen kävisi niin mulla ei ois mitään jakoa, sen verran paljon paremman näkönen olen. :D

Vierailija
5/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:28"]Henkilökohtainen mielipiteeni on se, että henkilön tunne-elämässä ja aivotoiminnassa on jotain häikkää, jos petikumppanit lasketaan sadoissa tai edes kymmenissä. En arvosta. 
[/quote]no tota kyl ymmärrä .mitä vikaa jos paljo petikumppaneita ja miten liittyy aivotoimintaa? Miksi sit arvistettavampaa jos muutama? En kyl ite arvostele naista tai miestä sen mukaan.. sun kaltaista moralistaa en arvosta
[/quote]

Sulla ainakin, kirjoitustaidoista päätellen, on jotain häikkää aivotoiminnassa. Ja niitä petikumppaneitakin on varmaan kertynyt kymmeniä?

Vierailija
6/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siltikin kolmea jo tästä ketjusta on mies köyrinyt!
Ei, naiset, nuo teidän sananne, vaan teot!!!

Vierailija
7/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan pikkujätkä unelmoi...

Vierailija
8/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut livenä, mutta hänellä täytyy olla tosi paljon karismaa tai muuta charmia, sillä pelkästään tuolla naamalla ei kaadeta 300 naista.
Olen nähnyt pari videohaastattelua hänestä ja niistä ei kyllä karisma välity, ehkäpä livenä on erilainen eikä päästele suustaan tyhmiä ja ylimielisiä kommentteja. Tosin rooliahan hän vetää.

Vierailija
9/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo kysyä, et mikä helvetti siinä on, et pitää tuommoselle kusipäällä sitä pillua antaa mut tulin siihen tulokseen, et jos tyrkky Viidakon tähtöset tarjoais mulle pillua, niin saattaisin ottaa tarjouksen vastaan. m25 :D

Vierailija
10/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:41"]

Ja siltikin kolmea jo tästä ketjusta on mies köyrinyt! Ei, naiset, nuo teidän sananne, vaan teot!!!

[/quote]

No minä en ole vastuussa muiden naisten teoista, emme ole homogeeninen ryhmä. Musta toi äijä on vastenmielinen, ei ole mitään tekopyhyyttä jos jonkun muun naisen mielestä näin ei ole ja hän toimii sen mukaan. 

Vierailija
11/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:49"]

Meinasin jo kysyä, et mikä helvetti siinä on, et pitää tuommoselle kusipäällä sitä pillua antaa mut tulin siihen tulokseen, et jos tyrkky Viidakon tähtöset tarjoais mulle pillua, niin saattaisin ottaa tarjouksen vastaan. m25 :D

[/quote]

Nii-in ja nyt on helppo sanoa ettei huolisi tuollaista jätkää, kun möläyttelee julkisuudessa. Jos osaa esittää asiallista eikä joku tiedä hänen lausunnoistaan mitään, voi haksahtaa. Ja tietty on niitä, joita ei kiinnosta vaikka joku puhuisi mitä.

Vierailija
12/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en miehenä ymmärrä mikä tossa on niin hyvännäköstä? Kroppa sama kuin kaikilla ketkä käyny sen vuoden kaks aktiivisesti salilla, tukka jotain väliä maantieharmaa-blondi eli vitun tylsä ja sit sil on vielä tommoset vinot mongolisilmät -_-

Vierailija
13/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi monelta kysyy niin joku lopulta vastaa kyllä. Vaikka olisi ruma naama ja typerät jutut, niin jos on itsevarmuutta ja röyhkeyttä vongata joka baarireissulla jokaista vastaan tulevaa, niin eiköhän ainakin joka viidennellä kerralla saa mukaansa jonkun umpitunnelissa olevan tai pelkkää yhden illan panoa etsivän. Saattaa se 300 naista olla vähän ylöspäin pyöristetty lukukin.

Vierailija
14/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi :D Kauhea, sitä paitsi mulla on ollut vähemmän miehiä kuin hänellä naisia, kun mulle ei ihan kuka tahansa kelpaakaan ;)

Vierailija
15/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpais. Ruma ku perkele.

Vierailija
16/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole sitä huolinut kuin hetkeksi.

Vierailija
17/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään täynnä oleva kusipää babyface. Joo ei kiitos. Omani on kypsempi, älyttömän hauska ja ei ikinä puhuisi naisista noin. Plus komea, oikeesti miehekkäämpi ku tää homostelija. Ei kelepais. Tollaset suomijuntit ei innosta.

Vierailija
18/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Äiti on varmaan ylpee pojastaan...

Vierailija
19/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tuolle tasolle en kyllä edes halua, millä toi poika on... oli se sitten ylös tai alas tästä omastani.

Vierailija
20/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh... tuo tyyppi ei ole kylläkään mitenkään hirmu tasokas ulkonäöltään.

http://aijaa.com/01rugq