Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää jokin hyvä näpäytys sellaselle joka nauraa

Vierailija
11.08.2015 |

kun katsoo minua. Usein siis kuulen ilkeitä kommentteja, niihin saatan osata vastata, mutta miten nauruun vois reagoida, niin että vois antaa takasin?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:10"] Usko nyt ihmeessä tämä, eli todennäköisesti/mahdollisesti näytät liian kiltiltä ja liian helposti haavoitettavalta, joten sitä kautta voit lähteä muuttamaankin tilannetta osaltasi, mikäli koet sen tarpeelliseksi. Minä olen hionut habitustani siten, ettei todellakaan kukaan enää käyttäydy sopimattomasti minua kohtaan lyhyissä kohtaamisissa, päin vastoin minä saan esim. loistavaa palvelua ja minua kohtaan osoitetaan aika useinkin kiinnostusta ja ylimääräistä ystävällisyyttä. [/quote] Miten teit sen? [/quote] Ihan murrosikäisen juttuja tämä. Huh Huh... Näytä ilkeämmältä? Epäaitous naurattaa kaikista eniten.

[/quote]

No epäaitouttahan se ei edes ole, vaan täyttä totta omalla tavallaan. Sanoinko että tekisin sen jotenkin tökerösti? Korostin taidolla tehtyä. En siis tietenkään neuvo ketään näyttelemään huonosti jotain mitä ei ole, vaan omaksumaan uuden kovemman osan itsestään aivan aidosti, jos kerran vanhalla meiningillä tulee kurjia tilanteita turhan usein koettavaksi. Se on kuule ihan puppua että toista poskea vaan esille, jos toiseen jo nauraen lyötiin. Tyhmien kanssa ei kannata edes yrittää, senkin oppii kyllä näkemään, eli kannattaa pistää puolustusaidat kuntoon tiettyihin suuntiin ja huom. säästää se hyvä ja aito itsestään niille toisenlaisille. Minä ainakin poimin heidät joukoista melko heti kättelyssä. Et nyt siis täysin ymmärtänyt nyansseja täsä kohdin.

[/quote]No minun täytyy sanoa että olen hionut mun sanavalmiutta, ja puhun luonnostani rosnkisti. Mutta se on ristiriidassa mun fysiikkani kanssa. Olen heiveröinen joten en ole uskottava. Tästä huolimatta sanon vastaan, en kuitenkaan naisille koska se ei minua hyödytä mutta tunnen hyvää oloa kun ilkeille miehille sanon vastaan. Olen kylläkin joutunut potentiaalisiin väkivaltatilanteisiin tämän vuoksi, ja olen kokoa 32-34. -ap
[/quote]
Älä vaaranna turvallisuuttasi idioottien takia. Älä välitä ilkeilystä tai sitten kannatan tuota iloista lähestymistapaa ja jos sekään ei toimi käyttäisin sarkasmia "voi harmi että mun naamani pahoittaa sun mielen noin pahasti, voi voi" tai asennetta että onpa hyvä että oot niin suojattua elämää saanut elää että mun näkeminen on kamalinta mitä sulle on sattunut.

Vierailija
62/74 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:55"] Jospa pistät AP vaikka kuvan itsestäsi tänne niin pääsemme kärryille että mitä tässä nauretaan ja tuhistaan, ja voitko asialle mitään. Ei ylipainoisille ja vammaisillekaan noin vaan naureta kadulla, luulen että sinussa on kyllä jotain mihin hyvin voisit vaikuttaa. [/quote]Siis naamalle ne nauraa -ap [/quote] Suulakihalkio?

[/quote]

suulakihalkio on sisäpuolella, huulihalkio on näkyvä...se leikkausarpi.

harvoin kai niille nauretaan, toivon ainakin niin.. Itse en ainakaan. Ne tekee jostain syystä minun mielestäni ihmisen symppiksen näköiseksi.

ei kannata välittää, jos ihmiset katsoo. Be voi katsoa ihan mitä vaan. Jos joku kommentoi, niin kommentointiin voi sanoa tai jättää sanotta ja jättää ne ihan omaan alhaiseen arvoonsa. Sehän on vain typeryyttää. Eikä se niiden typeryys ole sun vika. Enemmistö ei kommentoi eikö tuijottele eikä ivaa. Ajattele niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:44"]

Viimeksi eilen yksi siistinnäköinen keski-ikäinen nainen oikein kuuluvasti tuhahti ja nyrpisti nenää kun satuimme kävelemään vastakkain ja katsoimme toisiamme. En tuohonkaan osannut mitenkään reagoida. Enm yöskään ole kovin sanavalmis, ja sen lisäksi minulla on käytöstapoja niin on kova työ rikkoa niitä, vaikka toinen ei osaa käyttäytyä -ap

[/quote]

"Anteeksi, sanoitko jotain?" ja päälle mairea hymy.
[/quote]Juuri näin tai sitten menet kysymään mille oikein naurat. Minulla itselläni on synnynnäinen jälki kasvoissa enkä ole koskaan saanut tuollaista kohtelua. Missä päin tällaisia ihmisiä sikiää, että noinkäyttäytyy?

Vierailija
64/74 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

57, 

Kortisonihoitoon liittyy runsaasti haittoja. Tärkeimmät, mahdollisesti kumulatiivisesta annoksesta riippuvat haitat ovat osteoporoosi, kaihi ja kasvun hidastuminen. Pitkäaikaiseen, pieniannoksiseenkin glukokortikoidihoitoon voi liittyä lisämunuaislaman vaara. Lisäksi hoitoon liittyy lisääntynyt herkkyys sairastua tulehduksiin. Sivuvaikutuksiin kuuluu lisäksi mahdollinen painon nousu sekä sydän- ja verisuonisairauksien lisääntyminen. Esteenä glukokortikoidihoidolle voi olla diabetes, ylipaino, vaikeat krooniset infektiot tai psyykkiset sairaudet. 

Tohtori.fi

En olisi maininnut kortisonia, jos käytöllä ei olisi erittäin ikäviä vaikutuksia mm. psyykeen.

Olen edellen sairauslomalla syöpähoitojen vuoksi, mutta onneksi hyvin pienellä kortisonimäärällä. Minulta on leikattu nuorena kaihi ja sairauslomani jatkuu vielä pitkään.

Toivon, ettet sinä tai lapsesi koskaan sairastu ja saa suuria kortisoniannoksia.

Vierailija
65/74 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, kun jokunen kuukausi sitten mua vastaan käveli aika rumahko, vanha nainen. Ilmeisesti jonkinlainen vanha huumeidenkäyttäjä tai juoppo. No kuitenkin, hänen naamansa oli todella ihmeellisesti rutulla ja niin isot rypyt ettei meinannut suuta tai silmiä erottaa. Saatoin häntä katsoa ohi kulkiessani hieman tavallista pitempään ja tämä mummelipa sitten näytti mulle kieltä ja pärryytti päin naamaa oikein komeasti. Kyllä siinä vähän hämmennyin.

Vierailija
66/74 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:53"] No jos kadulla tuntemattomat noin vaan tuhahtelevat ja nauravat tjms. niin kyllä voisi olla oikeastikin peiliin katsomisen paikka? Oletko pessyt itseäsi? Kuljetko hirveän rääsyisissä ryysyissä? Eivät ihmiset kenellekään normaalille noin tuhahtele. [/quote]Anteeksi nyt, mutta haist*ppa sinä pitkä pa*ka. Minä kuljen ihan siisteissä vaatteissa ja aivan normaalisti en sano mitään tms. Tämmöset kommentit on vastenmielisiä. Jos ei sinulle tehdä niin koska sulaudut massaan ei tarkoita etteikö muille tehtäisi. Eilen myös noin 25 vuotiaat miehet nauroivat minulle kun kävelin ohi ja katsahdin heitä.  Näitä tulee joka päivä -ap [/quote] Kampurajalan kanssa nilkutat? Kävelet sillain hassusti?

[/quote]

Ja sä pässikö nauraisit näille ??

Vierailija
67/74 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:53"]

No jos kadulla tuntemattomat noin vaan tuhahtelevat ja nauravat tjms. niin kyllä voisi olla oikeastikin peiliin katsomisen paikka? Oletko pessyt itseäsi? Kuljetko hirveän rääsyisissä ryysyissä? Eivät ihmiset kenellekään normaalille noin tuhahtele.

[/quote]Anteeksi nyt, mutta haist*ppa sinä pitkä pa*ka. Minä kuljen ihan siisteissä vaatteissa ja aivan normaalisti en sano mitään tms. Tämmöset kommentit on vastenmielisiä. Jos ei sinulle tehdä niin koska sulaudut massaan ei tarkoita etteikö muille tehtäisi. Eilen myös noin 25 vuotiaat miehet nauroivat minulle kun kävelin ohi ja katsahdin heitä.  Näitä tulee joka päivä -ap
[/quote]sori vaan mut taidat kuvitella koko jutun. Jos sussa ei mitään erittäin erikoista ole!

Vierailija
68/74 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:29"]

tämä mummelipa sitten näytti mulle kieltä ja pärryytti päin naamaa oikein komeasti. [/quote] Mitä hän siis teki?

Vierailija
69/74 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:29"]

tämä mummelipa sitten näytti mulle kieltä ja pärryytti päin naamaa oikein komeasti. [/quote] Mitä hän siis teki?

[/quote]

Pärryytti kielellään minua päin niinkuin pikkulapset. En mä tiedä sille muuta sanaa kuin pärryyttäminen.

Vierailija
70/74 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:54"]

Olen kirjoittanut tapahtuneesta tänne aiemminkin ja saanut useita neuvoja tilanteeseen. 

Sain syöpähoitona suuren määrän kortisonia, joten turposin kuukaudessa yli 15 kiloa. Turpoaminen muutti vartaloani törkeästi eli näytin gorillalta niskakyttyrän ja turvonneen ylävartalon vuoksi. Silmiäni ei erottanut kasvoista turpoamisen vuoksi ja kaulani katosi. 

Menetin solumyrkkyjen vuoksi pitkät vaaleat hiukseni ja tilalle kasvoivat (siinä vaiheessa hyvin lyhyet) tummat kiharaiset hiukset. Olin tyytyväinen siitä, että olin huonosta ennusteestani huolimatta vielä elossa, mutta näytin kamalalta. 

Useimmat ihmiset eivät tietenkään reagoineet mitenkään ulkonäkööni.

Istuin bussissa ja kaksi nuorta naista tuijotti minua. Toinen heistä kääntyi useita kertoja tuijottamaan minua. Olimme lähestymässä päätepysäkkiä eikä bussissa ollut muita matkustajia. Olen pitkällä sairauslomalla ja istuin omissa ajatuksissani, kunnes kuulin jatkuvan tirskunnan ja huomasin heidän nauravan minulle. Menin noloksi, koska tiesin, miltä näytän.

Odotin, että he poistuvat - minua nauraen ja tuijottaen - bussista ja laskeuduin bussista kaiteen avulla, koska reisilihakseni olivat heikentyneet kortisonin vuoksi. He tuijottivat minua edelleen ja nauroivat minulle ilkeästi. En yleensä reagoi tuollaiseen, mutta kortisoni tekee myös ilkeäksi, joten totesin jälkimmäiselle tytölle ivallisesti HUORA. 

En koskaan nimittele ketään noin, mutta suutuin nauramisesta.

En katsonut enää kumpaankaan heistä, vaan kävelin - tai laahustin - kotiin. Tyttö raivostui ja jäi huutamaan perääni ja vaati saada tietää, nimitinkö häntä huoraksi. En vastannut mitään. Seuraavaksi tuli jo odottamani sikaporsas-kommentti. Jatkoin matkaa kommentoimatta.

Häpesin myöhemmin käytöstäni. En ole heidän ikäisensä tai onneksi heidän taustaisensa, mutta minun olisi pitänyt käyttäytyä paremmin.

Ystäväni totesi, että puhuin heidän kieltään ja hyvä niin. Usempi henkilö selitti minulle jälkeenpäin, että minun olisi pitänyt selittää heille sairaudestani. Olen edelleen sitä mieltä, että minun ei kuulu kertoa kenellekään tilanteestani.

Heidän (ja minun) olisi pitänyt käyttäytyä sivistyneemmin. 

[/quote]

Tuli todella paha mieli puolestasi. Teinejä tai ei, törkeää käytöstä tytöiltä. Syöpähoidot on todella rankkoja sekä fyysisesti että henkisesti. Itseäni jo pelkkä hiusten menetys surettaa valtavasti, puhumattakaan siitä, jos olisi tullut kuvailemasi kaltaista painnonousua (minulla kortisoniannokset olleet hyvin pieniä).

Toivottavasti olet toipunut hyvin syövästä!

t. Parhaillaan sytostaattihoidoissa oleva

Vierailija
71/74 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo taitaa ap kuvitella että jengi nauraa päin naamaa. Katsoo varmasti, mutta se on normaalia

Vierailija
72/74 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:28"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:22"]Mulla on ruusufinniä ja näin kesällä naama on punakirjava ja näppyläinen, vaikka hoitaisin sitä millä (ja kyllä, jopa otsoniöljyt on kokeiltu, mutta apua ei näin kesällä ole mistään). Työni on todella fyysinen, enkä meikkaa töihin. Yksi päivä olin käymässä kaupassa ennen töitä ja siellä pari parikymppistä poikaa tuijotteli minua. No en välittänyt tästä, koska 99% tapauksista kun kuvittelee että joku tuijottaa, on tilanne kuvitelmaa. Siinä vaiheessa kun kävelin heidän ohitseen, ja toinen noista pojista yökkäsi, siis sillä tavalla että olevinaan laittaa sormet kurkkuun, sävähdin. Menin luultavasti punaisemmaksi kuin pitkään aikaan, mutta totesin kuivasti pojalle että tiedätkös että bulimiaan kannattaa hakea apua, kannattaa aloittaa vaikka puhumalla äiskälle, ja kävelin pois.  Tuon jälkeen olen monta kertaa miettinyt, että millaisia ihmiset oikeasti ovat. Tuon jälkeen olen kiinnittänyt enemmän huomiota muiden ihmisten ilmeisiin ja eleisiin tavatessani heitä ja kun olen meikittömänä, moni mies ei edes katso minua. Naiset taas kokevat iho-ongelmani ilmeisen hyvänä juttuna, koska moni nainen on minulle todella ystävällinen.  Ei siinä, en minä miesseuraa tarvitse, olen naimisissa (ja minua päin katsomattomuus ei johdu sormuksista, en käytä niitä työpäivän aikana, ovat turvallisuusriski), mutta on ollut hassua huomata, kuinka paljon joku noinkin pieni asia kasvoissa tekee ihmisestä "alemman" kuin muut. [/quote] En mäkään katso kaikkia ihmisiä enkä pidä heitä mitenkään alempiarvoisena tai muuta vastaavaa , en vain jaksa reagoida jokaiseen vastaantulijaan kun olen ajatuksissani. -ohis [/quote] Kirjoitin ehkä epäselvästi, mutta en todellakaan tarkoittanut jokaista vastaantulijaa, vaan niitä, joiden kanssa keskustelen joko töissä, ennen töitä tai töiden jälkeen. Töissäni on myös aika paljon asiakaspalvelua, mutta ala on sellainen ettei minulta odoteta/vaadita meikkiä tai siisteyttä. =) Ihmisiä tulee tavattua päivän aikana paljon, niin töissä kuin lapsia hakiessa ja viedessäkin. 
Joidenkin päivittäin tapaamieni ihmisten käytös minua kohtaan on ollut jopa erillaista silloin kun minulla on ollut meikkiä. [/quote] Kuvittelet. Nämä jutut on sun päässä.

[/quote]

Niin, no, ei minun tarvitse sinua mitenkään vakuuttaa. Toki tuo pieni tutkimukseni ja tarkkailuni oli vain minulle, jäin vain miettimään niiden parikymppisten poikien käytöstä aiemmin ja halusin testata asiaa. 

Tottakai olisi ihanaa ajatella, ettei ulkonäkö vaikuta muiden ihmisten käytökseen, mutta asia ei ole koskaan ollut niin. Ei ole pitkä aika, kun poikkeavammat ihmiset ovat olleet muiden huvitusta (friikkisirkukset) tai heidät on suljettu ulkonäkönsä takia laitoksiin. Vaikkä tänä päivänä ei ketään laiteta häkkiin esille, kohdellaan ihosairauksista ja muista ulkonäköön vaikuttavista asioista kärsiviä eri tavalla kuin niitä "kauniita". Moni jolla on esimerkiksi finnejä, käsitetään likaisiksi tai epähygieenisiksi ja heitä kartetaan siksi. 
Eikä tuo minun testaukseni vaikuta elämääni enää mitenkään. Tutkin vain asiaa vähän tarkemmin, ja kun sain tulokseni, olen antanut muiden olla. Ja ihmiset ovat pinnallisia. Ei sille voi mitään eikä sen myöntäminen ole paha asia. Olen minäkin pinnallinen, enkai muuten olisi käyttänyt miltei tuhansia euroja siihen että näyttäisin paremmalta. =D

Suurempaa harhaa on mielestäni väittää ettei ihmisten ulkonäköön kiinnitetä huomiota. 

Vierailija
73/74 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko naurukin kielletään. Itse nauran paljon.

Vierailija
74/74 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks mies kävi minulle raivoomaan ja yritti hakatakin, kun olin muka nauranut ja pilkannut häntä kaverini kanssa.

Nauroin kyllä, mutta en edes ollut huomannut kyseistä miestä , ennen kuin aloitti raivoamisensa. Onneksi olimme kaupungilla ihmisten keskuudessa ja ulkopuoliset puuttuivat tilanteeseen. Muurten olisin tullut hakatuksi.

Että miettikää vähän, ennen kuin sanotte mitään yhdellekään "naurajalle" tms. Toki ilkeitä ihmisiäkin löytyy, mutta paljon todennäköisemmin oletatte itse nämä tilanteet.

Ilkeille ihmisille ei kannata sanoa mitään, elleivät sinulle tule puhumaan ja silloinkin kannattaa miettiä tarkkaan mitä vastaa, jos edes kannattaa vastata.

Se että sinulla on vaikkapa iso nenä, saattaa se joidenkin mielestä olla ilkumisen asia, mutta eniten ilkut sitä itse päässäsi ja kuvittelet nauravien ihmisten nauravan sinulle.

Jos hyväksyt sen ison nenäsi, niin kukaan ei naura ja ne jotka nauraa, eivät pysty satuttamaan sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän