Keksikää jokin hyvä näpäytys sellaselle joka nauraa
kun katsoo minua. Usein siis kuulen ilkeitä kommentteja, niihin saatan osata vastata, mutta miten nauruun vois reagoida, niin että vois antaa takasin?
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:55"]
Jospa pistät AP vaikka kuvan itsestäsi tänne niin pääsemme kärryille että mitä tässä nauretaan ja tuhistaan, ja voitko asialle mitään. Ei ylipainoisille ja vammaisillekaan noin vaan naureta kadulla, luulen että sinussa on kyllä jotain mihin hyvin voisit vaikuttaa.
[/quote]Siis naamalle ne nauraa -ap
[/quote]
Suulakihalkio?
En ymmärrä, ei ihmiset käyttäydy noin! Netissä sanotaan mitä sattuu, mutta livenä kadulla? Oletko varma, ettet vain kuvittele?
Jos oikeasti ventovieraat näkevät asiakseen kommentoida ulkonäköäsi, on parempi vain sivuuttaa ne. Lapsellisia ovat, eikä sinun kannata mennä siihen mukaan ja alentua samalle tasolle.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:53"]"Anteeksi, mikä teillä on hätänä? Mikä painaa?" Miehelle voi sanoa että "Potenssiongelmiin on saatavissa apua" Keski-iän ylittäneelle naiselle voi sanoa "Hanki hormonit niin olo helpottaa" [/quote] No niin, wt-mammojen tapakoulutysta osa 1
[/quote]
Ei oikein toimi kun naisten kanssa on 100% seisonut, jopa kuuden promillen humalassa.
T: Mies
Jos susta tämä on epäsiisti näky niin sun pitäs tulla käymään meillä sisällä.
Ihan mahtava kuitti.
Katso naurajaa todella halveksivasti. Tuijota häntä päästä varpaisiin erittäin arvostelevasti.
Näin minä tein. Toimi hyvin. :)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:55"] Jospa pistät AP vaikka kuvan itsestäsi tänne niin pääsemme kärryille että mitä tässä nauretaan ja tuhistaan, ja voitko asialle mitään. Ei ylipainoisille ja vammaisillekaan noin vaan naureta kadulla, luulen että sinussa on kyllä jotain mihin hyvin voisit vaikuttaa. [/quote]Siis naamalle ne nauraa -ap [/quote] Mikä ihme voi olla naamassa niin outoa että sille alkaisi tuntematon nauramaan? En ole koskaan nauranut kenenkään naamalle, ei ole tullut mieleenkään.
[/quote]No kyllä minäkin aika lailla ihmettelen. Ilmeisesti purentavikani aiheuttaa perusilmeen omituiseksi -ap
Hmm....katso tämän naurajan sepalusta tai muuta aluetta nopeasti, että ihan kuin siellä olisi jokin vika. Tai vatsaa, tai otsaa tms.. niin, ett'ä se tulee epävarmaksi siitä, mikä hänessä on vikana.. :D Nopea epäileväinen/ihmettelevä katse ja ole kuin ei mitään...
Ole mahdollisiman kohtelias ja ystävällinen, paras tapa muuttaa ihmisten ennakkoluuloja ja saada ihmiset häpeämään omaa typerää käytöstään. Jos kuulet joidenkin puhuvan susta niin iloisesti kysyt anteeksi, puhuitteko minulle? Jos tulee tuhahtelija vastaan niin hymyile ja sano huomenta/päivää/iltaa jne.
Kuulostaa tosi kurjalta. Siis aivan tuntemattomat ihmiset käyttäytyvät sinua kohtaan noin huonosti. Toisaalta en Suomessa ihmettele tällaistakaan, sen verran on outoa joukkoa.
Voin samaistua sinuun, vaikka ei minulle ihan tuolla tavalla naureta ja tuhahdella. Minulla oli kuitenkin aikaisemmin tuttuja, jotka virnuilivat minut nähdessään. En osannut reagoida näpsäyttävästi. Yleensä kunnon näpäytys lopettaa toistuvan saman henkilön taholta härnäyksen, koska härnäyksen ideassa on sitä, että ajatellaan, että toinen ei osaa puolustautua.
Nyt vaan keksimään vastaiskua. Tosin yksi hyvä on se, ettei ole huomaavinaankaan. Se jo ärsyttää kiusaajaa tosi paljon. Mutta voit myös matkia toisen käytöstä eli tuhahdat oikein kuuluvasti ja pyörität silmiäsi, sanot vaikka huh huh jne. Katso kuitenkin, että se on turvallista. Tai varaa taskuun mukaan lappuja, joihin olet kirjoittanut esim. idiootti, tyhmä jne. ja ojenna kiusaajalle muistoksi huonosta käyttäytymisestä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:53"]"Anteeksi, mikä teillä on hätänä? Mikä painaa?" Miehelle voi sanoa että "Potenssiongelmiin on saatavissa apua" Keski-iän ylittäneelle naiselle voi sanoa "Hanki hormonit niin olo helpottaa" [/quote] No niin, wt-mammojen tapakoulutysta osa 1
[/quote]
Ei oikein toimi kun naisten kanssa on 100% seisonut, jopa kuuden promillen humalassa.
T: Mies
[/quote]
Pöljä!
Usko nyt ihmeessä tämä, eli todennäköisesti/mahdollisesti näytät liian kiltiltä ja liian helposti haavoitettavalta, joten sitä kautta voit lähteä muuttamaankin tilannetta osaltasi, mikäli koet sen tarpeelliseksi. Minä olen hionut habitustani siten, ettei todellakaan kukaan enää käyttäydy sopimattomasti minua kohtaan lyhyissä kohtaamisissa, päin vastoin minä saan esim. loistavaa palvelua ja minua kohtaan osoitetaan aika useinkin kiinnostusta ja ylimääräistä ystävällisyyttä. Usein jopa teititellään, mutta se on jo vähän liikaa. :'D Olin aivan liian kiltin oloinen tietyssä vaiheessa elämääni, ja kilttihän minä noin pohjimmiltani olenkin, tottahan se on, mutta se ei kuulu minusta enää koskaan kuin tutkitusti luotetuille. Muut saavat ensin jäätä ja kiveä ja vihjeen täydellisen kylmästä reagoinnista jos tarpeen, sillä siten sitä pärjää, niin se vaan menee
Nauraisin pilkallisesti matkien takaisin.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:10"]Usko nyt ihmeessä tämä, eli todennäköisesti/mahdollisesti näytät liian kiltiltä ja liian helposti haavoitettavalta, joten sitä kautta voit lähteä muuttamaankin tilannetta osaltasi, mikäli koet sen tarpeelliseksi. Minä olen hionut habitustani siten, ettei todellakaan kukaan enää käyttäydy sopimattomasti minua kohtaan lyhyissä kohtaamisissa, päin vastoin minä saan esim. loistavaa palvelua ja minua kohtaan osoitetaan aika useinkin kiinnostusta ja ylimääräistä ystävällisyyttä. Usein jopa teititellään, mutta se on jo vähän liikaa. :'D Olin aivan liian kiltin oloinen tietyssä vaiheessa elämääni, ja kilttihän minä noin pohjimmiltani olenkin, tottahan se on, mutta se ei kuulu minusta enää koskaan kuin tutkitusti luotetuille. Muut saavat ensin jäätä ja kiveä ja vihjeen täydellisen kylmästä reagoinnista jos tarpeen, sillä siten sitä pärjää, niin se vaan menee
[/quote]
No ei tarvi tällaiseksi alkaa vaan ei käyttäytyä kuin saaliseläinkään ja pälyillä koko ajan ympärilleen selkä kyyryssä ja anteeksipyytelevästi. Kun on ihan rehellisesti oma itsensä eikä häpeä sitä niin se riittää vaikka olisi kilttikin.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:10"]Usko nyt ihmeessä tämä, eli todennäköisesti/mahdollisesti näytät liian kiltiltä ja liian helposti haavoitettavalta, joten sitä kautta voit lähteä muuttamaankin tilannetta osaltasi, mikäli koet sen tarpeelliseksi. Minä olen hionut habitustani siten, ettei todellakaan kukaan enää käyttäydy sopimattomasti minua kohtaan lyhyissä kohtaamisissa, päin vastoin minä saan esim. loistavaa palvelua ja minua kohtaan osoitetaan aika useinkin kiinnostusta ja ylimääräistä ystävällisyyttä. Usein jopa teititellään, mutta se on jo vähän liikaa. :'D Olin aivan liian kiltin oloinen tietyssä vaiheessa elämääni, ja kilttihän minä noin pohjimmiltani olenkin, tottahan se on, mutta se ei kuulu minusta enää koskaan kuin tutkitusti luotetuille. Muut saavat ensin jäätä ja kiveä ja vihjeen täydellisen kylmästä reagoinnista jos tarpeen, sillä siten sitä pärjää, niin se vaan menee [/quote] No ei tarvi tällaiseksi alkaa vaan ei käyttäytyä kuin saaliseläinkään ja pälyillä koko ajan ympärilleen selkä kyyryssä ja anteeksipyytelevästi. Kun on ihan rehellisesti oma itsensä eikä häpeä sitä niin se riittää vaikka olisi kilttikin.
[/quote]
No siis sehän riippuu vähän kuinka kiltiltä näyttää, että mikä on lähtökohta. :)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:27"]
kun katsoo minua. Usein siis kuulen ilkeitä kommentteja, niihin saatan osata vastata, mutta miten nauruun vois reagoida, niin että vois antaa takasin?
[/quote]Sano hymyillen "hulluilla on halvat huvit"
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:41"]
Päästä haiseva leija, pieraise äänekkäästi.
[/quote]Luuletko että nauraminen/pilkka siihen loppuisi? Vai päinvastoin kenties lisääntyisi?
jos nauraa ihan suu auki, voit kommentoida jotain hampaista.. vaikka, että Oho, en ole ennen nähnytkään TUOLLAISIA hampaita!!
Ala kuvaamaan kännyllä (tai näytä siltä että kuvaat) tyyppien naurua, se saa niiden pasmat sekaisin. Jos ne kysyy miksi kuvaat, sano että teet projektia ihmisten suvaitsemattomuudesta ja pääsit juuri siihen osalliseksi.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:10"]
Usko nyt ihmeessä tämä, eli todennäköisesti/mahdollisesti näytät liian kiltiltä ja liian helposti haavoitettavalta, joten sitä kautta voit lähteä muuttamaankin tilannetta osaltasi, mikäli koet sen tarpeelliseksi. Minä olen hionut habitustani siten, ettei todellakaan kukaan enää käyttäydy sopimattomasti minua kohtaan lyhyissä kohtaamisissa, päin vastoin minä saan esim. loistavaa palvelua ja minua kohtaan osoitetaan aika useinkin kiinnostusta ja ylimääräistä ystävällisyyttä. [/quote] Miten teit sen?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:53"]
No jos kadulla tuntemattomat noin vaan tuhahtelevat ja nauravat tjms. niin kyllä voisi olla oikeastikin peiliin katsomisen paikka? Oletko pessyt itseäsi? Kuljetko hirveän rääsyisissä ryysyissä? Eivät ihmiset kenellekään normaalille noin tuhahtele.
[/quote]Anteeksi nyt, mutta haist*ppa sinä pitkä pa*ka. Minä kuljen ihan siisteissä vaatteissa ja aivan normaalisti en sano mitään tms. Tämmöset kommentit on vastenmielisiä. Jos ei sinulle tehdä niin koska sulaudut massaan ei tarkoita etteikö muille tehtäisi. Eilen myös noin 25 vuotiaat miehet nauroivat minulle kun kävelin ohi ja katsahdin heitä. Näitä tulee joka päivä -ap
[/quote]
Vaikuttaa vain siltä että sinulla on itsetunto-ongelmia. Todennäköisesti luulet että sinulle naurettaan yms, muttatodellisuudessa nuo ihmiset vain nauravat jollekin asialle, jos edes nauravat.
JA vaikka, joku sinulle naureskelisi, niin älä ota toisten henkistä kyspymättömyyttä harteillesi. Se on heidän ongelma, eikä sinun.