Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka oksentelitte vielä loppuraskaudessa

Vierailija
11.08.2015 |

Kuinka rajua oksentelu oli? Vaikuttiko painonnousuun?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oksentelin ekan raskauden koko raskausajan. Silti, tai juuri siksi, onnistuin lihomaan 23 kg raskausaikana. Ainoa keino nimittäin helpottaa hirvittävää pahoinvointia oli syödä jatkuvasti. Jos vatsa pääsi koskaan tyhjäksi, niin oksentelu oli todella tuskaista kouristelua mikä ei meinannut loppua millään.

Vierailija
2/4 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:07"]Minä oksentelin ekan raskauden koko raskausajan. Silti, tai juuri siksi, onnistuin lihomaan 23 kg raskausaikana. Ainoa keino nimittäin helpottaa hirvittävää pahoinvointia oli syödä jatkuvasti. Jos vatsa pääsi koskaan tyhjäksi, niin oksentelu oli todella tuskaista kouristelua mikä ei meinannut loppua millään.
[/quote]

Eli oksensit vaan kun vatsa oli tyhjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:07"]Minä oksentelin ekan raskauden koko raskausajan. Silti, tai juuri siksi, onnistuin lihomaan 23 kg raskausaikana. Ainoa keino nimittäin helpottaa hirvittävää pahoinvointia oli syödä jatkuvasti. Jos vatsa pääsi koskaan tyhjäksi, niin oksentelu oli todella tuskaista kouristelua mikä ei meinannut loppua millään. [/quote] Eli oksensit vaan kun vatsa oli tyhjä?

[/quote]

Silloin oksensin erityisen tuskaisasti ja paljon, mutta satunnaisesti oksentelin kyllä silti muutenkin vaikkei vatsa ollut tyhjä. Välillä kun söi niin yhtäkkiä vaan tuli semmoinen olo että hups, nyt se ruoka tahtoo takaisin ylös ja sitten se vaan tuli. Olo ei silti ollut kovin paha edes oksentamista ennen tai sen jälkeen jos oli vatsa ollut täynnä ennen oksentamista.

Kumma kyllä, toisessa raskaudessa en oksentanut ollenkaan, eikä ollut oikein mitään muitakaan raskausoireita kuten liitos- ja muita kipuja, joita oli tosi paljon ekalla kerralla.

Vierailija
4/4 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi