Ihanaa, olen 35 ja takana on...
...nuoruuden epävarmuudet ulkonäöstä, oikeudesta olla olemassa, kyvykkyydestä yms...
Näitä kirjoituksia kun lukee ja näkee yhä uudelleen ja uudelleen ihmisten kivunpaikat, osaa olla tyytyväinen ja iloinen henkisestä mielentilasta jonka on jo saavuttanut. Enää ei kiinnosta oikeastaan hittojakaan mitä mieltä ihmiset ovat ulkonäöstä (edes hyvässä), painosta, ammatista, koulutuksesta tai katseleeko mies toisia vai eikö katsele. Saati että sietäs mitään paskaa omalta mieheltään: pettämisiä, töykeyksiä yms..
Elämä on niin vapauttavaa kun ei ole mielenkahleita erilaisista riittämättömyyden tunteista. Oletteko te muutkin 35sta ylöspäin samassa tilassa vai onko oma "rauhani" vain suurten ylimääräisten pähkäilyjen tulos? Riks ole kivaa? :)
Nyt vois jopa niitä vauvoja hankkia kun ei ei kiinnosta vähääkään alkaako tissit roikkumaan tai tuleeko kiloja. Vaikka menis koko pipati muussiks, ei haittaa, elämässä on tärkeämpää kuin seksi :D.
Kiitos kaikille AV:laisille siitä että jaatte ongelmanne. Se sai minut tajuamaan saavutukseni :).
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:18"]
missä olen haukkunut itsekkääksi? Enkä vieläkään ymmärrä, mitkä ovat nämä itsestäänselvyydet, jotka minun pitäisi automaattisesti tietää? Olen keskustelusta lukenut, että Mies ei ole 15-vuotiaasta saakka tarvinnut keneltäkään lupaa mihinkään. Sen jälkeen hän puhuu elämänvalinnoista ihmissuhteissa, mutta ei kerro tarkemmin, mitä ne ovat - paitsi sen, että ei piittaa äitinsä mielipiteestä. Tämän jälkeen hän kertoo olevansa parisuhteessa, ja ottavansa kumppaninsa huomioon. Tarkoittaako tämä, että hän kuitenkin keskustelee puolisonsa kanssa "työstä, parisuhteesta, autosta, sisustuksesta, lemmikeistä, harrastuksista, perjantaikänneistä"? Vai perustuuko Miehen parisuhde sille, että hän vain kertoo, mitä aikoo tehdä (vaikka muuttaa sinne seksikommuuniin), ja puoliso tyytyy siihen? Toimiiko kumppani samoin?
[/quote]
En ymmärtänyt, mitä yrität kysyä? Äidiltäni en ole kysynyt neuvoja 20 vuoteen. Sen jälkeen kun täytin 12.
Ilmoitan mitä olen tekemässä kylläkin silloin tällöin. Kumppanin kanssa sovitaan mitä yhdessä tehdään, mutta jos menot eivät täsmää niin mennään omia polkuja ja sitten illalla voidaan vaikka nussia ja laittaa ruokaa.
Aika usein päästään yhteiseen sopimukseen. Aina ei.
T: Mies
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:34"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:25"] Jännä miten täälläkin palstoilla on kymmeniä aloituksia päivittäin miten joku kysyy saako NAINEN olla sitä tätä tai tota tai tehdä niin tai näin jne. Miehet vinkuu "miksi naiset milloin mitäkin....." Voi morjens! Nainen on ihminen siinä missä mieskin, miksi naisen olemassaoloa, tekemisiä, valintoja jne pitää kyseenalaistaa joka taholta. Aivan käsittämätöntä! [/quote] Ei ne ole miehiä jotka vinkuu miksei naiset mitä ja tätä. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Palstaämmiä ne on jotka tehtailevat niitä aloituksia. T: Mies [/quote] Miehethän ne tekevätkin aloituksia miksi Pipsulla on taas uusi käsilaukku, joopa joo .. ;) [/quote] Kiva provo jeejee. Ei kukaan oikeasti voi olla tommonen pälli. Voiko!
[/quote]
Tajusit siis omien kirjoituksiesi typeryyden, kun syytit että miehet ovat ne jotka arvostelevat naisia.
Kyllä ne ovat naiset aivan itse! Että äläpä tule rehellistä miestä syyttelemään sellaisista mihin ei olla syyllisiä. Taidat itse olla niitä jotka kirjoittelevat naisia arvostelevia ketjuja?
[/quote]No ainakin sinä miehenä(vai oletko mies,nimimerkistä huolimatta) vastailet ahkerasti lähes joka ketjussa. Jankkaat ja jankkaat. Ja aina arvostelet naisia.
[/quote]
Olet siis lukenut joka ketjua ja jankannut? Tämä toimii toiseenkin suuntaan. Miehiä haukkumalla et tästä pälkähästä pääse.
[/quote]Olen pahoillani ,että tuotan sinulle pettymyksen. Olen kyllä LUKENUT tämän ja muutaman muunkin ketjun. En kommentoinut. Tuo mihin vastasit oli eka viestini ja tämä toinen viimeinen viesti minkä tähän ketjuun laitan. Tajuat varmaan,että täällä kommentoi moni ihminen. Mutta oletan ,että nimimerkki T:Mies on aina sama henkilö. Mutta nyt, hyvää yötä. Huomenna on työpäivä joten nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:42"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:39"]
Oon 42 enkä haluaisi olla kukaan muu kuin minä itse. Riittää, että olen itse tyytyväinen, terve ja vahva. Parisuhde voi loistavasti, lapset isoja, aikaa tehdä omia juttuja. Uskallan kertoa mielipiteeni, en häpeä itseäni, en tarvitse kenenkään lupaa mihinkään. Mahtavaa!
[/quote]
Mä en kyllä tarvinnut edes 15 vuotiaana kenenkään lupaa mihinkään.. ehkäpä miehet sitten eroavat tässä naisista.
[/quote]
Korjaus: ITSEKKÄÄT miehet eroavat naisista. Kyllä normaali ihminen ottaa läheisensä huomioon päätöksiä tehdessään. Tietenkin 15-vuotiaalta ei voi vielä kummoista ajattelua odottaa, sääli on tietenkin, jos aikuisella ihmisellä päätökset tehdään samoin perustein kuin murrosiässä.
[/quote]
Täh? Olen sinkku ..
Onko tämä nyt samaa ininää, että kitinäsi pitäisi huomioida? ;)
Eipä hetkauta mihinkään suuntaan. Jatkan omilla poluillani, kuten tähänkin saakka, jo 15 vuotiaasta asti.
[/quote]
Huomioit näköjään jo. Eikä parisuhde ole ainoa ihmissuhde. Monet (useimmat) meistä ovat kuitenkin psyko-fyysis-sosiaalisia kokonaisuuksia. Yleensä ihminen pyrkii harmoniaan ympäristönsä kanssa. Jos omnipotenssi on sinulle se oikea tapa, toivotan sinulle onnea valitsemallasi tiellä.
n42
[/quote]
Kuulostat sellaiselta rennolta tyypiltä, joka ei turhia saivartele tai ymmärrä toisten juttuja tahallaan väärin... not
-toinen mies
[/quote]
miten olen ymmärtänyt väärin? Ei sinkkukaan elä tässä maailmassa yksin. Vai väitätkö, että ystävyyssuhteet, sisarukset tai vanhemmat ovat täysin merkityksettömiä? Todella harva ihminen pystyy tulemaan toimeen ilman minkäänlaisia ihmissuhteita.
[/quote]
Joo, mutta eiköhän tässä nyt ollut kyse enemmänkin elämänvalinnoista eikä siitä että kannatko vanhan äitisi kauppakassin ostosreissulla? Arkipäivän huomioonottaminen on oma juttunsa, mutta se ei ole tervettä jos aikuinen mies ottaa huomioon sen mitä esim. hänen äitinsä on mieltä miehen työstä, parisuhteesta, autosta, sisustuksesta, lemmikeistä, harrastuksista, perjantaikänneistä...
[/quote]
Ei niin. Enkä sitä ole väittänytkään. Ap:n tarkoitushan oli ilmeisesti kertoa se, kuinka onnellinen hän on siitä, että on löytänyt tasapainon elämässään. Täydellinen itseriittoisuus tuskin tekee onnelliseksi, mutta samaa voi sanoa täydellisestä riippuvaisuudestakin. Naisille asia on hankalampi, koska heille sosiaalisen ja taloudellisen riippumattomuuden saavuttaminen on ollut mahdollista vain varsin vähän aikaa. Asiaton edelleenkin joillekin vaikea ymmärtää - erityisesti konservatiivisesti ajatteleville miehille ja nuorille naisille, jotka antavat mediaan välittämällä naiskuvalle suuren merkityksen.
n42
[/quote]
No voi saatana nyt... sä puhut tuossa itsestäänselvyyksistä, kun muut puhuu siitä että ihmisen on hyvä elää vain itseään, eikä sukulaisia, ystäviä tai yleistä mielipidettä varten.
[/quote]
mistä ihmeen itsestäänselvyyksistä? Tällä palstalla on jokaisella omat itsestäänselvyyksensä. Ap kertoi olevansa onnellinen sen vuoksi, että hän on oppinut nuoruutensa virheistä ja tietää nyt paremmin mitä elämältään haluaa. Ei hän puhu itsekkyydestä vaan vahvuudesta. Itsekkyys on sitä, että ei ota ketään muuta huomioon, ei pysty keskusteluihin tai kompromisseihin ja käytöksellään loukkaa tahallaan muita.
[/quote]
Joulupukkikin on kertonut. Itse itselleen vastaten ja olkinukkensa kumoten .. ;)