Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, olen 35 ja takana on...

Vierailija
11.08.2015 |

...nuoruuden epävarmuudet ulkonäöstä, oikeudesta olla olemassa, kyvykkyydestä yms...

Näitä kirjoituksia kun lukee ja näkee yhä uudelleen ja uudelleen ihmisten kivunpaikat, osaa olla tyytyväinen ja iloinen henkisestä mielentilasta jonka on jo saavuttanut. Enää ei kiinnosta oikeastaan hittojakaan mitä mieltä ihmiset ovat ulkonäöstä (edes hyvässä), painosta, ammatista, koulutuksesta tai katseleeko mies toisia vai eikö katsele. Saati että sietäs mitään paskaa omalta mieheltään: pettämisiä, töykeyksiä yms..

Elämä on niin vapauttavaa kun ei ole mielenkahleita erilaisista riittämättömyyden tunteista. Oletteko te muutkin 35sta ylöspäin samassa tilassa vai onko oma "rauhani" vain suurten ylimääräisten pähkäilyjen tulos? Riks ole kivaa? :)

Nyt vois jopa niitä vauvoja hankkia kun ei ei kiinnosta vähääkään alkaako tissit roikkumaan tai tuleeko kiloja. Vaikka menis koko pipati muussiks, ei haittaa, elämässä on tärkeämpää kuin seksi :D.

Kiitos kaikille AV:laisille siitä että jaatte ongelmanne. Se sai minut tajuamaan saavutukseni :).

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:48"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:25"] Jännä miten täälläkin palstoilla on kymmeniä aloituksia päivittäin miten joku kysyy saako NAINEN olla sitä tätä tai tota tai tehdä niin tai näin jne. Miehet vinkuu "miksi naiset milloin mitäkin....." Voi morjens! Nainen on ihminen siinä missä mieskin, miksi naisen olemassaoloa, tekemisiä, valintoja jne pitää kyseenalaistaa joka taholta. Aivan käsittämätöntä! [/quote] Ei ne ole miehiä jotka vinkuu miksei naiset mitä ja tätä. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Palstaämmiä ne on jotka tehtailevat niitä aloituksia. T: Mies  [/quote] SINÄ et ole "miehet". Vastahan sinäkin tuossa ylempänä arvostelit että NAISET ovat tyhmiä. Minusta sinä kuulostat aika tyhmältä.

[/quote]

Kuulun kuitenkin kategoriaan miehet ja sen verran miehiä tunnen, että eivät jaksa tehtailla mitään aloituksia miksi naisilla on mitäkin. Juuri tuohon Pipsuun viittasin. Näitä aloituksia tehtailevat kylläkin NAISET. Taidat olla vähän yksinkertainen. 

[/quote]

Minäkin kuulun kategoriaan "naiset" ja tunnen monia naisia joista tiedän ettei tehtaile mitään pipsu-aloituksia. Kukahan se on yksinkertainen.

Vierailija
22/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:47"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:34"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:25"]

Jännä miten täälläkin palstoilla on kymmeniä aloituksia päivittäin miten joku kysyy saako NAINEN olla sitä tätä tai tota tai tehdä niin tai näin jne. Miehet vinkuu "miksi naiset milloin mitäkin....." Voi morjens! Nainen on ihminen siinä missä mieskin, miksi naisen olemassaoloa, tekemisiä, valintoja jne pitää kyseenalaistaa joka taholta. Aivan käsittämätöntä!

[/quote]

Ei ne ole miehiä jotka vinkuu miksei naiset mitä ja tätä. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Palstaämmiä ne on jotka tehtailevat niitä aloituksia.

T: Mies 

[/quote]

Miehethän ne tekevätkin aloituksia miksi Pipsulla on taas uusi käsilaukku, joopa joo .. ;)

[/quote]

Nainen naiselle on susi. Ei se mies ole. Lisäksi liioittelevat pettämisiä ja sikailuja joita ei monestikaan ole edes tapahtunut, vaan ne on keksitty omassa päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:45"]

11: Puhut siis itsestäsi, vai miksi sinulla on tarve tulla narisemaan ketjuun, jonka on tarkoitus olla positiivinen?

[/quote]

Minun elämän tarkoitukseni ei ole olla positiivinen, vaan rehellinen. Ehkäpä olet sen matkan varrellasi unohtanut?

[/quote]

Se positiivisuuden tavoittelu johtaa juuri aloittajan kaltaisiin ongelmiin. Pitää olla positiivisesti juuri sitä kaikkea mitä luulee muiden tahtovan. Kirjoittaja kuvasi juuri sen aloittajan ongelman.

Positiivisesti naama väännetään vaikka väkisin hymylle, vaikka tilanne olisi miten huono ja mennään ostamaan se uusi käsilaukku. Naisissa aika säälittävää. Miehissä se ilmenee sitten päinvastoin. Liiallisena alkoholin käyttönä ja yhteiskunnasta piittaamattomuutena.

Vierailija
24/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:50"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:34"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:25"] Jännä miten täälläkin palstoilla on kymmeniä aloituksia päivittäin miten joku kysyy saako NAINEN olla sitä tätä tai tota tai tehdä niin tai näin jne. Miehet vinkuu "miksi naiset milloin mitäkin....." Voi morjens! Nainen on ihminen siinä missä mieskin, miksi naisen olemassaoloa, tekemisiä, valintoja jne pitää kyseenalaistaa joka taholta. Aivan käsittämätöntä! [/quote] Ei ne ole miehiä jotka vinkuu miksei naiset mitä ja tätä. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Palstaämmiä ne on jotka tehtailevat niitä aloituksia. T: Mies  [/quote] Miehethän ne tekevätkin aloituksia miksi Pipsulla on taas uusi käsilaukku, joopa joo .. ;)   [/quote] Kiva provo jeejee. Ei kukaan oikeasti voi olla tommonen pälli. Voiko!

[/quote]

Tajusit siis omien kirjoituksiesi typeryyden, kun syytit että miehet ovat ne jotka arvostelevat naisia.

Kyllä ne ovat naiset aivan itse! Että äläpä tule rehellistä miestä syyttelemään sellaisista mihin ei olla syyllisiä. Taidat itse olla niitä jotka kirjoittelevat naisia arvostelevia ketjuja?

Vierailija
25/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:57"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:48"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:25"] Jännä miten täälläkin palstoilla on kymmeniä aloituksia päivittäin miten joku kysyy saako NAINEN olla sitä tätä tai tota tai tehdä niin tai näin jne. Miehet vinkuu "miksi naiset milloin mitäkin....." Voi morjens! Nainen on ihminen siinä missä mieskin, miksi naisen olemassaoloa, tekemisiä, valintoja jne pitää kyseenalaistaa joka taholta. Aivan käsittämätöntä! [/quote] Ei ne ole miehiä jotka vinkuu miksei naiset mitä ja tätä. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Palstaämmiä ne on jotka tehtailevat niitä aloituksia. T: Mies  [/quote] SINÄ et ole "miehet". Vastahan sinäkin tuossa ylempänä arvostelit että NAISET ovat tyhmiä. Minusta sinä kuulostat aika tyhmältä. [/quote] Kuulun kuitenkin kategoriaan miehet ja sen verran miehiä tunnen, että eivät jaksa tehtailla mitään aloituksia miksi naisilla on mitäkin. Juuri tuohon Pipsuun viittasin. Näitä aloituksia tehtailevat kylläkin NAISET. Taidat olla vähän yksinkertainen.    [/quote] Minäkin kuulun kategoriaan "naiset" ja tunnen monia naisia joista tiedän ettei tehtaile mitään pipsu-aloituksia. Kukahan se on yksinkertainen.

[/quote]

He ovatkin sinua vähän fiksumpia..

Vierailija
26/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:53"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 07:52"] ...nuoruuden epävarmuudet ulkonäöstä, oikeudesta olla olemassa, kyvykkyydestä yms... Näitä kirjoituksia kun lukee ja näkee yhä uudelleen ja uudelleen ihmisten kivunpaikat, osaa olla tyytyväinen ja iloinen henkisestä mielentilasta jonka on jo saavuttanut. Enää ei kiinnosta oikeastaan hittojakaan mitä mieltä ihmiset ovat ulkonäöstä (edes hyvässä), painosta, ammatista, koulutuksesta tai katseleeko mies toisia vai eikö katsele. Saati että sietäs mitään paskaa omalta mieheltään: pettämisiä, töykeyksiä yms.. Elämä on niin vapauttavaa kun ei ole mielenkahleita erilaisista riittämättömyyden tunteista. Oletteko te muutkin 35sta ylöspäin samassa tilassa vai onko oma "rauhani" vain suurten ylimääräisten pähkäilyjen tulos? Riks ole kivaa? :) Nyt vois jopa niitä vauvoja hankkia kun ei ei kiinnosta vähääkään alkaako tissit roikkumaan tai tuleeko kiloja. Vaikka menis koko pipati muussiks, ei haittaa, elämässä on tärkeämpää kuin seksi :D. Kiitos kaikille AV:laisille siitä että jaatte ongelmanne. Se sai minut tajuamaan saavutukseni :). [/quote] Ikävää että nuoruutesi meni pilalle oman tyhmyytesi takia. Niinhän se naisilla yleensä käy. T: Mies   [/quote] Oletko koskaan pohtinut, miksi naiset pilaavat nuoruutensa murehtimalla?

[/quote]

Enpä jaksa käyttää aikaani turhuuksien pohtimiseen, mutta monella naisella syy on kateus. 

Jotkut toivovat sitä komeaa miestä, toiset glamouria ja kolmannet ehkä ihan vain sitä tavallista perhe elämää.

Tämän olen huomannut. Pohdintoja nyt asiaan ei suuresti ole tarvinnut tehdä.

Vierailija
27/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihana tunne :) Itse saavutin sen tänä vuonna, 10 vuotta ap:ta nuorempana. Omissa kriiseissä menikin koko varhaisaikuisuus (20-25 ikävuodet), mutta nyt on seesteisempi ja varmempi olo.

Vierailija
28/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:21"]

Se on ihana tunne :) Itse saavutin sen tänä vuonna, 10 vuotta ap:ta nuorempana. Omissa kriiseissä menikin koko varhaisaikuisuus (20-25 ikävuodet), mutta nyt on seesteisempi ja varmempi olo.

[/quote]

Mitä sillä varmemmalla ololla on merkitystä?

Kysyy Mies.

Vierailija
29/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:21"]

[/quote]

Kysyy Mies.

[/quote]

Ei mies voi tajuta noita naisjuttuja.

Vierailija
30/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 42 enkä haluaisi olla kukaan muu kuin minä itse. Riittää, että olen itse tyytyväinen, terve ja vahva. Parisuhde voi loistavasti, lapset isoja, aikaa tehdä omia juttuja. Uskallan kertoa mielipiteeni, en häpeä itseäni, en tarvitse kenenkään lupaa mihinkään. Mahtavaa!

Vierailija
31/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:21"] Se on ihana tunne :) Itse saavutin sen tänä vuonna, 10 vuotta ap:ta nuorempana. Omissa kriiseissä menikin koko varhaisaikuisuus (20-25 ikävuodet), mutta nyt on seesteisempi ja varmempi olo. [/quote] Mitä sillä varmemmalla ololla on merkitystä? Kysyy Mies.   [/quote] Ei mies voi tajuta noita naisjuttuja.

[/quote]

Jospa kuitenkin yrittäisivät selittää. Itselläni faktat ratkaisevat miehenä, eivätkä mitkään olotilat tai tunteet. 

Jos minulla on hyvä nainen tai Mercedes alla, niin tuntuu paljon mukavammalta kuin ajella Ladalla.

Vierailija
32/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:34"]

[/quote]

Kysyy Mies.

[/quote]

Voin valita harrastukset, ystävät, asuinpaikkani ja työmahdollisuudet kuuntelemalla pääasiassa vain itseäni ja halujani enkä koe tarvitsevani enää tukea ulkopuolelta kuten aiemmin kun kamppaili epävarmuudesta ja etsi ulkopuolelta muilta hyväksyntää ja suosiota. Oma identiteetti on vahva, tietää oman arvonsa ja realistisesti omat vahvuudet/heikkoudet. On tietoinen, että pystyy itse tekemään itsensä onnelliseksi eikä sysää tätä taakkaa esim. ystävien hoidettavaksi.

Vierailija
33/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:39"]

Oon 42 enkä haluaisi olla kukaan muu kuin minä itse. Riittää, että olen itse tyytyväinen, terve ja vahva. Parisuhde voi loistavasti, lapset isoja, aikaa tehdä omia juttuja. Uskallan kertoa mielipiteeni, en häpeä itseäni, en tarvitse kenenkään lupaa mihinkään. Mahtavaa!

[/quote]

Mä en kyllä tarvinnut edes 15 vuotiaana kenenkään lupaa mihinkään.. ehkäpä miehet sitten eroavat tässä naisista.

Vierailija
34/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:42"]

[/quote]

Mä en kyllä tarvinnut edes 15 vuotiaana kenenkään lupaa mihinkään.. ehkäpä miehet sitten eroavat tässä naisista.

[/quote]

Olet sovinisti ja levität naisvihaa.

Älkää hei kukaan nainen enää jaksako vastata tolle paskalle :) Ignooraus on parhain keino deletoida arvottoman yksilöt.

Vierailija
35/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:34"]

[/quote]

Kysyy Mies.

[/quote]

Voin valita harrastukset, ystävät, asuinpaikkani ja työmahdollisuudet kuuntelemalla pääasiassa vain itseäni ja halujani enkä koe tarvitsevani enää tukea ulkopuolelta kuten aiemmin kun kamppaili epävarmuudesta ja etsi ulkopuolelta muilta hyväksyntää ja suosiota. Oma identiteetti on vahva, tietää oman arvonsa ja realistisesti omat vahvuudet/heikkoudet. On tietoinen, että pystyy itse tekemään itsensä onnelliseksi eikä sysää tätä taakkaa esim. ystävien hoidettavaksi.

[/quote]

Rahastahan nuo asiat on kiinni, eikä mistään hyväksynnästä. Jos voisin valita, niin olisin nytkin valtamerellä kalassa. Eipä siinä omat hienoudet asiaa auta. Tosin mikään sitä ei olisi koskaan estänyt. Ei ole kiinnostanut toisten mielipiteet kalastuksesta, jota on tullut harrastettua sitten 4 vuotiaasta asti.

Vierailija
36/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 v. nainen hyvä että olet tyytyväinen, mutta itselläni tuollainen ei riittäisi mihinkään.

Vierailija
37/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:43"]

[/quote]

[/quote]

Älkää hei kukaan nainen enää jaksako vastata tolle paskalle :) Ignooraus on parhain keino deletoida arvottoman yksilöt.

[/quote]

Ikävä näkökanta. Yritätkö nyt tällä tarkoittaa, että mielipiteelläsi olisi väliä? ;)

Vierailija
38/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ikävä näkökanta. Yritätkö nyt tällä tarkoittaa, että mielipiteelläsi olisi väliä? ;)

[/quote]

Tuolla perusteella esim. rasismiin ei saisi puuttua, koska olen niin vapaa ja onnellinen ettei se haittaa ;)

Vierailija
39/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Korjaus: ITSEKKÄÄT miehet eroavat naisista. Kyllä normaali ihminen ottaa läheisensä huomioon päätöksiä tehdessään. Tietenkin 15-vuotiaalta ei voi vielä kummoista ajattelua odottaa, sääli on tietenkin, jos aikuisella ihmisellä päätökset tehdään samoin perustein kuin murrosiässä.

Vierailija
40/103 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:47"]

42 v. nainen hyvä että olet tyytyväinen, mutta itselläni tuollainen ei riittäisi mihinkään.

[/quote]

No ihan sama minulle :)

n42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme