Jos saisit 500e yllättävän laskun jonka eräpäivä on huomenna
Itse en pystyisi, mutta jos saisi viikon aikaa niin ehkä.
Kommentit (47)
Miten voi tulla lasku joka yllättää?
Pystyisi mitä? Maksamaanko? Pystyisin
Kai se sitten olisi maksettava. En tosin maksaisi seuraavana päivänä ihan periaatteestakaan koska laskuilla on oltava ainakin viikko maksuaikaa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:24"]Miten voi tulla lasku joka yllättää?
[/quote]
No jos menee vaikka pesukone rikki niin yllättäähän se että se pitää maksaakin.
Pystyisin. 1000 e palkka tuli just. N21
Siis nyt on vaan teoriassa kyse siitä että tulee yllättävä 500e lisäkulu joka täytyisi maksaa seuraavana päivänä, eli löytyykö tililtä rahaa vai meniskö lasku ulosottoon.
Ap
Pystyisin maksamaan ilman ongelmia.
Pystyn maksamaan. Olemme molemmat työssä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:24"]Miten voi tulla lasku joka yllättää? [/quote] No jos menee vaikka pesukone rikki niin yllättäähän se että se pitää maksaakin.
[/quote]
Mutta eihän se lasku voi olla yllätys, jos olen ihan itse päättänyt koneen korjauttaa tai ostaa uuden! Oma päätös eikä kai kukaan aikuinen ryhdy ostamaan jotain, ellei siihen ole rahaa? Pyykit voi mennä pesemään vaikka naapuriin.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:26"]Siis nyt on vaan teoriassa kyse siitä että tulee yllättävä 500e lisäkulu joka täytyisi maksaa seuraavana päivänä, eli löytyykö tililtä rahaa vai meniskö lasku ulosottoon.
Ap
[/quote]
Hohhoijaa. Kenellä ei löydy yhtä viissatasta laskun maksuun... vo morjens.
Vaikka pienituloisia ollaankin, ollaan tiukan budjetin avulla onnistuttu vuosien varrella kerryttämään useamman tuhannen euron hätärahasto. Pystyttäisiin siis maksamaan.
Vanhalla autolla kun ajelee niin tuommoset ylläripyllärit on kyllä joka vuotisia. Aina niistä on jotenkin selvitty.
Ei edes kirpase. Itseasias huomenonkirjanpitopäivä joten todnä tuommonen lasku menee maksuun. Kun täytyy kaikki yelit alvit ja ennakkoverot hoitaa :) eikä taida 500e riittää
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:26"]Siis nyt on vaan teoriassa kyse siitä että tulee yllättävä 500e lisäkulu joka täytyisi maksaa seuraavana päivänä, eli löytyykö tililtä rahaa vai meniskö lasku ulosottoon.
Ap
[/quote]
Ei se lasku menisi suoraan ulosottoon. Siitä tulisi ensin muistutus ja maksukehotus. Ja senkin jälkeen mahdollisesti voisi sopia osissa maksamisesta riippuen velkojasta. Mutta itse kyllä pystyisin maksamaan välittömästi, vaikka työtön olenkin. Vararahasto on tilillä.
Itse asiassa kävi juurikin näin noin kuukausi sitten. Autosta remmi poikki perjataina, viikonlopun nosturilla ja maanataina 505,80e kiitos! Ei hirveästi naurattanut
Sen vois maksaa vasta 2 viikon kuluttua. Eli voisit ehkä maksaa.