Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

case weekend

Vierailija
10.08.2015 |

Pissikset latasivat kaksi kertaa kuvan työstä lyhyissä shortseissa weekendin fb-sivuille ja kommentit olivat aikuisiltakin kammottavia ja kiusaamista. Kuvat poistettiin ja toinen lataajista poisti ask-tilinsä. Nyt siellä on ihana kommentti.

Laitanpa tälläin yleisesti, jotta voitte kaikki läpimädät ihmisperseet kohdistaa muhun ihan vapaasti kaiken (teini)angstinne, kusipäisyytenne, paremmuutenne ja muut roskanne. Ja vaikka jättää muut ihmiset rauhaan, niin paljon kun ne teidän pienissä mielissänne ansaitseekin kaiken paskan päällensä jollain logiikalla. Voitte myös vaikka samalla kertoo, kuinka oon valkonen ritari, jeesustelija, kukkahattusetä ja sitä rataa. Mutta ei saatana, pakko avautua.

Kuinka jumalattoman kuiva elämä sulla saa olla, että tarvii hakee facebookissa omalla naamalla tykkäyksiä nolaamalla muita ihmisiä? Mulla riittää melkosen pitkälle huumori, mutta se loppuu kyllä ihan täysin tälläseen perseilyyn (no pun intended). Mistä lähtien weekendien tai muidenkaan festarien tarkotus on ollu nolata porukkaa? Tai ylipäätään mistä lähtien nolaaminen on ollu cool ja hauskaa, tapahtu se sitten missä tahansa?

Kaikki teidän kehitysvammaset puolustelut kiusaamisen suhteen on nähty, niitä ei varmaan tarvita.

1) "Ei sitä tunnista kukaan kun ei näy naamaa". Aijaa, kukaan teistä ei tunnista esim. parhaita kavereitanne pelkistä vartalokuvista, right? Ja eiköhän se riitä, että tunnistaa ittensä ja näkee ne kaikki 800 vittuilukommenttia.

2) "Se oli tollain 30 000 ihmisen seassa, niin ei nyt enää haittaa, että esitellään ja haukutaan täällä netissä". Mitä vittua, mikä logiikka? Miettikää nyt oikein tarkkaan, niin ehkä avautuu sullekkin, että logiikka tollasen argumentin takana on yhtä penaalista, kun sen sanojakin. Jos ei miettimisenkään jälkeen avaudu, niin kokeile vaikka miettiä yhdessä jonkun kans, ehkä se sieltä avautuu sit. Ja jos ei, niin oo nyt ees hiljaa. Pretty please.

3) Jaksa edes listata enempää näitä, jos sä puolustat (netti)kiusaamista yhtään minkään syyn varjolla, sä oot vaan yksinkertasesti aivan kamalaa ihmisroskaa.

Ja sitten te AIKUISET ihmiset. Mitä helvettiä? Mä jotenkin vielä ymmärrän, että joku 15v tyttö/poika luulee olevansa kovinkin hulvaton ja badass, kun tekee tällästä, mut sitten jotkut yli 30-vuotiaat huutelee yhtä oksettavia kommentteja. Voinko mä jotenkin auttaa teitä, etitään vaikka yhdessä joku terapeutti teille tai jotain. Selvästi vaivaa joku asia lapsuudesta tai teiniajoilta vissiin.

Mulla jää varmaan puolet asioista sanomatta, mitä haluaisin sanoo, mutta ei vaan pysty ees ajatteleen järkevästi, kun tekis mieli lapioida _viittätoistatuhatta_ ihmistä naamaan jollain mahdollisimman terävällä objektilla.

Kyllä, saatto palaa käpy. Tai koko mänty. Ja mennä pari hernettäkin nenään. Mutta ei oikeestaan kiinnosta, jos butthurtin ja herneiden nenään vetäminen tarkottaa tätä, teen sen ihan mielelläni.

P.S. Tähän tulee kuitenkin jotain "oot varmaan ite tosi hyvä ja täydellinen ihminen äksdee" -argumentteja. En varmasti oo, oon varmasti hoitanu joskus oman osuuteni paskanpuhumisesta ja muista typeryyksistä. Mutta joku raja nyt helvetti soikoon. Kerran netissä, aina netissä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme