Poikaystäväni ihastuu kaikkiin kavereihini :(
Ahdistaa todella paljon tavata kavereita niin, että poikaystäväni on mukana, koska poikaystäväni silminnähden viehättyy heistä jokaisesta. Kaikki ystäväni ovat todella kauniita naisia ja itse taas en ole mitään sinnepäinkään. Nuo tilanteet masentaa minua valtavasti, ja mieluiten välttäisin niitä, mutta toisaalta tuntuisi tyhmältä pitää poikaystävä ja ystävät täysin erossa toisistaan.
Onko muilla samaa ongelmaa? Miten olette selviytyneet tilanteesta? Onko ero ainoa ratkaisu?
Kommentit (61)
Mulla on taas sellainen tilanne, että mun paras ystävä ei halua nähdä mua poikaystävänsä läsnäollessa. Näin on ollut aina ja hänellä tähän mennessä ollut 4 poikaystävää joista 2 on olleet minulle entuudestaan tuttuja kavereita. En ole koskaan käynyt heillä kotona ties minkälaisten tekosyiden takia sen jälkeen kun muuttivat yhteen ja aijempien miesten kohdalla hän kirjaimellisesti kielsi miestään näkemästä minua ja miesäni vaikka olemme ystäviä. En ikimailmassa veisi miestä ystävältäni, mutta luulen että hän on epävarma koska olemme täysin erilaisia ja näköisiä naisia. Harmittaa se etten edes kummilastani näe usein tämän takia. Tässä välissä vielä oli yksi mies joka flirttaili ja lähetteli kiinostuneita viestejä minulle, kunnes alkoi seurustella ystäväni kanssa. Viestittely jatkui siitä huolimatta ja päätin kertoa tästä ystävälleni, joka suuttui minulle näistä viesteistä! Hän selvästi luki kuinka torjuin hänen miehensö viesteissä ja kehotin miestä pysymään minusta erossa mutta ei minun vikanihan sekin oli. Kaikessa siis on puolensa.. Toivon silti että ystäväni suostuisi näkemään minua useammin vaikka hänen miehensä olisi paikalla. Ja että hän voisi keskustella kanssani niinkuin hyväy ysyävät tekee jos tuntee olonsa epävarmaksi :(
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:58"]Ollaan kolmekymppisiä, mutta kaikki lapsettomia, joten siksi tulee vietettyä paljon aikaa kavereiden seurassa. Ap
[/quote]
Ok, mainitsit kuitenkin kun olette "kolmistaan", sellanen ei kannata. Oletko siis missään vaiheessa kertonut miehellesi, miltä sinusta tuntuu? Tai kavereille? Ja jos olet, mikä oli reaktio?
Sanoit myös, että kaikki miehet noin käyttäytyisi. Se ei ole totta! Tottakai on ihan luonnollista huomioida naisten kauneus, mutta herrasmiehet osaavat tehdä sen hiljaisuudessa, loukkaamatta kumppaniaan. Onko miehesi itse miten hyvännäköinen?
[/quote]
Joo, siis nämä kaverit on sinkkuja, joten nähdään siksi kolmistaan. En ole asiasta koskaan maininnut miehelle tai ystäville, juurikin siksi että pelkään reaktioita. Miehen ulkonäköä en varmastikaan osaa kovin objektiivisesti arvioida, koska toki itse pidän häntä hyvännäköisenä. Kokee luitenkin aina olleen epäsuosittu naisten keskuudessa, joten kai hän oikeasti on aika tavallinen. Ap
Oletko omasta mielestäsi sitten ruma? Ajatteletko, että olet niin huono, että hyvä, kun edes jollekin kelpaat? Koska en ymmärrä tuollaista asennetta, että mitään et tee etkä sano, vaikka koko tuttavapiirisi tuntuu flirttailevan miehesi kanssa. Joko tämä on mielikuvituksesi tuotetta, ja haluat jostain syystä rypeä kuvitelmissasi ja itsesäälissä, tai sitten se on totta. Jos se on totta, niin mikset ota kissaa pöydälle? Mikset ajattele niin, että ansaitset edes sen verran, että olet mieluummin yksin kuin selkäänpuukottajien jalkarättinä? Haluaisin vähän ravistella sua hereillä, että arvosta nyt vähän itseäs. Ei kukaan voi olla noin flegmaattinen, vai voiko?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:52"]
Voi juma taas. Sulla on väärä mies. Löytyy sekin joka tykkää vain sinusta.
[/quote]
Eikä nuo kaveritkaan tunnu kovin sopivilta.
M39
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:44"]Oletko omasta mielestäsi sitten ruma? Ajatteletko, että olet niin huono, että hyvä, kun edes jollekin kelpaat? Koska en ymmärrä tuollaista asennetta, että mitään et tee etkä sano, vaikka koko tuttavapiirisi tuntuu flirttailevan miehesi kanssa. Joko tämä on mielikuvituksesi tuotetta, ja haluat jostain syystä rypeä kuvitelmissasi ja itsesäälissä, tai sitten se on totta. Jos se on totta, niin mikset ota kissaa pöydälle? Mikset ajattele niin, että ansaitset edes sen verran, että olet mieluummin yksin kuin selkäänpuukottajien jalkarättinä? Haluaisin vähän ravistella sua hereillä, että arvosta nyt vähän itseäs. Ei kukaan voi olla noin flegmaattinen, vai voiko?
[/quote]
Tarkalleen ottaen kyse on neljästä kaverista, joista kolme on sinkkuja. Ei siis koko ystäväpiiristä. Muita, perheellisiä ystäviäni mies ei ole koskaan tavannutkaan. Ap
Mistä tiedät, että hän ihastuu keneenkään? Itse juttelen paljon sekä miesten että naisten kanssa eri asioista ja saatan heittää flirttailevaa vitsiä, mutta en minä ihastu keneenkään.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:48"]Mistä tiedät, että hän ihastuu keneenkään? Itse juttelen paljon sekä miesten että naisten kanssa eri asioista ja saatan heittää flirttailevaa vitsiä, mutta en minä ihastu keneenkään.
[/quote]
Tämän kerroin jo aiemmassa viestissäni. Mies herää suorastaa eloon näiden naisten seurassa: silmät loistaa, kaikki mitä naiset sanovat on hauskaa ja mies nauraa joka jutulle, tarjoaa aina heille juomat. Ja tosiaan sitten jälkikäteen hehkuttaa että ei vaan pysty tajuamaan miten niin vetävä nainen voi olla sinkku jne. Ap
Ja lisäksi näissä tilanteissa, kun vietämme aikaa kolmistasn, mies ei koskaan hymyile minulle tai koske minuun (kuten omien kavereidensa seurassa tekee), katsoo vaan jotenkin säälien. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:11"]
Aijaa, mä just eilen juttelin miehen kanssa mun ja hänenkin kavereista ja hän kertoi, mitä tekisi heille, jos pääsisi heidän kanssaan sänkyyn. Kuulemma mun kaverit on paremman näköisiä, koska niillä on isommat tissit. :D Mut oikeesti, ei niitä kavereita varmaan edes kiinnosta, joten haaveeksi jää nekin fantasiat. Eikä mies oikein edes osaa lähestyä naisia, katselee vaan. Harmi, kun en sitten itsekään pääse vieraisiin. :D
11
[/quote]
Leikit tulella, teini.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:52"]
Joo, tilannetta mutkistaa entisestään vielä se, että nämä ystävät flirttailevat poikaystävälle aika surutta, vaikka olen ihan vieressä, kun vietämme aikaa kolmistaan. :/ Ap
[/quote]
Erittäin surkea provo. Yritä seuraavalla kerralla vähän enemmän
[/quote]
Ap tuskin on provo vaan nainen, josta poiccikset yrittää epätoivoisesti päästä eroon mulkkumaisella käytöksellä ja ap vässykkä ei uskalla jättää :D
Kivaa kitumista varmaan noilla miehillä ollu. Käypä oikeen sääliks niitä kun on jotuuneet viettämään ap:n paskassa seurassa ties kuinka kauan :(
[/quote]
Käy sääliksi miehiä!? Miehiä, jotka ovat olleet liian vässyköitä päättämään parisuhteen, jossa ovat joutuneet kärsimään (sinun mukaasi) paskasta seurasta? Ei heitä varmaan kukaan ole siihen suhteeseen pakottanut jäämään. Mulkkumainen käytös on mulkkumaista käytöstä vaikka voissa paistaisi. Suhteen voi varsin helposti päättää ilmoittamalla siitä suoraan toiselle osapuolelle. Ei tarvitse sitten epätoivoisesti mulkkuilla ties miten kauan.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:52"]Voi juma taas. Sulla on väärä mies. Löytyy sekin joka tykkää vain sinusta.
[/quote]
Ei kovin todennäköstä, koska miehen vaihtaminen ei muuta sitä tosiasiaa, että ystävät ovat ap:ta huomattavasti viehättävämpiä ja kauniimpia.
[/quote]
Siis tätä ilkeämielistä kommenttia peukutettu 896 kertaa!? Oikeesti?! Lienee aika jättää tämä palsta omaan arvoonsa.
Vitun oksettava ulkonäkökeskeinen maailma pinnallisine asukkeineen. Sotaa tarvis tämä kusinen maa.
Ap vaikuttaa herkältä, mulle tuli paha mieli. Ota ensi kerralla puheeksi miehen kanssa ja tee sen keskustelun pohjalta päätös tuon parisuhteen jatkumisesta.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:52"]Voi juma taas. Sulla on väärä mies. Löytyy sekin joka tykkää vain sinusta. [/quote] Ei kovin todennäköstä, koska miehen vaihtaminen ei muuta sitä tosiasiaa, että ystävät ovat ap:ta huomattavasti viehättävämpiä ja kauniimpia.
[/quote]
Tällä kommentilla on yli 900 yläpeukkua ja ketjun on aukaissut noin 750 ihmistä.... hmm.. Jotain mätää Tanskan maassa.. :DD
Kun haluaa omaa trollauskommenttia yläpeukuttaa, niin kannattaisi hieman hillitä ahneuttaan. Säilyisi uskottavuus paremmin.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:52"]Voi juma taas. Sulla on väärä mies. Löytyy sekin joka tykkää vain sinusta. [/quote] Ei kovin todennäköstä, koska miehen vaihtaminen ei muuta sitä tosiasiaa, että ystävät ovat ap:ta huomattavasti viehättävämpiä ja kauniimpia.
[/quote]
Tällä kommentilla on yli 900 yläpeukkua ja ketjun on aukaissut noin 750 ihmistä.... hmm.. Jotain mätää Tanskan maassa.. :DD
Kun haluaa omaa trollauskommenttia yläpeukuttaa, niin kannattaisi hieman hillitä ahneuttaan. Säilyisi uskottavuus paremmin.
[/quote]
Wow, joku on ottanut oikein missiokseen pahoittaa toisen tuntemattoman ihmisen mielen netissä. Vitsi mikä badass! :D
Joo, tilannetta mutkistaa entisestään vielä se, että nämä ystävät flirttailevat poikaystävälle aika surutta, vaikka olen ihan vieressä, kun vietämme aikaa kolmistaan. :/ Ap
Voi juma taas. Sulla on väärä mies. Löytyy sekin joka tykkää vain sinusta.
Ei ole mies eikä kaverit oikeita! Nehän käyttäytyy täysin sikamaisesti. En katselisi hetkeäkään, äläkä sinäkään!
No sulla on väärä mies ja tosi omituisia "ystäviä"
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:11"]
Aijaa, mä just eilen juttelin miehen kanssa mun ja hänenkin kavereista ja hän kertoi, mitä tekisi heille, jos pääsisi heidän kanssaan sänkyyn. Kuulemma mun kaverit on paremman näköisiä, koska niillä on isommat tissit. :D Mut oikeesti, ei niitä kavereita varmaan edes kiinnosta, joten haaveeksi jää nekin fantasiat. Eikä mies oikein edes osaa lähestyä naisia, katselee vaan. Harmi, kun en sitten itsekään pääse vieraisiin. :D
11
[/quote]
No teillä on kyllä aika outo suhde. Miksi te olette kimpassa??