Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihmiset luulevat minun olevan raskaana... Nolottaa

Vierailija
16.08.2015 |

Synnytin kaksi vuotta sitten ja olen karistanut raskauskilot kahdesta raskaudesta hyvällä aikataululla. Silti minulle tuli viimeksi viikonlopun sukujuhlissa nainen kysymään "milloinkas teille on laskettu aika". Voi sitä nolouden määrää puolin jos toisin.. :) mielestäni olen ihan ok painoinen 172cm ja 70kg. Kai se maha sitten vain pömpöttää. :( olisikohan pilteksesta apua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moista vielä urani aikana nähnyt. Siis naista, joka oikeasti näyttäisi olevan raskaana vaikkei ole. 

Sellanenhan menis heti hankintaan... 

t. raskausfetissimies

Vierailija
2/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. 2 lasta ja nuorempi vuoden. Mitat 159/46 eli hoikka olen, vatsa vaan on jotenkin jäänyt ja pömppää helposti kun vähänkin syö tai juo, raskauden jälkeen tapahtunut muutos. Tultu parikin kertaa kysymään erinäisissä tilanteissa että miksi juon alkoholia kun olen raskaana (tuntemattomat!) :( Vinkkejä siis kehiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, aina onnitellaan. Veetuttaa van ku ollaan 2v yritetty 3matta lasta. Oon 162/63.

Vierailija
4/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku minulle sanoisi noin niin todennäköisesti saisi tulikivenkatkuista tekstiä takaisin ja sen jälkeen lopettaisin syömisen. On nimittäin sen verran syömishäiriötaustaa.

Itsellenikin jäi sellainen "ikipömppö" raskaudesta alavatsalle, aamulla se on litteä mutta heti kun syön tai juon ihan mitä vain, se alkaa pömpöttää eikä laske kuin vasta seuraavaksi aamuksi. Yritän tässä treenaamalla ja laihduttamalla saada sen pois. 178/64 on nyt mitat, jos nyt alkuun 8 kg tiputtaisi ja katsoo sitten miltä näyttää.

Vierailija
5/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:50"]

Mulla sama juttu. 2 lasta ja nuorempi vuoden. Mitat 159/46 eli hoikka olen, vatsa vaan on jotenkin jäänyt ja pömppää helposti kun vähänkin syö tai juo, raskauden jälkeen tapahtunut muutos. Tultu parikin kertaa kysymään erinäisissä tilanteissa että miksi juon alkoholia kun olen raskaana (tuntemattomat!) :( Vinkkejä siis kehiin!

[/quote] Sano vaan että ai ääm airiish sou ai trink whail ai äm preknant.

Vierailija
6/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla etten ole yksin vaivani kanssa, vaikka harmittaa teidänkin puolesta kanssasisaret! En ole itse tavoittelemassa fitnesskroppaa tai langanlaihaa olemusta, mutta kieltämättä harmittaa tuo raskauskyselyihin vastaaminen ja se nolo tilanne. Siksi mietin jotain pilatesta tai treeniäjonka voisi kotonakin suorittaa. -ap

Vierailija
7/7 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap, ymmärrän kyllä, itse menin naimisiin 11v sitten, minulla oli ennestään yksi jo 12v poika edellisestä avioliitosta. En ajatellut enää hankkia lapsia, mutta lähisukulaiset ajattelivat automaattisesti minun olevan raskaana, kun menimme naimisiin.. Olimme n kuukausi häiden jälkeen eräässä juhlatilaisuudessa ja olin ilmeisesti lihonut jonkun kilon, kun muutama sukulainen kysyi "Onko sinulla vatsa kasvanut??" ja olihan se, mutta liiasta syömisestä.. Ärsytti kyllä ja sanoin suoraan, että eikö sitä voi naimisiin mennä ihan muusta syystä kuin että pamahtaa paksuksi ja että ei ole enää tarkoitus hankkia lapsia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi