Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni ihastuu kaikkiin kavereihini :(

Vierailija
10.08.2015 |

Ahdistaa todella paljon tavata kavereita niin, että poikaystäväni on mukana, koska poikaystäväni silminnähden viehättyy heistä jokaisesta. Kaikki ystäväni ovat todella kauniita naisia ja itse taas en ole mitään sinnepäinkään. Nuo tilanteet masentaa minua valtavasti, ja mieluiten välttäisin niitä, mutta toisaalta tuntuisi tyhmältä pitää poikaystävä ja ystävät täysin erossa toisistaan.

Onko muilla samaa ongelmaa? Miten olette selviytyneet tilanteesta? Onko ero ainoa ratkaisu?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan pelottaa, että tilanne ei tämän paremmaksi muutu vaihtamalla, sillä kuten joku täällä sanoikin, tilanne tulee aina olemaan se, että ystäväni ovat minua viehättävämpiä ja kuka tahansa mies käyttäytyisi samoin. Oikeaa rakkautta ei kai sitte ole olemassa meille vähemmän kauniille. Ap

Vierailija
22/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yks tollanen "ystävä" joka yritti iskeä jokaisen poikaystäväni tai seuralaiseni. Meni minultakin maku hetkessä niihin miehiin jotka mukaan tuohon lähtivät. Enkä siis mitenkään kuvitellut näitä iskemisiä koska"ystäväni" saattoi suoraan istua syliin ja suudella suoraan suulle tai viedä miehen käden rinnalleen tai hameensa alle. En nuorena sitten jotenkin uskaltanut katkaista välejä tähän ystävään vaan jätin miehet.

Kunnes: Yhden miehen kanssa kävikin eri tavalla. Ystäväni istui miehen syliin, ja laittoon kädet miehen kaulan ympärille ja muiskautti huulille. Tämä mies vaistonvaraisesti sekunnissa tönäisi "ystäväni" sylistään ja huusi että "mitä ihmettä sä teet, mikä sua vaivaa, oletko mieleltäsi jotenkin sairas tms" . Tämän jälkeen "ystävä" lähti pihalle enkä enää ollut hänen kanssa missään tekemisissä. Mies sen sijaan on edelleen kuvioissa 13 vuoden jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tämäkin oikeasti aitoa elämää?

Jos poikaystävä ja/tai kaverit flirttailevat toisilleen, puhuttelu paikallaan ja jos ei auta, tiedät varmaan mitä tehdä. Lemppaat tollaiset tyypit elämästäsi. Todella epäkunnioittavaa tuollainen käytös. Itse en hyväksyisi. 

Minkä ikäisiä olette? Ihmettelen vaan, että oma mieheni aika harvoin näkee edes kavereitani, ei me kaikki yhdessä hengailla, eikä kaverini tule edes meille kylään, vaan tapaamme ulkona tai muualla, jossa saadaan olla 'rauhassa'. 

Vierailija
24/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan normaalia, itsekin aina ihastuin exän kavereihin ja olen siis nainen. Ei kai tuo haittaa kuhan eivät petä kuitenkaan. Ihaile itsekin rohkeasti vain toisia miehiä poikakaveris läsnäollessa.

Vierailija
25/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:03"]

Hetkinen, mistä olet päätellyt, että poikaystävä ihastuu? Kuullostaa lähinnä siltä, että tämä kaikki on vain omaa tulkintaasi ja ystävällisesti vain juttelevat keskenään. Eihän poikaystävä ilmeisesti ole KERTONUT olevansa ihastunut?

Ihme kommentteja täällä..

[/quote]

Nimenomaan, ihme kommentteja! 

Ystävät ja poikaystävä vaihtoon? 

Voi ziises, eiköhän nyt vain ja ainoastaan ole kysymys ap:n sosiaalisia suhteita haittaavasta erityisen alavireisestä itseluottamuksesta? Ei muissa varmastikaan mitään vikaa. Hae apua!

Vierailija
26/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:53"]Huh, tämäkin oikeasti aitoa elämää?

Jos poikaystävä ja/tai kaverit flirttailevat toisilleen, puhuttelu paikallaan ja jos ei auta, tiedät varmaan mitä tehdä. Lemppaat tollaiset tyypit elämästäsi. Todella epäkunnioittavaa tuollainen käytös. Itse en hyväksyisi. 

Minkä ikäisiä olette? Ihmettelen vaan, että oma mieheni aika harvoin näkee edes kavereitani, ei me kaikki yhdessä hengailla, eikä kaverini tule edes meille kylään, vaan tapaamme ulkona tai muualla, jossa saadaan olla 'rauhassa'. 
[/quote]

Ollaan kolmekymppisiä, mutta kaikki lapsettomia, joten siksi tulee vietettyä paljon aikaa kavereiden seurassa. Ap

Vierailija
27/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun miehellä naispuolisia omia ystäviä joita tapaa? Koetko heidät uhaksi?

Vierailija
28/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:58"]Onko sun miehellä naispuolisia omia ystäviä joita tapaa? Koetko heidät uhaksi?
[/quote]

On, useitakin, enkä koe ketään heistä missään määrin uhaksi, koska heidän välillään ei ole merkkejä ihastuksesta. Ap

Vierailija
29/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:45"]

Jotenkin vaan pelottaa, että tilanne ei tämän paremmaksi muutu vaihtamalla, sillä kuten joku täällä sanoikin, tilanne tulee aina olemaan se, että ystäväni ovat minua viehättävämpiä ja kuka tahansa mies käyttäytyisi samoin. Oikeaa rakkautta ei kai sitte ole olemassa meille vähemmän kauniille. Ap

[/quote]

Sä et tule koskaan saamaan normaalia ja hyvää miestä ja se ei johdu sun naamasta, vaan paskamaisesta luuseriasenteesta :D Vaikutat niin vässykältä ja epätoivoiselta naiselta, että ei sua yksikään mies voi kunnioittaa, koska sä itse et kunnioita edes itseäsi.

Monet ulkoisesti epäviehättävinä pidetyt naiset seurustelevat miehen kanssa, joka halusi juuri sen naisen.

Sun ongelmana on ollut vain se, että tähtäät liian hyvännäköisiin miehiin selkeästi koska olet ruma. Sisäisesti JA ulkoisesti.

Vierailija
30/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:11"]

Aijaa, mä just eilen juttelin miehen kanssa mun ja hänenkin kavereista ja hän kertoi, mitä tekisi heille, jos pääsisi heidän kanssaan sänkyyn. Kuulemma mun kaverit on paremman näköisiä, koska niillä on isommat tissit. :D Mut oikeesti, ei niitä kavereita varmaan edes kiinnosta, joten haaveeksi jää nekin fantasiat. Eikä mies oikein edes osaa lähestyä naisia, katselee vaan. Harmi, kun en sitten itsekään pääse vieraisiin. :D

11

[/quote]

Miksi seurustelette yleensä kenenkään kanssa, jos haaveena on kokoajan kaikki muut..? Varmaan kannattais olla ihan sinkku. Kuulostatte molemmat ihan typeriltä.

Vierailija
31/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:45"]

[/quote]

Sä et tule koskaan saamaan normaalia ja hyvää miestä ja se ei johdu sun naamasta, vaan paskamaisesta luuseriasenteesta :D Vaikutat niin vässykältä ja epätoivoiselta naiselta, että ei sua yksikään mies voi kunnioittaa, koska sä itse et kunnioita edes itseäsi.

Monet ulkoisesti epäviehättävinä pidetyt naiset seurustelevat miehen kanssa, joka halusi juuri sen naisen.

Sun ongelmana on ollut vain se, että tähtäät liian hyvännäköisiin miehiin selkeästi koska olet ruma. Sisäisesti JA ulkoisesti.
[/quote]

Anteeksi vaan, mutta en ole tähdännyt yhtään minkäänlaisiin miehiin. Olen ihan valkannut niistä jotka ovat mua lähestyneet, koska olen aika ujo.

Ja en kyllä ymmärrä millä perusteella vout sanoa minua sisäisesti rumaksi. Sitä en nimittäin koe olevani lainkaan. Ja jopa mies on sanonut, että on nimenomaan hyväsydämisyyteni ja luonteeni takia valinnut minut ohi kauniimpien naisten. Satuttaa toki silti olla oman poikaystävän silmissä ruma. Ap

Vierailija
32/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:06"]Anteeksi vaan, mutta en ole tähdännyt yhtään minkäänlaisiin miehiin. Olen ihan valkannut niistä jotka ovat mua lähestyneet, koska olen aika ujo. Ja en kyllä ymmärrä millä perusteella vout sanoa minua sisäisesti rumaksi. Sitä en nimittäin koe olevani lainkaan. Ja jopa mies on sanonut, että on nimenomaan hyväsydämisyyteni ja luonteeni takia valinnut minut ohi kauniimpien naisten. Satuttaa toki silti olla oman poikaystävän silmissä ruma. Ap

[/quote]

Mulle jokainen ihminen, josta huokuu epätoivo, negatiivinen minäkuva ja itsensä morkkaus on aivan helvetin ruma. Sulla ei ole paskaakaan itseluottamusta, itsetuntoa tai omantunnonarvoa. Pahinta on, että et edes tiedosta sitä vaan projisoit sisällön heikkouden "kauneuden puutteeseesi".

Miksi joku normaalilla itsevarmuudella oleva mies haluaisi arvostaa sua, kun annat miehen panna sua sen jälkeen kun on näyttänyt suoraan sulle sen, että kaveriesi ulkonäkö miellyttää ulkonäköäsi enemmän?

On se tähtäystä liian hyvännäköisiin, koska miehet on tyytyneet suhun kun eivät paremmannäköisiä ole saaneet. Kai olet tietoinen, että miehet lähestyy about aivan kaikkia naisia.

Vierailija
33/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:52"]

Joo, tilannetta mutkistaa entisestään vielä se, että nämä ystävät flirttailevat poikaystävälle aika surutta, vaikka olen ihan vieressä, kun vietämme aikaa kolmistaan. :/ Ap

[/quote]

Erittäin surkea provo. Yritä seuraavalla kerralla vähän enemmän

Vierailija
34/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:52"]

Joo, tilannetta mutkistaa entisestään vielä se, että nämä ystävät flirttailevat poikaystävälle aika surutta, vaikka olen ihan vieressä, kun vietämme aikaa kolmistaan. :/ Ap

[/quote]

Erittäin surkea provo. Yritä seuraavalla kerralla vähän enemmän

[/quote]

Ap tuskin on provo vaan nainen, josta poiccikset yrittää epätoivoisesti päästä eroon mulkkumaisella käytöksellä ja ap vässykkä ei uskalla jättää :D

Kivaa kitumista varmaan noilla miehillä ollu. Käypä oikeen sääliks niitä kun on jotuuneet viettämään ap:n paskassa seurassa ties kuinka kauan :(

Vierailija
35/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:06"]Anteeksi vaan, mutta en ole tähdännyt yhtään minkäänlaisiin miehiin. Olen ihan valkannut niistä jotka ovat mua lähestyneet, koska olen aika ujo. Ja en kyllä ymmärrä millä perusteella vout sanoa minua sisäisesti rumaksi. Sitä en nimittäin koe olevani lainkaan. Ja jopa mies on sanonut, että on nimenomaan hyväsydämisyyteni ja luonteeni takia valinnut minut ohi kauniimpien naisten. Satuttaa toki silti olla oman poikaystävän silmissä ruma. Ap

[/quote]

Mulle jokainen ihminen, josta huokuu epätoivo, negatiivinen minäkuva ja itsensä morkkaus on aivan helvetin ruma. Sulla ei ole paskaakaan itseluottamusta, itsetuntoa tai omantunnonarvoa. Pahinta on, että et edes tiedosta sitä vaan projisoit sisällön heikkouden "kauneuden puutteeseesi".

Miksi joku normaalilla itsevarmuudella oleva mies haluaisi arvostaa sua, kun annat miehen panna sua sen jälkeen kun on näyttänyt suoraan sulle sen, että kaveriesi ulkonäkö miellyttää ulkonäköäsi enemmän?

On se tähtäystä liian hyvännäköisiin, koska miehet on tyytyneet suhun kun eivät paremmannäköisiä ole saaneet. Kai olet tietoinen, että miehet lähestyy about aivan kaikkia naisia.
[/quote]

Joo, olen tietoinen. Itse olen kyllä valinnut kumppanin aina ensisijaisesti ihan muiden ominaisuuksien kuin ulkonäön perusteella, enkä tietääkseni koskaan ole seurustellut yleisesti komeana pidetyn miehen kanssa. Mut vissiin siis yrität sanoa, että mies kuin mies on out of my league? Tuhannet kiitokset tiedosta. Päätöksenteko helpottui just todella paljon. Ap

Vierailija
36/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun pitaa nyt kylla vahan ryhdistaytya! Jos itsetuntosi on todellakin niin pohjamudissa kuin tekstistasi voi paatella, ei miesta tai kaveripiiria vaihtamalla tapahdu mitaan muutosta. Muuton on nyt kylla lahdettava sinusta itsestasi. Miehesi voi vaan olla tosi ystavallista tyyppia ja ei oikein hoksaa, etta ystavasi hanen kanssaan flirttailevat. Tai sitten voi olla, etta han tosiaan ihailee naita naisia, eika osaa sita peitella.

Miettisin kylla itse, etta mita OIKEITA todisteita mulla on siita, etta mies on ihastunut ystaviini ja siita, etta ystavani flirttailevat mieheni kanssa. Jos naita todisteita on, niin voihan sita miehen todellakin heittaa makeen ja olla ihan sinkkuna jonkin aikaa. Sinkkuna ollessani keskittyisin oman itsetuntoni rakentamiseen...

Sanon taman hyvalla (vaikka varmaan ulosanti ei silta kuulosta), mutta talla hetkella kuulostat todella nynnerolta, jonka omat paan sisaiset morot tekevat ihmissuhteista ihan kammottavia... Ethan sina oikeasti voi tai halua viettaa elamaasi pohtien, miten kaikki ovat NIIN paljon parempia ja kauniimpia kuin sina ja miehet ovat aina naiden kaunottarien vietavissa, kun sina parka nyykotat siina vieressa...!

Tuollaisen valituksen kuunteleminen olisi helvetin arsyttavaa, jos se tulisi kaverilta ja viela arsyttavampaa jos se tulisi puolisoltani tai poika/tyttoystavalta.

Vierailija
37/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:06"]Anteeksi vaan, mutta en ole tähdännyt yhtään minkäänlaisiin miehiin. Olen ihan valkannut niistä jotka ovat mua lähestyneet, koska olen aika ujo. Ja en kyllä ymmärrä millä perusteella vout sanoa minua sisäisesti rumaksi. Sitä en nimittäin koe olevani lainkaan. Ja jopa mies on sanonut, että on nimenomaan hyväsydämisyyteni ja luonteeni takia valinnut minut ohi kauniimpien naisten. Satuttaa toki silti olla oman poikaystävän silmissä ruma. Ap [/quote] Mulle jokainen ihminen, josta huokuu epätoivo, negatiivinen minäkuva ja itsensä morkkaus on aivan helvetin ruma. Sulla ei ole paskaakaan itseluottamusta, itsetuntoa tai omantunnonarvoa. Pahinta on, että et edes tiedosta sitä vaan projisoit sisällön heikkouden "kauneuden puutteeseesi". Miksi joku normaalilla itsevarmuudella oleva mies haluaisi arvostaa sua, kun annat miehen panna sua sen jälkeen kun on näyttänyt suoraan sulle sen, että kaveriesi ulkonäkö miellyttää ulkonäköäsi enemmän? On se tähtäystä liian hyvännäköisiin, koska miehet on tyytyneet suhun kun eivät paremmannäköisiä ole saaneet. Kai olet tietoinen, että miehet lähestyy about aivan kaikkia naisia. [/quote] Joo, olen tietoinen. Itse olen kyllä valinnut kumppanin aina ensisijaisesti ihan muiden ominaisuuksien kuin ulkonäön perusteella, enkä tietääkseni koskaan ole seurustellut yleisesti komeana pidetyn miehen kanssa. Mut vissiin siis yrität sanoa, että mies kuin mies on out of my league? Tuhannet kiitokset tiedosta. Päätöksenteko helpottui just todella paljon. Ap

[/quote]

Onhan se out of your league, koska mies ei ole hulluna suhun ja sun ulkonäköön. Ootko koskaan kokenut, että mies kävis kuumana suhun? Palavasti rakastunut? Tekis kaikkensa sun eteen, vaan että sais olla sun kanssa?

Vastaukset on ilmiselviä vastaustesi perusteella: et ole kokenut mitään tuollaista.

Vierailija
38/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:58"]Ollaan kolmekymppisiä, mutta kaikki lapsettomia, joten siksi tulee vietettyä paljon aikaa kavereiden seurassa. Ap

[/quote]

Ok, mainitsit kuitenkin kun olette "kolmistaan", sellanen ei kannata. Oletko siis missään vaiheessa kertonut miehellesi, miltä sinusta tuntuu? Tai kavereille? Ja jos olet, mikä oli reaktio? 

Sanoit myös, että kaikki miehet noin käyttäytyisi. Se ei ole totta! Tottakai on ihan luonnollista huomioida naisten kauneus, mutta herrasmiehet osaavat tehdä sen hiljaisuudessa, loukkaamatta kumppaniaan. Onko miehesi itse miten hyvännäköinen? 

Vierailija
39/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:18"]Ap, sinun pitaa nyt kylla vahan ryhdistaytya! Jos itsetuntosi on todellakin niin pohjamudissa kuin tekstistasi voi paatella, ei miesta tai kaveripiiria vaihtamalla tapahdu mitaan muutosta. Muuton on nyt kylla lahdettava sinusta itsestasi. Miehesi voi vaan olla tosi ystavallista tyyppia ja ei oikein hoksaa, etta ystavasi hanen kanssaan flirttailevat. Tai sitten voi olla, etta han tosiaan ihailee naita naisia, eika osaa sita peitella.

Miettisin kylla itse, etta mita OIKEITA todisteita mulla on siita, etta mies on ihastunut ystaviini ja siita, etta ystavani flirttailevat mieheni kanssa. Jos naita todisteita on, niin voihan sita miehen todellakin heittaa makeen ja olla ihan sinkkuna jonkin aikaa. Sinkkuna ollessani keskittyisin oman itsetuntoni rakentamiseen...

Sanon taman hyvalla (vaikka varmaan ulosanti ei silta kuulosta), mutta talla hetkella kuulostat todella nynnerolta, jonka omat paan sisaiset morot tekevat ihmissuhteista ihan kammottavia... Ethan sina oikeasti voi tai halua viettaa elamaasi pohtien, miten kaikki ovat NIIN paljon parempia ja kauniimpia kuin sina ja miehet ovat aina naiden kaunottarien vietavissa, kun sina parka nyykotat siina vieressa...!

Tuollaisen valituksen kuunteleminen olisi helvetin arsyttavaa, jos se tulisi kaverilta ja viela arsyttavampaa jos se tulisi puolisoltani tai poika/tyttoystavalta.
[/quote]

Älä huoli, et vaikuta lainkaan tökeröltä ja olet varmasti ihan oikeassakin. En ole aina ollut tällainen, mutta itsetuntoni on hiljalleen murentunut tässä parisuhteessa. Ero ja itseen keskittyminen varmasti olisikin se ainoa oikea ratkaisu. Mutta myös hyvin tuskallinen. Ap

Vierailija
40/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:06"]Anteeksi vaan, mutta en ole tähdännyt yhtään minkäänlaisiin miehiin. Olen ihan valkannut niistä jotka ovat mua lähestyneet, koska olen aika ujo. Ja en kyllä ymmärrä millä perusteella vout sanoa minua sisäisesti rumaksi. Sitä en nimittäin koe olevani lainkaan. Ja jopa mies on sanonut, että on nimenomaan hyväsydämisyyteni ja luonteeni takia valinnut minut ohi kauniimpien naisten. Satuttaa toki silti olla oman poikaystävän silmissä ruma. Ap [/quote] Mulle jokainen ihminen, josta huokuu epätoivo, negatiivinen minäkuva ja itsensä morkkaus on aivan helvetin ruma. Sulla ei ole paskaakaan itseluottamusta, itsetuntoa tai omantunnonarvoa. Pahinta on, että et edes tiedosta sitä vaan projisoit sisällön heikkouden "kauneuden puutteeseesi". Miksi joku normaalilla itsevarmuudella oleva mies haluaisi arvostaa sua, kun annat miehen panna sua sen jälkeen kun on näyttänyt suoraan sulle sen, että kaveriesi ulkonäkö miellyttää ulkonäköäsi enemmän? On se tähtäystä liian hyvännäköisiin, koska miehet on tyytyneet suhun kun eivät paremmannäköisiä ole saaneet. Kai olet tietoinen, että miehet lähestyy about aivan kaikkia naisia. [/quote] Joo, olen tietoinen. Itse olen kyllä valinnut kumppanin aina ensisijaisesti ihan muiden ominaisuuksien kuin ulkonäön perusteella, enkä tietääkseni koskaan ole seurustellut yleisesti komeana pidetyn miehen kanssa. Mut vissiin siis yrität sanoa, että mies kuin mies on out of my league? Tuhannet kiitokset tiedosta. Päätöksenteko helpottui just todella paljon. Ap

[/quote]

Onhan se out of your league, koska mies ei ole hulluna suhun ja sun ulkonäköön. Ootko koskaan kokenut, että mies kävis kuumana suhun? Palavasti rakastunut? Tekis kaikkensa sun eteen, vaan että sais olla sun kanssa?

Vastaukset on ilmiselviä vastaustesi perusteella: et ole kokenut mitään tuollaista.
[/quote]

Tuollaista hyvää aikaa kesti noin vuoden ajan, viimeisten parin kuukauden aikana ei enää juurikaan. :( ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä