Olen antanut miehelle pakit hänen sukunimensä vuoksi
Kommentit (43)
Jos ei Karvanen kelpaa niin täytyy etsiä Posliini.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:30"]
Karvanen-Alapää
[/quote]Olisi muuten hienoa esitellä itsensä"moi,olen Heidi Karvanen-Alaspää" Pitäisiköhän vastapuolen pokka?
Kun menen naimisiin, haluan miehen nimen. Joten sen on parempi olla siedettävä! kyllä se niin on, että jos punnitsisin sen välillä että tykkäänkö miehestä tarpeeksi vai en, niin kyllä joku Karvanen painais aika paljon siinä tilanteessa.
En itse seurustelisi esim. Mälli. Viinanen. Mustapää. Finni. Junttila. Yms nimisten kansaa. Koko suku saamatonta kyn ei vaiha nimeä.
Katselin televisiosta hetken rantalentopalloilua ja jäin ihmettelemään nimeä Suonikko. Semmoisen kun saisi naimisiin jonkun Jormanaisen kanssa.
Kaikki FAG- alkuiset ruotsalaiset sukunimet on hauskoja. Niitä on mukava esitellä ulkomailla.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:06"]
Kaikki FAG- alkuiset ruotsalaiset sukunimet on hauskoja. Niitä on mukava esitellä ulkomailla.
[/quote]Conan O'brian ja fagerström :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:56"]
Tästä on jo kauan. Olin vastannut ihan paperikirjeellä jonkun miehen treffi-ilmoitukseen. Mies soitti. Sillä oli aivan järkyttävä sukunimi. En muista, mikä sai minut ajattelemaan, etten halunnut tutustua enemmän. Ihan vähän saattoi se sukunimikin vaikuttaa. Tietysti äärettömän typerää, mutta olin silloin nuori. Samoin hylkäsin erään miehen sen takia, että hän oli minua viisi senttiä lyhyempi. Tosi typerää sekin.
[/quote] Mun mielestä on ihan tervettä, että asettaa kriteerit.
[/quote]
Kriteerit, joo
Typerät pinnalliset kriteerit, ei niinkään. Saa ne jälkimmäisetkin asettaa ja noudattaa, mutta terve on siitä kaukana.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:56"]
Tästä on jo kauan. Olin vastannut ihan paperikirjeellä jonkun miehen treffi-ilmoitukseen. Mies soitti. Sillä oli aivan järkyttävä sukunimi. En muista, mikä sai minut ajattelemaan, etten halunnut tutustua enemmän. Ihan vähän saattoi se sukunimikin vaikuttaa. Tietysti äärettömän typerää, mutta olin silloin nuori. Samoin hylkäsin erään miehen sen takia, että hän oli minua viisi senttiä lyhyempi. Tosi typerää sekin.
[/quote] Mun mielestä on ihan tervettä, että asettaa kriteerit.
[/quote]
Ei todellakaan ole
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:50"]
Kun menen naimisiin, haluan miehen nimen. Joten sen on parempi olla siedettävä! kyllä se niin on, että jos punnitsisin sen välillä että tykkäänkö miehestä tarpeeksi vai en, niin kyllä joku Karvanen painais aika paljon siinä tilanteessa.
[/quote]
Olet erittäin naurettava ja säälittävä jos toi oikeasti on ajatusmaailmasi
CCCP.ssä oli uimahyppääjä jonka sukunimi oli Pissareva.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:34"]
CCCP.ssä oli uimahyppääjä jonka sukunimi oli Pissareva.
[/quote]Taisi olla Olga. Ukrainasta.
Niin minäkin.
En halunnut Nissiseksi. Sukunimi olisi kuin emakolla.
Mä olen lähtenyt treffeiltä, koska treffikumppanilla oli rumat kengät. Joskus teininä olin kiinnostunut yhdestä pojasta, kunnes kuulin hänen äitinsä olevan siivooja.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:49"] Ok.... Koska sukunimi vaikuttaa jotenkin sun elämään? Ihan kuin se olisi pakko ottaa itselle [/quote] No eikös parisuhde jotain sen suuntaista ole [/quote] No ei todellakaan ole.
[/quote]
Vielä idioottimaisempaa on pitää oma sukunimi tai käyttää 2-osaista sukunimeä. Kuulostaa niin wt-feministiltä.
[/quote]Mitä idioottimaista on pitää oma nimi? Kaksiosaista nimeä ei taida enää juuri kukaan ottaa. Itsellä oma nimi,lapset minun nimellä. Ovat ihmeissään jos joillakin on isänsä nimi, jos vanhemmilla eri nimet. Nämä on vain tälläisiä tottumumus asioita. On niin totuttu siihen ,että otetaan miehen nimi, oli se mikä tahansa. Meillä tottuneet toisinpäin ja on nuorison mielestä se normaali tapa.Kukaan ei ole halunnut vaihtaa isänsä sukunimeen . Täälläkin naisten kauniit sukunimet vaihtuneet Sikalaksi, Junttilaksi, Hourulaksi jne. No, eihän se nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä, mutta miksi se miehen nimi olisi se tärkeämpi?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:49"]
Ok.... Koska sukunimi vaikuttaa jotenkin sun elämään? Ihan kuin se olisi pakko ottaa itselle
[/quote] No eikös parisuhde jotain sen suuntaista ole
[/quote]
No ei todellakaan ole.
No kerro ny mikä se on? Kakkinen? Nännimäinen?
Ja miehiä haukutaan pinnallisiksi...
Huolisiko joku mies naista jonka sukunimi on Karvanen?