Miksi mies ei laita viestiä?
Tapasin pari viikkoa sitten mukavan miehen, jonka kanssa vaihdoimme numeroita ja olemme viestitelleet päivittäin, aika vähän kuitenkin ja pääosin minun aloituksesta. Pari päivää sitten laitoin miehelle viestiä johon hän vastasi ja sanoi menevänsä nukkumaan ja sanoi "palataan huomenna<3". Nyt hänestä ei ole kuitenkaan kuulunut mitään enää. Ei haittaa, mutta ihmettelen vain että miksi pitää sanoa noin jos ei edes huvita laittaa mitään viestiä minulle sitten? :D en ymmärrä miehiä!
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:19"]
Täh. Onhan tätä päivää vielä vaikka kuinka paljon jäljellä. Jos hän on töissä tai harrastuksissa? Viestittelee sitten illemmalla kun ehtii pysähtyä ja paneutua asiaan. Mikä hätä jonkun viestittelyn suhteen? Miksi oot tuommonen hätähousu? :)
[/quote]
Mitäsillä on väliä montako tuntia tätä päivää on jäljellä, jos on eilen luvannu laittaa viestiä?
M39
[/quote]
Pitääkö sitä viestiä pukata heti kun silmät saa auki? Tai työn aikana?
[/quote]
Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Mies laittoi viimeksi viestin lauantai- iltana ja sanoi palaavansa huomenna eli sunnuntaina? Nyt on maanantai. Enkä odottanut viestiä eilen aamulla, en myöskään päivällä. Mutta olisi voinut sitten illalla laittaa jotain kun kerran lupasi. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:32"]
Välinpitämättömyys puhuu omaa kieltänsä, eli unohda koko juttu!
[/quote]Aina ei hiljaisuudessa ole kyse välinpitämättömyydestä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:34"]olen itsekin joskus ihastuneelle vastannut että "palataan" vaikka kiinnostusta ei olisi. toivonut vain että toinen antaisi olla. toisinaan se vaan syö liikaa energiaa alkaa selittämään että en ole kiinnostunut, mutta kaveri voin olla.
[/quote]
Selvä homma :) miksei voi sanoa suoraan... Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:28"]
Täh. Onhan tätä päivää vielä vaikka kuinka paljon jäljellä. Jos hän on töissä tai harrastuksissa? Viestittelee sitten illemmalla kun ehtii pysähtyä ja paneutua asiaan. Mikä hätä jonkun viestittelyn suhteen? Miksi oot tuommonen hätähousu? :)
[/quote]
Mitäsillä on väliä montako tuntia tätä päivää on jäljellä, jos on eilen luvannu laittaa viestiä?
M39
[/quote]
[/quote]
Jos sillä oli 24 tuntia eilen avata silmät, ni luulis ehtineen yhden viestin lähettää, jos toinen ihminen on tärkeä ja aikoo pitää lupauksestaan kiinni.
M39
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:34"]olen itsekin joskus ihastuneelle vastannut että "palataan" vaikka kiinnostusta ei olisi. toivonut vain että toinen antaisi olla. toisinaan se vaan syö liikaa energiaa alkaa selittämään että en ole kiinnostunut, mutta kaveri voin olla. [/quote] Selvä homma :) miksei voi sanoa suoraan... Ap
[/quote]
ei kaikki osaa. jokaisella on omat heikot kohdat.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:28"]
[/quote]
M39
[/quote]
[/quote]
Jos sillä oli 24 tuntia eilen avata silmät, ni luulis ehtineen yhden viestin lähettää, jos toinen ihminen on tärkeä ja aikoo pitää lupauksestaan kiinni.
M39
[/quote]
Sitä minäkin, olisi vaikka sanonut ettei ole kiinnostunut :) ap
Vastaamisen laatu on osaksi luonnekysymys. Miehissä on hiljaisia, vähän sulkeutuneita ja etäisiä. Ja sitten on rehellisiä ja avoimia, läsnäolevia. Kommunikaatiosta puhutaan aika vähän, mutta sen natsaaminen yhteen on kohtuullisen iso asia.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:34"]olen itsekin joskus ihastuneelle vastannut että "palataan" vaikka kiinnostusta ei olisi. toivonut vain että toinen antaisi olla. toisinaan se vaan syö liikaa energiaa alkaa selittämään että en ole kiinnostunut, mutta kaveri voin olla. [/quote] Selvä homma :) miksei voi sanoa suoraan... Ap
[/quote]
ei kaikki osaa. jokaisella on omat heikot kohdat.
[/quote]
jatkan.. mutta jos omalle kohdalle mietin tilannetta, missö olen viestitellyt jonkun kanssa niin en myöskään sen kahden viikon viestittelyn perusteella lähde heti päättelemään että onko toinen siinä mielessä kiinnostunut ja siten ei osaa sanoa suoraankaan. parhaiten tilanne selviää kun ehdotat rohkeasti treffeja ja katsot mitä hän siihen reagoi. vastaus voi olla jo vähän suorempi.
Hän ei myöskään kuulemma tapaile muita juuri nyt, joten en usko että hän olisi "pleijeri". Ap
[/quote]
Juuh, susta tulis loistava poliisi.
"Mutta kun se sano, että se ei ole varastanut mitään, niin en usko että se on rosvo".
Meinaat, että "pleijeri" on sellainen, joka kulkee kauluspaita auki, kultaketju heiluen ja jolla on viekas katse ja heti jos kysyy, että tapaatko muita, niin lankeaa polvilleen ja tunnustaa ylivertaisen kuulustelutaktiikan edessä?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:00"]
Hän ei myöskään kuulemma tapaile muita juuri nyt, joten en usko että hän olisi "pleijeri". Ap
[/quote]
Juuh, susta tulis loistava poliisi.
"Mutta kun se sano, että se ei ole varastanut mitään, niin en usko että se on rosvo".
Meinaat, että "pleijeri" on sellainen, joka kulkee kauluspaita auki, kultaketju heiluen ja jolla on viekas katse ja heti jos kysyy, että tapaatko muita, niin lankeaa polvilleen ja tunnustaa ylivertaisen kuulustelutaktiikan edessä?
[/quote]Ihmisiin täytyy voida luottaa.
Olen lähivuosina deittaillut paljon ja sen olen sen oppinut, että kiinnostunut mies laittaa viestiä. Se on niin yksinkertaista, mutta itsellenikin vaikeaa oppia.
Odota rauhassa, älä tee yhtään mitään. Jos mies on kiinnostunut, se ottaa aina yhteyttä, ennemmin tai myöhemmin. Aina. Jos siitä ei kuulu mitään, se ei ole kiinnostunut sinusta tarpeeksi. Piste.
Nimim. Maileja takana.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:06"]
Olen lähivuosina deittaillut paljon ja sen olen sen oppinut, että kiinnostunut mies laittaa viestiä. Se on niin yksinkertaista, mutta itsellenikin vaikeaa oppia.
[/quote]
Miten usein kiinnostuneet miehet sitten ovat yhteydessä?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:03"]Mistä päin mies on?
[/quote]
Tampereelta?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:27"]
Vaimon kanssa kotona.
[/quote]
Sama. Laittaa viestiä kun mamma lähtee käymään jossakin :)
tätä mäkin olen miettinyt. olen tottunut siihen, että kiinnostunut mies viestittelee aika paljonkin. nyt kuitenkin tapailen miestä, joka vaikuttaa todella kiinnostuneelta, kun olemme yhdessä, mutta ei viestittele kovinkaan paljoa. en tiedä, onko se vain hänen luonteenlaatuaan. tuntuu, että kiinnostusta ei kuitenkaan oikeasti ole.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:27"]
Vaimon kanssa kotona.
[/quote]
Sama. Laittaa viestiä kun mamma lähtee käymään jossakin :)
[/quote]
Illalla saattaa laittaa kun vaimolla on jumppa.
olen itsekin joskus ihastuneelle vastannut että "palataan" vaikka kiinnostusta ei olisi. toivonut vain että toinen antaisi olla. toisinaan se vaan syö liikaa energiaa alkaa selittämään että en ole kiinnostunut, mutta kaveri voin olla.