Miksi mies ei laita viestiä?
Tapasin pari viikkoa sitten mukavan miehen, jonka kanssa vaihdoimme numeroita ja olemme viestitelleet päivittäin, aika vähän kuitenkin ja pääosin minun aloituksesta. Pari päivää sitten laitoin miehelle viestiä johon hän vastasi ja sanoi menevänsä nukkumaan ja sanoi "palataan huomenna<3". Nyt hänestä ei ole kuitenkaan kuulunut mitään enää. Ei haittaa, mutta ihmettelen vain että miksi pitää sanoa noin jos ei edes huvita laittaa mitään viestiä minulle sitten? :D en ymmärrä miehiä!
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:06"]
Olen lähivuosina deittaillut paljon ja sen olen sen oppinut, että kiinnostunut mies laittaa viestiä. Se on niin yksinkertaista, mutta itsellenikin vaikeaa oppia.
[/quote]
Miten usein kiinnostuneet miehet sitten ovat yhteydessä?
[/quote]
En ole nro 34 mutta vastaan omasta puolesta, että kiinnostunut mies laittaa viestiä lähes päivittäin jos saa vastakaikua. Ja semmoinen joka ei saa kaipaamaansa vastakaikua viestittelee kerran-pari viikossa. Vähän kaikkea tältä väliltä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:30"]
tätä mäkin olen miettinyt. olen tottunut siihen, että kiinnostunut mies viestittelee aika paljonkin. nyt kuitenkin tapailen miestä, joka vaikuttaa todella kiinnostuneelta, kun olemme yhdessä, mutta ei viestittele kovinkaan paljoa. en tiedä, onko se vain hänen luonteenlaatuaan. tuntuu, että kiinnostusta ei kuitenkaan oikeasti ole.
[/quote]
Pakko kommentoida tähän: oman mieheni kanssa suhteen alkuaikoina kriiseilin paljonkin sitä, kun hän ei juurikaan viestitellyt. Yhdessä on kuitenkin nyt oltu jo pitkään ja kun myöhemmin asiasta on puhuttu, mies sanoi ettei hän vain ole luonteeltaan sellainen, joka aktiivisesti laittaisi viestiä ellei ole oikeasti jotakin asiaa. Saattaa olla siis ihan vain tällaisestakin kyse.
Tai sitten ei vaan kiinnosta. Mutta halusin kertoa omasta kokemuksestani.
Outoa laittaa <3 ihmiselle jonka on tuntenut vasta pari viikkoa
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:30"]
tätä mäkin olen miettinyt. olen tottunut siihen, että kiinnostunut mies viestittelee aika paljonkin. nyt kuitenkin tapailen miestä, joka vaikuttaa todella kiinnostuneelta, kun olemme yhdessä, mutta ei viestittele kovinkaan paljoa. en tiedä, onko se vain hänen luonteenlaatuaan. tuntuu, että kiinnostusta ei kuitenkaan oikeasti ole.
[/quote]
Pakko kommentoida tähän: oman mieheni kanssa suhteen alkuaikoina kriiseilin paljonkin sitä, kun hän ei juurikaan viestitellyt. Yhdessä on kuitenkin nyt oltu jo pitkään ja kun myöhemmin asiasta on puhuttu, mies sanoi ettei hän vain ole luonteeltaan sellainen, joka aktiivisesti laittaisi viestiä ellei ole oikeasti jotakin asiaa. Saattaa olla siis ihan vain tällaisestakin kyse.
Tai sitten ei vaan kiinnosta. Mutta halusin kertoa omasta kokemuksestani.
[/quote]
kiitos kokemuksen jakamisesta. mulla toi yhteydeneottamattomuus on jotanut niin pahaan kriiseilyyn, että olen ajatellut jopa lopettaa koko homman, vaikka muuten kyllä tykkäänkin miehestä tosi paljon. pitänee yrittää jutella hänen kanssaan vielä...
Mies vaikutti kiinnostuneelta, joskin kiireiseltä. Se mistä hän on, tuskin on tarpeellinen tieto tänne :)
Ihmettelin itsekin ystäväni kanssa, minkä vuoksi laittaisi sydämen noin nopeasti. Tuskinpa kuitenkaan aivan huvikseen, jos ei olisi lainkaan kiinnostunut? Miksi hän ei sitten ottanut enää yhteyttä :(
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:36"]Mies vaikutti kiinnostuneelta, joskin kiireiseltä. Se mistä hän on, tuskin on tarpeellinen tieto tänne :)
Ihmettelin itsekin ystäväni kanssa, minkä vuoksi laittaisi sydämen noin nopeasti. Tuskinpa kuitenkaan aivan huvikseen, jos ei olisi lainkaan kiinnostunut? Miksi hän ei sitten ottanut enää yhteyttä :(
[/quote]
Jos se vaan on niitä miehiä mistä ei erkkikään ota selvää. Tekee yhtä, puhuu toista ja elää kolmatta. Koita olla miettimättä liikoja, sillä juuri kun luulet keksineesi ratkaisun tulee äkillinen muutos juoneen. Lopputulema on jonkilainen scifi -leffaa muistuttava tekele jota pohdit tuntikausia etkä siltikään ymmärrä siitä yhtään mitään.
En usko että toi välttämättä tarkoittaa ettei se ois kiinnostunut. Mullakin on tässä nyt yks miesjuttu ja hän laittaa mulle viestiä max 3 kertaa viikossa. Musta ois ahdistavaakin jos joka päivä pitäis tekstata, hyvä antaa toiselle omaa aikaa ja tilaa. Sitten kiinnostuskin säilyy ja on jotain puhuttavaa kun näkee kasvotusten. :) Joskus tää mun säätö tosiaan saattaa olla silleikin et totean vaan jotain sen lähettämän viestin perään ja siihen mun toteamisviestiin vois ihan hyvin vastatakkin mutta mies ei kuitenkaan vastaa mitään. Kuitenkin sitten tulee päivien päästä taas viestiä että mitä kuuluu. :D ja joskus oikeesti voi olla kiire ettei muista laittaa viestiä!! Ei kannata ylianalysoida.
Viitsinyt uutta aloitusta laittaa. Mutta mies vastaa lähes salamana viesteihini, muttei koskaan laita ensin itse mitään. Nähdään paljon ja yleensä mies aloittaa keskustelun. Onko tälläinen somen käyttö ehkä vaikeaa keski-ikäsille miehille? Luulevatko joutuvansa suhteeseen heti kun yhdenkin viestin laittaa?
Aika selvää ettei sitä kiinnosta. Tuskin on mitään vaimoa vieressä tai muuta, vastaus varmasti on että ei vaan nappaa. Oishan se muuten ite oma-alotteisestikin viestitelly tai pyytäny sut johonkin.... Eli unoha. Älä alenna ittees pommittamalla sitä viesteillä.