Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi voi, tänään lapsen ensimmäinen päiväkotipäivä. :(

Vierailija
10.08.2015 |

Lapset menivät ulkoilemaan melkein heti, kun vein hänet. Olin siinä jonkun aikaa, lapsi sanoi heipat ja ei jäänyt itkemään. Kurkin hetken aidan takaa, niin lapsi vain seisoi hiekkalaatikolla ihan kysymysmerkkinä katsellen ympärilleen, oli niin säälittävän näköinen! :'( Oli kuitenkin mennyt päivä ihan hyvin.
.
Mites muilla on mennyt hoidon aloitukset?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on hyvin mennyt. Kuinka pitkään pidät lyhyitä päiviä eli koska aloitat työt?

Vierailija
2/5 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni, 1.5- vuotias aloitti pehmeästi viime viikolla, mulla alkaa opiskelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa varmasti kestää itse kenelläkin, että tottuu uuteen paikkaan :) Mutta ihan hyvinhän tuo kuulostaa lähteneen käyntiin!

Vierailija
4/5 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samoissa merkeissä. Jäi jotenkin eksyneen oloisena sinne. Huomenna toivottavasti menee jo paremmin. Mulla alkaa syyskuun alussa työt. Siihen asti on kolmesti viikossa muutaman tunnin.

Vierailija
5/5 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme viime viikolla tutustumassa, vietimme päiväkodissa yhdessä noin pari tuntia. On tämän koko viikon klo 8:30-12 päiväkodissa ja ensi viikosta alkaen sitten kokopäiväisesti, kun työni alkavat. Lapsi täytti kaksi viikkoa sitten kolme vuotta.
.
Hyvä, että muillakin on mennyt ihan hyvin! :) -ap