Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kanada katkas jonkun yhden Venäjältä tulevan nettiliikennelähteen ja 95% anti-covid kamasta katos

Vierailija
09.03.2022 |

Mahtaa piikkikriittisiä hävettää.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Olisiko jotain uutta?

Vierailija
2/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buaahhhh...mitä follarit nyt lukee kun Eliitti on katkaissut tiedonlähteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun niitä lähteitä laitettaisiin joskus, edes välillä.

Vierailija
4/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko lukenu Phizerin itse julkaiseman dokumentin haittavaikutuksista?

Kysymys kyllä kuuluu että oletko sinä? Koko raportin eikä irrotettuja lainauksia? Ymmärsitkö lukemasi?

Vierailija
6/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pro-covid kama katosi samalla kertaa?

Vierailija
7/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön vapaa Ukraina!

Putin on lapsenmurhaaja.

Vierailija
8/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde:

https://www.hs.fi/visio/art-2000008668762.html

Tai silmänlumetta. Voi se olla lännen sekoiluakin.

Vierailija
9/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eliitti tekee venäjän sodan varjolla yhtä sun toista. Tuo venäjän sota on vain kulissiksi rakennettu tai aikaansaatu.. konflikti. Kuten koronakin oli.

Kuten Putlerin murhaamat naiset ja lapsetkin on R-trollin etiikassa.

Vierailija
10/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kyllä niin vedätettävissä nykyään, uskotaan ihan mitä videoita vaan jos ne tukee omaa ajattelua. Kamalaa.

Vierailija
11/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eliitti tekee venäjän sodan varjolla yhtä sun toista. Tuo venäjän sota on vain kulissiksi rakennettu tai aikaansaatu.. konflikti. Kuten koronakin oli.

Hitto, että joku voi sairas. 

Vierailija
12/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto, että joku voi sairas. 

Jospa hän tarkoittikin Venäjän eliittiä, joka lyö rahoiksi myös sodankin aikana. Vampyyrit! Koronasta ja kulisseista hän on tietenkin väärässä.

Vierailija
13/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkäri ja voin sanoa että ei lääkärin koulutuksella ymmärrä juuri mitään mistään rokotteista. Ja tuon miehen iän perusteella hän ei ymmärrä sitäkään vähää.

Lääkärin ammatti ei pätevöitä virologiksi, epidemiologiksi eikä geneetikoksi. Näihin on omat osaajansa, maallikot ja usein matalasti koulutetut tuntuu pitävän meitä jessestä seuraavana.

Vierailija
14/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Venäjä vastustaa koronaa ja Kanada kannattaa?

Vierailija
15/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lääkäri ja voin sanoa että ei lääkärin koulutuksella ymmärrä juuri mitään mistään rokotteista. Ja tuon miehen iän perusteella hän ei ymmärrä sitäkään vähää.

Lääkärin ammatti ei pätevöitä virologiksi, epidemiologiksi eikä geneetikoksi. Näihin on omat osaajansa, maallikot ja usein matalasti koulutetut tuntuu pitävän meitä jessestä seuraavana.

Älä huoli en pidä.

Vierailija
16/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöti höpöti höö.

Vierailija
17/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katopa ite siitä ku käydään selkeästi raporttia läpi lääkärin toimesta.

Voi kun oot söpö kun uskot kaiken netissä :D pistänpä mun isän käymään jotain virveliesitteitään läpi ja väitetään että se on CIA:n agentti joka siinä kertoo Venäjän tiedustelutiedoista.

Et vissiin ihan tajua kuka tuo mies on? Korona aikana tuo brittiläinen Dr John Campbell on tehnyt selkeitä videoita koronaan liittyen puolueettomasti ja nyt otti käsittelyyn Phizerin julkaiseman datan. Että ite oot tässä ihan pihalla ja denialisti.

Googlasin. Mies on terveystieteiden maisteri ja tohtori sairaanhoitajien opettamisessa. Ei siis lääketieteellistä osaamista. Missä kohtaa mun pitäisi nyt vaikuttua?

Mun 10v osaa kanssa tehdä selkeitä videoita.

:D

Vierailija
18/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jossain väitetty että Venäjä ja Kiina kehittivät yhdessä koko koronaviruksen biologiseksi aseeksi. Sitten tuli rokotukset ja muut ja se ei toiminutkaan niin kuin oli tarkoitus ja nyt on siksi siirrytty perinteiseen sotaan. Jos tuo on totta, niin en ihmettele miksi venäläiset on vastustaneet toimivia rokotuksia. Ne esti porukkaa kuolemasta koronaan. 

Vierailija
19/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heikkilää, hänhän on hedän gurunsa...

Vierailija
20/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katopa ite siitä ku käydään selkeästi raporttia läpi lääkärin toimesta.

Voi kun oot söpö kun uskot kaiken netissä :D pistänpä mun isän käymään jotain virveliesitteitään läpi ja väitetään että se on CIA:n agentti joka siinä kertoo Venäjän tiedustelutiedoista.

Et vissiin ihan tajua kuka tuo mies on? Korona aikana tuo brittiläinen Dr John Campbell on tehnyt selkeitä videoita koronaan liittyen puolueettomasti ja nyt otti käsittelyyn Phizerin julkaiseman datan. Että ite oot tässä ihan pihalla ja denialisti.

Googlasin. Mies on terveystieteiden maisteri ja tohtori sairaanhoitajien opettamisessa. Ei siis lääketieteellistä osaamista. Missä kohtaa mun pitäisi nyt vaikuttua?

Mun 10v osaa kanssa tehdä selkeitä videoita.

No edelleenkin se video jossa purkaa sitä phizerin julkaisemaa dataa on ihan aito dokumentti. Mustaa valkoisella printattua asiaa. Se uskotko sen miehen ammattitaitoon on mulle ihan sama, mutta ne samat luvut on myös siinä dokumentissa.

Mistähän luulet johtuvan että yhtäkkiä Ranska , Itävalta ja Uusi Seelanti peruu kaikki pakotteensa ihan yhtäkkiä?

Odotan mielelläni lääketutkimuksen asiantuntijoiden analyysia asiasta. Noin isosta kohortista ei saa tietoa lukemalla, vaan laskemalla. Ja se ettet ymmärrä mitä se tarkoittaa on syy siihen miksi katsot videoita ja uskot hölynpölyä.