Muita Kardashian faneja?
Jos löytyy muitakin ap:n lisäksi, voidaan täällä keskustella Kardashian-Jenner perheestä. Ketä on teiän suosikit? Kendall on kaunis toisin kun Kylie, joka on leikelty pilalle, raukka ei vielä edes 18 vuotias. Äiti Kris on hauska tapaus ja Bruce vaikuttaa ihan mielettömältä isältä sekä biologisille 6 lapselleen, että isäpuolena Kimille, Kourtneylle, Khloelle ja Robille.
Kommentit (369)
Saako kausia tilattua netistä? Olis kiva kattoo alusta asti. Mut en mä nyt tiiä viittinkö tilata :DD
http://www.stara.fi/2015/08/26/kardashian-lihoi-valtavasti-sisko-riensi-apuun/ Tämä uutinen Robista sai mut niin iloiseksi. Onneksi vihdoin on ottanut apua vastaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 16:33"]
Kendall täysin hemmoteltu lapsi. Huomasi siinä kun ei inssistä päässyt läpi ja tuli itkupotkuraivari ja kauhea valitus ettö "dad doesn't understand what i'm going through!". Siinä huomasi että kaiken on ana jotenkin rahalla saanut läpi.
[/quote]
Se oli kuvitellut että inssi on helppo nakki ja oli valmistautunut jo ajelemaan autollaan pitkin kaupunkia kavereiden kanssa, niin murtui sitten noin pahasti kun reputti. Nimittäin todella harva Jenkeissä reputtaa inssin ja kirjalliset, tunsi varmaan olonsa luuseriksi :D Minun suomalaiset au-pairina olleet kaveritkin ovat saaneet ajokortin siellä ihan ensiheittämällä, sanovat että suomalainen inssi ja kirjalliset on 1000 kertaa vaativammat.
[/quote]
Ja lisäksi se on kuitenkin teini-iässä. Aika kohtuuttomat vaatimukset teinille että pitäisi olla epäitsekäs, avarakatseinen ja ystävällinen. Aina ja kaikille. Kendall on kuitenkin vaikuttanut melko rauhalliselta teiniltä kokonaisuudessaan (kylie varmaan hankalampi) eli on ihmisenäkin siis perusluonteeltan suht rauhallinen. Silti teininä tunteet kuohuu aikuisten mielestä naurettavista asioista eikä se merkitse mitään rappiota ja typeryyttä -se on vaa se teini-ikä. Joku kohtuus nyt!
Hajosin tuolle Lontoon lordi -jaksolle. :))) Ymmärrän hyvin Scottia, koska minuakin kiehtoo kuninkaalliset ja aateliset. Lordi-seremonia oli hieno.
Jonathan-rassukka. Onneksi pääsi sentään London Eyehin Kimblen kanssa. Mistä Jonathan ja Kim muuten alunperin tuntevat toisensa?
Olikohan tuo Brucen tiukkapipoisuus Bostonin reissulla vähän liioiteltu / käsikirjoitettu ("Nyt helvettiin täältä autosta!" jne) ? Minusta Bruce on aina niin leppoisa, rento ja vaikuttaa pitkäpinnaiselta, joka on tottunut ja hyväksynyt sen, että naisia saa aina odotella. No, mistäpä minä tiedän..:)
Piti googletella enemmänkin kuvia Caitlynistä ja on kyllä onnistuneet leikkaukset! Kuitenkin kyse jo kuusvitosesta ihmisestä.
Scott Disick, Lord of the Manor of Cruckton Ford
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:41"]
Se, joka ihmetteli Brucen korviksia: Bruce otti korvakorut sarjan kertoman mukaan silloin kun Bruce ja Rob viettivät "poikien iltaa" viihteellä ja Rob yllytti Brucea ottamaan korvikset. Ei siis kai ollut Brucen idea lähtökohtaisesti, luulisin. Miksi muuten Brucella on sellaiset ohuet, nypityn/vahatun näköiset kulmakarvat? Onko hän käynyt joskus kasvojenkohotuksessa, koska silmäluomissa on hieman viistosuuntausta kireyttä ja kulmat on niin ylhäällä..?
[/quote]
Mutta jos ei olisi niistä pitänyt niin olisi voinut ottaa poiskin;)
Scotthan voisi alkaa hengata Chris O'Neillin kanssa. Eikös molemmat ole newyorkilaisia ja bisnesmiehiä, joille luksuselämä on tuttua? Chrisin kautta Scott voisi päästä Ruotsin kuninkaallisiin piireihin. Ja Scott voisi myös vierailla Madden ja Chrisin luona Lontoossa, ollen näin lähellä kuningatar-Ellua ja omaa lordin hallintoaluettaan (Cruckton Fordia, missä ikinä se sitten lieneekään)! :D
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:56"]
Krisin huulen allerginen reaktio oli kyllä aika jäätävän näköinen :D Ennakkopätkien perusteella luulin sitä aiemmin joksikin pilalle menneeksi huulitäyteoperaatioksi.
[/quote]
Minulle kävi noin muutamia vuosia sitten kun laitoin illalla huuliin jotain marketista ostamaani voimakastuoksuista huulirasvaa, aamulla huulet olivat kuin tulessa ja ylähuuli oli korkealla melkein nenässä kiinni ja alahuuli alaspäin melkein rullalla. Epäiltiin että jokin huulirasvassa oleva kemiallinen aurinkosuoja-aine aine aiheutti tuon. Tuon jälkeen en enää edes harkinnut minkäänlaisia huulten filleripiikkejä, oli niin järkyttävä näky ja vielä omassa naamassa. Turvotus laski hitaasti iltaan mennessä, onneksi ei ollut työpäivä tai mitään muuta tärkeää menoa.
[/quote]
Mun tuttu sai allergisen reaktion jostain tölkkijuomasta, eli huulet turposi melkolailla kun joi tölkistä. Tiedä sitten mikä sen laukaisi, kun oli kait aiemminkin samaa tuotetta juonut eli joko pinnassa jotain tai itse aineessa muutosta... Oli kyllä vähän hurjan näköinen kun aamulla heräsi:) Joillain turpoaa silmätkin jos vaikka ulkomailla joku hyönteinen puree siitä läheltä. Onneksihan noi taitaa aina mennä pois ettei ole pysyviä:D
Osaisko joku ihana kertoa Kasdashian-Jenner -siskosten pituudet? Kourtney, Kim, Khloé, Kendall ja Kylie siis. Kiitos :)
Kylie väittää että yhtäkkiä kaventunut vyötärö ja leventynyt lantio ja pylly on jonkin ihme rasvan ansiota. Rinnat kasvaneet samalla ihmeaineella. Mä haluan semmosta kans. Ja meikkiä jolla saa koko naaman muuttumaan!
Kim on nykyisin aika järkyn näköinen. Miksi pitää huulet turvottaa luonnottomiksi js kasvot sen näköisiksi, että sokea mummokin huomaa että veitsen alla on käyty.
Pyörivissä jaksoissa Kim on tosi kaunis.
Oon seurannut joitain jaksoja, ja kyllä heistä vähän inhimillisemmän kuvan sai kuin kohu uutisia lukemalla. Mutta kovin turhamaisen ja pinnallisen oloista porukkaa silti. En ihmettele, että sillä nuorimmaisella vähän meinaa alkaa ulkonäön laitto lähteä käsistä, kun on varttunut tuollaisen ulkonäkökeskeisen sakin keskellä ja puolet elämästä on ollut tosi-tv moskan tähtäimessä.
Miks ootatte jaksoja telkusta? Mä oon tosi huono kattoon sarjoja television aikataulun mukaan. Uusimpia jaksoja oon katellu ihan youtubesta.
Mä olen käynyt ihan normaalisti koulut, mutta enkkua en ole joutunut käyttämään kuin lomamatkoilla. Ymmärrän sentään jotain, mutta tuntuu, että ohjelmat menevät ihan hukkaan, kun en tajua läheskään kaikkia juttuja.
Aivan mahtava sarja. Todella ärsyttävää, kun nyt näyttävät 4 vuotta vanhoja sarjoja ja jos syksyllä palaavat kerta per viikkoon, niin eihän me ikinä päästä lähellekään muun maailman tasoa.
Kourtney 152cm Kim 159cm Khloe 177cm Kendall 179cm Kylie 168cm
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:55"]Osaisko joku ihana kertoa Kasdashian-Jenner -siskosten pituudet? Kourtney, Kim, Khloé, Kendall ja Kylie siis. Kiitos :)
[/quote]
Ei millään pahalla mutta älä ole avuton - laitappa Googleen esim. "Kendall Jenner height" niin löydät heti vastauksen...
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:31"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:28"]Ärsytti muakin se ylireakointi varsinkaan kun heillä ei rahasta tiukkaa niin ei muutama ylimääränen ajotunti missään tunnu. Tosiaan varmasti tottunut saamaan kaiken nyt ja heti, mutta en sanoisi että on hänen vikansa tuo. Millaistakohan on ollut pienestä asti seurata vanhempia siskoja ja seurata heidän jalanjälkiään. Bruce on ihana kun aina pitää niin hyvää huolta tytöistään. Muistaako kukaan mistä nämä Kardashianit tuli alunperin julkisuuteen?
[/quote]
Eikös ne tullut Kimin kautta, eli Kim hengas Paris Hiltonin tai jonkun toisen socialiten kanssa ja myöhemmin tuli julki se sex tape jonkun räppärin kanssa. Jonka kuulemma Kris oli kiikuttanut lehdille? :D
[/quote]
Onko oikeasti noin difficult puhua Suomessa finnish? -.-
[/quote]
Korjaan itseäni eli Finnish
Mä oon vasta viime aikoina alkanut kattoa tota niitten ohjelmaa mikä Avalta iltaisin tulee, ja mun suosikki on Bruce, on jotenkin jännä tarkkailla sen eleitä, ulkomuotoa yms. nyt kun tietää että Bruce onkin Caitlyn nykyään, niin kuin että oliko jotain ennusmerkkejä nähtävissä (kuten vaikka ne aika naiselliset korvakorut :)
Tuolta voi väijyä kaikki kaudet http://primeseries.to/serie/keeping_up_with_the_kardashians