Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita Kardashian faneja?

Vierailija
09.08.2015 |

Jos löytyy muitakin ap:n lisäksi, voidaan täällä keskustella Kardashian-Jenner perheestä. Ketä on teiän suosikit? Kendall on kaunis toisin kun Kylie, joka on leikelty pilalle, raukka ei vielä edes 18 vuotias. Äiti Kris on hauska tapaus ja Bruce vaikuttaa ihan mielettömältä isältä sekä biologisille 6 lapselleen, että isäpuolena Kimille, Kourtneylle, Khloelle ja Robille.

Kommentit (369)

Vierailija
41/369 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2015/08/kim-kardashian-kylie-jenner-look-alike-faces-lead.jpg?w=600

Nojoo eiköhän toi vertailukuva kerro että samalla plastiikkakirurgilla tai piikittäjällä on käyty:D

Vierailija
42/369 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Kim ja Kylie ovat todella kauniita, ihan kateeksi käy kun ei itse näytä yhtä hyvältä. Vaikka kyllä kaikki noista on tosi kauniita naisia ja kyllä olisi kiva näyttää myös Khloelta, tosi kaunis hänkin.

https://instagram.com/p/50ZmWgnGsJ/

https://instagram.com/p/50N-x4nGnL/

Näissä Kylie näyttää ihan Mila Kunisilta. Vähän voisi nuori nainen rajoittaa kauneusoperaatioitaan kuitenkin, näyttäisi ainakin tässä alemmassa kuvassa että on silarit, huulia ja silmäluomia ainakin muokattu muiden kuvien perusteella.

https://instagram.com/p/6N9ONnnGrU/

Ja Kim, jos näyttää Jennifer Lopezilta niin kertoo aika paljon, mielettömän kaunis nainen.

http://cdn2.crushable.com/wp-content/uploads/2009/08/jloandkim.jpg

http://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/celebrities/kim-kardashian/appearance-on-the-tonight-show-with-jay-leno/kim-kardashian-appearance-on-the-tonight-show-with-jay-leno-07.jpg

Suosikkini persoonina sarjassa ovat Bruce, Kim ja Scott. Khloe ok mutta voisi olla rauhallisempi =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/369 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:58"]

Mä oon vasta viime aikoina alkanut kattoa tota niitten ohjelmaa mikä Avalta iltaisin tulee, ja mun suosikki on Bruce, on jotenkin jännä tarkkailla sen eleitä, ulkomuotoa yms. nyt kun tietää että Bruce onkin Caitlyn nykyään, niin kuin että oliko jotain ennusmerkkejä nähtävissä (kuten vaikka ne aika naiselliset korvakorut :)

[/quote]

Ne korvakorut kyllä vähän hymyilytti :) Mutta tykkään Brucesta mutta en tiedä mikä tuo kuvio on, että ei ole ollut muiden lasten kanssa niin läheinen, aika ikävää käytöstä. Vai eikö ne ole halunneet vaan olla niin sarjassa mukana? Brucen poika Brody Jenner kai on ollut useammassakin sarjassa, oli siinä Hills sarjassakin Lauren Conradin ystävä ja ihastus. Brody näyttää ihan Brucelta nuorena.

En oikein tykkää Kourtneysta, se on simppelin oloinen tai jotenkin puhuu ärsyttävästi ja jotenkin aika tympeän oloinen välillä. Mutta pisteet sille siitä miten sanoi, ettei ymmärrä miten äitinsä oli voinut pettää miestään, ettei ymmärrä sellaista ja kun on lapsiakin. Eli ainakin siitä pisteet että on hyvällä tasolla moraali.

Ja ihmekös tuokaan, jos se Rob voi huonosti ja nuo on niin pakkomielteisiä ulkonäön suhteen, Khloe seuraa Kimin jalanjälkiä, näyttää vetävän överiksi Kylien kanssa nuo muokkaukset. Ei ole helppoa kun elämää seurataan ja kaikki tunnistaa ja missään ei saa olla rauhassa. En ymmärrä miten nuo voi jaksaa niitä paparazzeja, jotenkin tuntuu ikävälle kun tunkevat ihan kiinni kuvaamaan ja jostain kahvilan ulkopuoleltakin, eikö jotain rauhaa voisi suoda ja ihmisetkin pällistelevät kuin sirkusfriikkiä. Ihmisiä ne nuokin, ymmärtäisin että katsotaan pari kertaa mutta miksi jäädä tuijottamaan, huonoa käytöstä ihmisiltä. Luulisi että nuokin kyllästyisivät ja katoaisivat vaan julkisuudesta kokonaan, eiköhän uraa ja rahaa ole tullut saavutettua jo tarpeeksi. Luulisi että olisi kivaa alkaa elämään normaalimpaa elämää jossain toisaalla, vuosien varrella ei ihmiset enää olisi niin pakkomielteisen kiinnostuneita.

Vierailija
44/369 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa taas nauraa ihmisille jotka sanonu että kyliellä on silarit.. uusia paparazzi kuvia mexicosta jossa kylie on rannalla ystävänsä kanssa (pia mia jolla on silarit) siinä voi vertailla hyvin että kummalla on luomut.. samanlaiset rinnat kyliellä on kuin 3 vuotta sitten otetuissa ranta kuvissa :D

Vierailija
45/369 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:05"]

Nyt saa taas nauraa ihmisille jotka sanonu että kyliellä on silarit.. uusia paparazzi kuvia mexicosta jossa kylie on rannalla ystävänsä kanssa (pia mia jolla on silarit) siinä voi vertailla hyvin että kummalla on luomut.. samanlaiset rinnat kyliellä on kuin 3 vuotta sitten otetuissa ranta kuvissa :D

[/quote]

No jaa, vähän sellainen raja tuolla Kyliella näkyy että ei voi kyllä minusta sanoa että on luomut varmaksi. Varsinkin kun hyvät plastiikkakirurgit tekevät luonnollista jälkeä, on eroa silläkin minne implantit laitetaan. Aika monella on silarit noista julkkiksista, mutta ei niitä läheskään aina voi huomata ainakaan kun on vaatetta/biksut päällä.

Vierailija
46/369 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa pottukoiraa youtubesta. Enemmän viihdettä kun tuossa sarjassa

Vierailija
47/369 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brucen vanhemmista lapsista Brandon on ollut lyhyen ajan sisällä kahdessa jaksossa (ja kolmannessa oli puhelimessa) näissä AVA:lla näkyvissä jaksoissa. Burt ja Brody oli Kimin hääjaksossa.

Uskoisin, että Bruce pitää lapsiinsa yhteyttä, vaikkei heitä sarjassa näkyisikään. Myös ex-vaimot on saattaneet vaikuttaa siihen, ettei Bruce ole saanut nähdä lapsiaan nuorempina niin usein kuin olisi halunnut. Syitä voi olla monia. Bruce ei vaikuta kylmältä isähahmolta, mutta en tiedä totuutta.

Vierailija
48/369 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scott on ihana :D

Vierailija
49/369 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:16"]Scott on ihana :D
[/quote]

Scott sentään yrittää (suihkurusketuksella R. Gosling -vatsalihakset), mutta Kourtney se vaan jatkaa kylmällä linjalla. Minusta Scott on huumorintajuinen, karismaattinen ja komea (vaikka onkin välillä vähän snobi ja törppö). Voisi Kourtney edes joskus tulla Scottia vastaan ja olla kiltimpi sille. :)

Vierailija
50/369 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim on aika hot.

Vierailija
51/369 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumistyyliltä supsikki on Kourtney, Khloe on jotenki maanläheinen jos näin voi sanoa, hyvä isosisko, kyliestä on tullut kans mun suosikki leikkauksista huolimatta :p

Vierailija
52/369 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:16"]Scott on ihana :D
[/quote]

Scott sentään yrittää (suihkurusketuksella R. Gosling -vatsalihakset), mutta Kourtney se vaan jatkaa kylmällä linjalla. Minusta Scott on huumorintajuinen, karismaattinen ja komea (vaikka onkin välillä vähän snobi ja törppö). Voisi Kourtney edes joskus tulla Scottia vastaan ja olla kiltimpi sille. :)
[/quote]

Harmittaa vaan että Scottilla on se päihdeongelma ja muuten menee välillä överiksi.

Aidon oloinen tosiaan, ja karismaattinen

Vierailija
53/369 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin ongelmista... Oisko nuo tyttäret saaneet työasioita ja elämänsisältöä järjesteltyä ihan tuon "perheyrityksen" puolesta enemmän? Ei kai näistä kukaan oo opiskellu oikein mitään? Sitä en sitten tiedä mitä on siinä taustalla että Rob ei oo saanu itse kunnon otetta mistään.

Vierailija
54/369 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brucella on jännä se katse. Sellaiset linnun / matelijan silmät, jotka katsoo terävinä ja muljahtelee. Ja puhetyylikin on hauska; paljon taukoja ja sitten nopeatempoisempi rykelmä sanoja tauon perään. Bruce on mun suosikki. Niin ja juuri puhumaan oppinut Mason on ihana!

Vierailija
55/369 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kourtney puhuu hitaasti, lakonisesti ja laiskasti, kuin olisi ottanut valiumia :D Tykkään silti Kourtneystä. Sillä on välillä hauskoja sarkastisia heittoja ja vitsailee naama peruslukemilla kuten Pirjo Heikkilä.

Vierailija
56/369 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylien rantakuvia linkittänyt//

Minulla itselläni on silikonit ja huomaan kyllä heti bikinikuvasta ovatko aidot vai ei, olettaen että bikinit eivät ole high neck -malliset ja että henkilö on suhteellisen nuori. Näetkö nuo selvät ja symmetriset rajat rintojen yläosassa sekä sisä- että ulkopuolella? Lisäksi push-up efekti näkyy selvästi.

Mitäpä siinä, ihmisiä me silarillistekin ollaan ja harvan arvoa tai olemusta määrittää se mitä tissien sisällä on. Luomut ovat kuitenkin luomut ja vähänkin harjoittuneella silmällä silarit on helppo erottaa luomuista, jokainen viimeistään kokeilemalla havaitsee eron. Mikäli tissini eivät olisi näyttäneet aikuisena samalta kuin 12-vuotiaana lapsena, en olisi ikinä harkinnut leikkausta. Valitsin kuitenkin kahdesta epäsuotuisasta vaihtoehdosta itseä paremmin miellyttävän vaihtoehdon.

Sinänsä ymmärrän että silarit herättävät pahennusta, ovathan ne luonnottomat. Tuntuu kuitenkin pahalta että monet tuomitsevat meidät kaikki: Minulla on nyt sopusuhtaiset c-kupin rinnat, olen itse erittäin tyytyväinen, pystyin elämään rinnattomana mutta rehellisesti sanottuna rinnattomuus vaikutti negatiivisella tavalla tiettyihin elämän osa-alueisiin. Nyt kun minulla vihdoin on ne rinnat olen henkilökohtaisesti tyytyväinen, sekiselämä on parempi ja olen jotenkin vapautuneempi henkisesti ja pukeutumisen suhteen. En tuo rintojani millään tavalla esille puhuessani tai pukeutumalla paljastavasti. Eivät rinnat tyytyväisyyttäni määritä, mutta ne ovat pieni osa sitä. En koe että valintani on keneltäkään muulta pois. Tuntuu että monet ajattelevat meidän kaikkien olevan pinnallisia ja joutuvan leikkauskierteeseen, itse kuljen yhä vapaa-ajalla paljon meikittä, olen muutenkin jossain määrin luontoihminen, naama ei ole kummoinen mutta en kuitenkaan koe tarpeelliseksi leikellä sitä. Rinnattomuus vain oli itselle henkilökohtaisesti kova pala, mutta toki arvostan heitä jotka hyväksyvät itsensä juuri sellaisina kuin ovat ja nauttivat vartaloistaan. En kuitenkaan koe että ihminen on jollain tapaa huono jos jonkin asian suhteen päätyy pinnalliseen mutta itselle mieluisaan päätökseen. Kokonaisuus, sisin ja yleinen arvomaailma ovat tärkeimpiä. Meni ihan ohi aiheen, pahoittelut siitä.

Vierailija
57/369 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:36"]Mitä Bruce tekee työkseen?
[/quote]

Eikös se ole joku motivaatiopuhuja ainakin ja käy kiertueilla? Innostaa nuoria urheilun pariin tms? Varmaan sillä on muitakin projekteja, liittyen ehkä autourheiluun, helikoptereihin, golfiin, muuhun urheiluun kenties..? Nostaako olympiavoittajat jotain "eläkettä" USA:ssa?:D

Vierailija
58/369 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina sitä aina pettyy kun ei tule Kardashianeita telkusta. Samoin ma.

Vierailija
59/369 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihailen tuollaisia isoja perheitä, jonka jäsenillä on läheiset välit keskenään. Ihana klaani! Olisipa mullakin noin läheiset välit lapsiin, kun olen keski-ikäinen.

Mäkin olen saanut Kimistä sarjan perusteella paljon positiivisemman ja inhimillisemmän kuvan. Ja vaikka he ovat rikkaita ja etuoikeutettuja, he ovat kuitenkin jotenkin niin tavallisia ja tavallisten ihmisten ongelmat omaavia. Esimerkiksi Kimin esiintymiskammo, psoriasis, Kendallin ujous ja akne, Krisin virtsankarkailuongelmat, Robin masennus ja kyvyttömyys ottaa vastuuta omasta elämästään jne.

Kourtney on usein ärsyttävän sarkastinen ja piikittelevä. Välillä mua häiritsee, miten huonosti ja epäkunnoittavasti äitiään kohtelee, kuin olisi itse vasta teini. Kim on aivan erilainen, lämmin, sydämellinen ja hyväksyvä läheisilleen.

Ainoa, mikä perheessä häiritsee on nuo jatkuvat kauneusleikkaukset. Kauniita olisivat ilmankin niitä, mutta välillä näyttää, kuin koko kauneus arvona olisi mennyt perheessä jo vähän överiksi.

Vierailija
60/369 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up