Muita Kardashian faneja?
Jos löytyy muitakin ap:n lisäksi, voidaan täällä keskustella Kardashian-Jenner perheestä. Ketä on teiän suosikit? Kendall on kaunis toisin kun Kylie, joka on leikelty pilalle, raukka ei vielä edes 18 vuotias. Äiti Kris on hauska tapaus ja Bruce vaikuttaa ihan mielettömältä isältä sekä biologisille 6 lapselleen, että isäpuolena Kimille, Kourtneylle, Khloelle ja Robille.
Kommentit (369)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:40"]Tykkään kaikista :) Kylie ei ole "leikelty" niinkuin kirjoitit. Hän on ottanut vain huuliin täyteainetta joka ei edes ole pysyvä toimenpide.
[/quote]
Heh...et oo tosissas? Hänellähän on nykyään ihan eri ihmisen kasvot. On muokannut leukaa, silmäluomia, nenää ja nostanut kulmia. Ja huulet toki myös. Kylie on eniten kaikista siskoista muuttanut ulkonäköään.
Mä kanssa rakastan seurata heidän glamour elämää, vaikka on todellisuudessa varmaa tosi rankkaa kun paparazzit seuraa kaikkialle. Rob on lihonnut aikalailla ja on myös masentunut. Olin tosi pettynyt kun Lamar ja Khloe erosivat, olivat musta hyvä pari vaikka Lamar petti Khloeta. Luin jonkun jenkkiuutisen, jossa Lamar oli ollut toisen naisen kanssa Khloen syntymäpäivinä ja Khloe valehteli kaikille ja lopputulos oli se, että Khloe vietti syntymäpäivänsä yksin. Mitä mieltä Scottista?
Ap
Mun on myönnettävä, että olen kääntänyt kelkkani tämän perheen suhteen. Aiemmin pidin heitä turhina ja epäkiinnostavina, mutta sitten aloin katsoa sarjaa ja tykäistyinkin yllättäen heistä jokaiseen. Kimistäkin nykyään tykkään, vaikka ennen ihmettelin miksi sitä fanitetaan. En tiedä mitä tapahtui. Tottakai sarjassa on paljon käsikirjoitettua ja muuta höpöhöpöä, mutta silti jotenkin tosi hauskan ja symppiksen oloisia tyyppejä. Bruce ehdoton suosikkini :)
Mun mielestä Kylie on siskoista rumin, koska leikelty. Ne jotka tosissaan kuvittelee ettei olisi leikelty katsokaapa vanhoja kuvia 4-5v sitten ja verratkaa nykypäivään. Toki on aikuistunut ja saanut naisellisia piirteitä, mutta näkee selvästi että leikelty. Sääli.
Mä tykkään Scottista, vaikka moni varmaan vihaa sitä :D
Scottista ei oikeen saa selville onko hän lintu vai kala... Joskus vaikuttaa ihan symppikseltä mutta toisinaan taas, well, tosi rasittavalta.
En muuten tiennytkään että Khloe ja Llamar ovat eronneet. Voihan surku.
Kendall vaikutti sen synttäri/lastensairaalajakson perusteella ihanalta tyypiltä. Sellaiselta, jolla ei oo noussu toi kaikki hattuun.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:46"]
Kukaan normaali ihminen ei ole kiinnostunut niistä kammottavista huorista.
[/quote]
jotkut pikkutytöt voi olla
Minuakin harmittaa, että Khloen ja Lamarin sekä Kourtneyn ja Scottin liitot on ohi. Tai ehkä tuo jälkimmäinen pari vielä palaa yhteen.
Olin iloinen siitä, että Kim ja Kris Humpreys erosivat (vai oliko se pelkkä kulissiliitto?). Olisin toivonut, että niiden eroa ja eroon johtaneita syitä olisi käsitelty sarjassa edes jotenkin. Se vaan sivuutettiin täysin. Tosin Kris H:n kanssa olin samaa mieltä mm. koira-asioissa ja siitä, että Kim saisi olla välillä maanläheisempi. Mutta silti joku siinä Krisissä ällötti minua, se oli ehkä liian lapsellinen välillä.
Myös Scott ja Kourtney eronneet, koska Scotilla alkoholiongelma? ja oli pelehtinyt exänsä kanssa. Noiden muksut on kyllä suloisia. Tuleeks teille muita juoruja mieleen?;) Tänään just katoin jakson Kimin ja Krisin häistä ja oli kyllä upeat hääpuvut (kaikki kolme). Ja nauratti se kun Kourntey meinasi kompastua kun käveli morsiusneitona alttaria kohti Mason sylissään.
Bruce (eli Caitlyn) vaikuttaa selväpäisimmältä tuosta joukosta, tosi symppis. Kendall on nätti, mutta kyllä se ja Kylie vaikuttavat olevan aika pihalla toisaalta. Tuntuu että tuo koko sakki on aika simppeliä, eivät älyllä loista. Kris on draamanhakuinen ja Khloe rasittava mutta kivan näköinen, Kim vaikuttaa sydämelliseltä mutta myös jokseenkin pinnalliselta. Kourtney on jotenkin todella epäseksikäs, aina syö suu auki ja vaikuttaa jotenkin hitaalle ja sille ettei voisi vähemmän kiinnostaa miehensä. Se Scott taas vaikuttaa symppikseltä mutta toisaalta vähän rasittavalta mieheltä. Kourtney on kyllä ns. inhokki tuosta porukasta:)
Miten ne nyt Avalta tulevat jaksot pomppii silleen...jaksoja sieltä täältä
Ihan kauhistuin sitä kuinka Kylie on ihan eri ihmisen näköinen nykyään! Ymmärrän kyllä, että Kendall ja Kylie ovat joutuneet kasvamaan muiden arvostelun kohteena, mutta mielestäni on surullista, että Kylie on vasta 17-vuotias (tosin ilmeisesti ihan lähitunteina 18) ja silti hän on päätynyt noihin toimenpiteisiin, kuka tietää miltä hän näyttää kolmenkymmenen vuoden kuluttua? Surullista on myös se, että Kylie ei ilmeisesti tajunnut kuinka kaunis oli luomuna...
Mielestäni Kardashianit on todella hyvin toteutettu tosi-tv ohjelmaksi. Ihan eri luokkaa kun joku "Beverly Hilssin/NYC:n täydelliset naiset". Tykkään silloin tällöin katsoa ohjelmaa "aivot narikkaan"-viihteenä ja seurailla luksuselämää. Tykkään oikeastaan koko perheestä, etenkin Kourtney ja Kim vaikuttavat ihanilta ja Bruce on mahtava!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:40"]Tykkään kaikista :) Kylie ei ole "leikelty" niinkuin kirjoitit. Hän on ottanut vain huuliin täyteainetta joka ei edes ole pysyvä toimenpide.
[/quote]
Heh...et oo tosissas? Hänellähän on nykyään ihan eri ihmisen kasvot. On muokannut leukaa, silmäluomia, nenää ja nostanut kulmia. Ja huulet toki myös. Kylie on eniten kaikista siskoista muuttanut ulkonäköään.
[/quote]
Itse asiassa jos katsot kuvia parin vuoden takaa niin hänellä kyllä on suuret rinnat, kulmakarvojen muotoa saa nyppimällä "ylemmäs" tai kestovärjätä. Ja ota huomioon että hän on kasvu iässä :) et sinäkään varmaan näyttänyt 10vuotiiana samalta kun 17vuotiaana. Meikillä saa hyvin paljon aikaan ja pystyy mm. Muokkaamaan nenää miltä se näyttää kaventaa kasvoja jne. Meikillä saa muutettua kasvoja ihan erinäköiseksi. ;)
Säälittää Rob nykyisin. Ei halua kohdata ihmisiä eikä ottaa apua vastaan. Toivittavasti saa asiansa kuntoon vielä joskus.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:07"]Miten ne nyt Avalta tulevat jaksot pomppii silleen...jaksoja sieltä täältä
[/quote]
Kyllä ne ihan järjestyksessä menee. Siis ne iltajaksot. Uusinnat tulee kai päivällä/viikonloppuna?
Ja tällä hetkellä Kylie on otsikoissa Jenkeissä, koska seurustelee räppäri Tygan kanssa, joka on 25v ja Kaliforniassahan seksi heidän välillään on laitonta kunnes Kylie täyttää 18v. Joka itseasissa on tänään 10.8. Khloehan on mediassa rynnännyt puolustamaan siskoaan kertomalla että harrasti itsekin seksiä 16 vuotiaana vanhemman pojan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:08"]Säälittää Rob nykyisin. Ei halua kohdata ihmisiä eikä ottaa apua vastaan. Toivittavasti saa asiansa kuntoon vielä joskus.
[/quote] Mistä tämä tieto peräisin?
Brucea ei enää ole, on Caitlyn :)
Scott on hauska tapaus!! Käy sääliksi Rob:ia koska on tosiaan ylipainoinen ja niin sulkeutunut ei ollut edes Kimin ja Kanyen häissä :/
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:40"]Tykkään kaikista :) Kylie ei ole "leikelty" niinkuin kirjoitit. Hän on ottanut vain huuliin täyteainetta joka ei edes ole pysyvä toimenpide.
[/quote]
Sekä silikonirinnat.....
Ei ap.