Muita Kardashian faneja?
Jos löytyy muitakin ap:n lisäksi, voidaan täällä keskustella Kardashian-Jenner perheestä. Ketä on teiän suosikit? Kendall on kaunis toisin kun Kylie, joka on leikelty pilalle, raukka ei vielä edes 18 vuotias. Äiti Kris on hauska tapaus ja Bruce vaikuttaa ihan mielettömältä isältä sekä biologisille 6 lapselleen, että isäpuolena Kimille, Kourtneylle, Khloelle ja Robille.
Kommentit (369)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:23"]Hankkikaa oma elämä?
[/quote]
HANKI ITSE.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:44"]
[/quote]
Miten nuo on voineet vaalentua noin paljon? Lapsena ja vielä 2005 olleet todella paljon tummempia iholtaan :O
[/quote]
no kasvonpiirteiltään muuttunut vain Kim, mutta ihonväri saattaa johtua valaistuksesta
Mä tykkään heistä kaikista.
Ihonväriä saa muutettua meikillä ja muuttuuhan hiustenvärikin, vaikka kuinka vanhana. Moni koulussa ollut blondi joutuu aikuisena blondaamaan hiuksiaan, koska muuten ne olisivat liian tummat.
Nuo naisethan ovat todella ylpeitä juuristaan.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:23"]Hankkikaa oma elämä?
[/quote]tiesitkö, että ihmiset pitävät eri asioista? Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä. Jos et tätä tiennyt, niin kannattaa sitten opetella tajuamaan.
Minusta taas siinä Kimin ja Kris-miehen koirakiistassa se Kris oli ihan uskomattoman törkeä ja lapsellinen. Koirat eivät mene ihmisten edelle ja jos talon omistaja (vieläpä oma rakas puoliso!) sanoo että sietää koiria talossaan vain koska ne ovat miehensä ja yleisesti ottaen ei pidä koirista mahdottoman paljon, koiran omistajan ehdottomasti pitää kunnioittaa pyyntöä! Kim oli ystävällinen koko ajan ja jopa hankki koirille pedit. Koirat eivät kuulu sänkyyn(/sohvalle /ruokapöydän viereen kerjäämään) elleivät kaikki sängyssä olijat niin halua.
Ja minulla on itselläni peräti kaksi koiraa, jotka toisinaan nukkuvat sängyssä kanssani ja olen todella koira rakas ihminen.
Jotenkin surullista katsoa tätä jaksoa, missä Bruce ilmoittaa lapsilleen vaihtavansa sukupuolensa. Samanaikaisesti kun muu maailma seuraa huvittuneena popcornit sylissä Kardashian-draamaa, Kendallin lohduton itku asiasta osoittaa, että kaiken julkisuushumun keskellä he ovat kuitenkin ihan inhimillisiä olentoja, jotka pelkäävät yhtäkkiä menettävänsä oman isänsä (ainakin persoonan tasolla). Ei ole varmasti helppoa niellä.
Kylie ja Kim lempparit :D suosittelen katsomaan uusia jaksoja netistä jos englanti taipuu.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:23"]Kylie ja Kim lempparit :D suosittelen katsomaan uusia jaksoja netistä jos englanti taipuu.
[/quote]mistä löytyy
Kendall on ehdoton suosikkini sitten tulee kim ja bruce. Kourtney ja khloe on ärsyttäviä välillä. Äiti kris on kaikkein ärsyttävin ja kyliestä en tykkää koska on muuttunut niin paljon, oli aiemmin paljon kauniinpi.
Scott on aivan loistava tyyppi! Naiset sarjassa on aivan hirveitä.
Tiesittekö muuten, että Brucen ex-vaimo Linda on RHBH:n Yolandan miehen David Fosterinkin ex? Piiri pieni pyörii :D
Joskus oli kohu, että Mason ei olisikaan Scottin lapsi, mutta näkeehän sen jo pojan naamasta kenen lapsi on, ihan isänsä näköinen :)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 20:37"]
Bruce oli tosi kylmä niitä aikaisemmasta liitosta olevia poikia/miehiä kohtaan 8 kaudella, jota nyt katselen. Se nuorempi niistä kertoi, että Bruce ei ole ollut ollenkaan sen elämässä mukana ja tunsi katkeruutta joskus sitä kohtaan. Siinä sitten oli kohtaus, jossa ne Brucen edellisen liiton pojat ja Kylie sekä Kendall oli syömässä jossain ja tämä nuorin poika sanoi sitten Brucelle, että on hienoa nähdä miten upeasti kohtelet tyttöjä ja että olet heille hyvä isä. Sanoi sitten vielä, että hän kun ei ole nähnyt tämmöistä, koska Bruce ei ollut hänen lapsuudessaan mukana. Bruce vastasi tähän kylmästi, että nyt ei puhuta siitä. Se tuska, joka näkyi tän miehen silmistä oli kamalaa. Mä aloin vihaamaan Brucea samantien. Vaikka erot on vaikeita, niin lapsen/aikuisen lapsen tunteet täytyisi osata ottaa huomioon. Kuinka paljon tuokin mies oli lapsena kärsinyt siitä isän puutteesta. En todellakaan pidä Brucea enää hyvänä isänä hyljättyään edellisen liiton lapset noin kylmästi.
[/quote]
Itse olen vasta katsonut näitä kesän aikana Suomen televisiossa pyörineitä kausia (5 ja 6?). Jo pelkästään näitä katsoessani olen ihmetellyt, että pitääkö Bruce kunnolla yhteyksiä aiemman liittonsa lapsiin. Tuntuu, että kaikki keskittyminen on ollut näihin Kylieen ja Kendalliin. Ja jopa Kimin, Khloen ja Kourtneynkin isältä hän tuntuu enemmän kuin omien biologisten lastensa isältä. Toki nämä lapsethan ovat jo aikuisia, mutta silti on tullut mietittyä, että ovatko lapsena saaneet tarpeeksi isältä huomiota avioeron jälkeen. Useinhan kuitenkin on, ettei edellisen liiton lapsia tapailla kovin usein, kun halutaan viettää kaikki aika sen uuden vaimon kanssa ja etenkin niiden uusien biologisten lasten kanssa. Itsekin avioerolapsena kyllä säälin noita Brucen lapsia nyt kun sain vahvistuksen tälle epäilylleni :( Olin pitänyt Brucea kunnon kaverina, mutta nyt laski kyllä pisteet!
Voi johtua osittain siitäkin että ne muut lapset ei välttämättä halua olla osana tv showta.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:46"]
Ensin sain sellaisen kuvan Kimistä että on niin perheen staraa ja ylimielinen, mutta se ylimielisyys on nähtävästi vaan ujoutta ja hänen hyväsydämisyyttä osoittaa myös se että kun Bruce muuttui Caitlyniksi niin Kim ja Kanye olivat ainoat jotka kävivät katsomassa häntä muodonmuutoksen jälkeen. Tämä näytettiin Brucen uuden I Am Cait-sarjan ekassa jaksossa. Kylie käväisi vain tuomassa mallistonsa hiuslisäkkeitä isälleen MAINOSMIELESSÄ (äitinsä varmaan käskenyt), ja oli kaikin puolin vaivautuneen näköinen. Kylietä ei muuten edes enää tunnistanut, hänen naamaansa on vissiin tehty 5-6 kauneusleikkausta, ja on vasta 17-vuotias!
[/quote]
Mun mielestä Kim vaikuttaa todella kiltiltä ja toiset huomioon ottavalta tyypiltä. Oli siellä sairaalassakin äitinsä kauneusleikkauksen aikaan vaikka muut ei käyneet katsomassa edes. Ja mitä hänet tavanneet ovat kertoneet kun on vieraillut Euroopan kaupungeissa esim. Pariisissa kahvilassa, niin kehuja on sadellut että on tosi ystävällinen. En oikein ymmärrä miksi häntä niin tunnutaan inhoavan, onhan hän paljon toki tehnyt julkisuuden vuoksi mutta onko se niin paha asia kuitenkaan. Musta aidoimman oloiset on Bruce ja Scott tuossa sarjassa, Khloessakin on jotain viehätystä vaikka vähän ärsyttävä riehuja onkin välillä. Jotenkin omituista, että Bruce halusi vaihtaa sukupuolta. Tai siis ei siinä mitään, mutta tuossa iässä ja kun vaikutti kuitenkin niin tyypilliselle miehelle toisaalta jolla jalat maassa, niin jotenkin hankala tajuta tuo asia että onko hän sitten nyt naisellisempi ja erilainen nainen, vai miesmäinen oma itsensä mutta naisena.
Kim oli hauska noiden peruukkiensa kanssa :) Mun suosikit on Bruce, Scott, Kim, Kendall ja Mason.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:34"]
Kim on nykyisin aika järkyn näköinen. Miksi pitää huulet turvottaa luonnottomiksi js kasvot sen näköisiksi, että sokea mummokin huomaa että veitsen alla on käyty. Pyörivissä jaksoissa Kim on tosi kaunis.
[/quote]
Nuo huulitäytteet näyttää olevan koko perheen suosiossa, eikö Khloella myös oo ollu samanlaiset?
Hankkikaa oma elämä?