Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita Kardashian faneja?

Vierailija
09.08.2015 |

Jos löytyy muitakin ap:n lisäksi, voidaan täällä keskustella Kardashian-Jenner perheestä. Ketä on teiän suosikit? Kendall on kaunis toisin kun Kylie, joka on leikelty pilalle, raukka ei vielä edes 18 vuotias. Äiti Kris on hauska tapaus ja Bruce vaikuttaa ihan mielettömältä isältä sekä biologisille 6 lapselleen, että isäpuolena Kimille, Kourtneylle, Khloelle ja Robille.

Kommentit (369)

Vierailija
1/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää tuo Kris-äidin julkisuuden himo. On aina naittamassa lapsiaan julkkiksille. Kimiä Kanyelle ja tätä nuorinta Kyliea sille Tygalle, joka menee jo aika rivoksi, kun toinen kuitenkin vielä niin nuori.

Sen Kris Humphreysin ja Kimin suhde kyllä ihmetytti. Oli ainakin kaikkiin jaksoihin leikattu niin, ettei heillä ole mitään yhteistä. En edes ymmärrä tuota amerikkalaisten halua mennä heti naimisiin muutamien kuukausien tuntemisen jälkeen! Kim ei edes tykännyt Krisin koirista. Lisäksi Krisin työ veisi hänet ties minne kauaksi Los Angelesia, joten mitä tulevaisuutta tuolla suhteella olisi ollut? Kim ei suostunut tekemään mitään kompromisseja. Onneksi löysi Kanyen, paljon parempi mies hänelle. Tai no en Kanyeta kyllä sen paremmin tunne, mutta käsitykseni hänestä on, että on joku rikas räppäri, joka varmasti ymmärtää Kimin kalliiden vaatteiden ja laukkujen päälle toisin kuin se Humphreys :D

Itsekin olen jäänyt tähän sarjaan koukkoon! Aiemmin pidin Kimiä jotenkin julkisuustyrkkynä, mutta tässä sarjassa on ollut hieno huomata, että hän on jopa aika ujo. Bruce on kyllä yksi symppishahmoista, joka on enemmän maanläheinen kuin nuo muut. Jotenkin ihme, miten hän tulee toimeen Krisin kanssa, kun ei Bruce vaikuta sellaiselta julkisuuden haluiselta tai rikkauden perään olevalta, mutta ehkä Bruce onkin vähän tossun alla :)

Vierailija
2/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaikusta muista, paitsi Kyliesta ja äiti-Krisistä. Kris on niin rasittava ja aina miettii vain omaa etuaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on Khloen oikea isä nyt tänäpäivänä ja vanhempana. Kasvonpiirteet todellakin omat samanlaiset.
Ala kuvassa Kris, edesmennyt ex-mies Robert sekä Kim ja Kourtney.
Huomaa kyllä kuinka vaalea Khloe on.
http://fullcourtpumps.com/wp-content/uploads/2012/01/khloe-alex-fam.jpg

Vierailija
4/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten halveksivasti Kim katsoikaan niitä Krisin pikkukoiria, sen näköisenä että hänen hieno silkkipeittonsa maksaa varmaan 1000 enemmän kuin nuo miehen ällöt koirat.

Vierailija
5/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robert Junior on kyllä pulskistunut reilusti. Uskon, että ei kauaa tule elämään, ellei tee jotain elintavoilleen! :( Alamäki jatkuu vain. Googlettakaa viimeiseimmät uutiset hänestä.

Vierailija
7/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa etten ole yksin! :D Tää sarja on mun salainen pahe. Saanut muualla mediassa tosi kylmän kuvan näistä kaikista, mutta kun on katsonut tuota sarjaa niin ihan mukaviltahan ne vaikuttaa..

Vierailija
8/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeee. Mun lempparisarja!

Vierailija
9/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kendall on suloinen. Vielä sellainen söpö tyttö. Bieberin kanssa seukkas hetken.

Vierailija
10/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 01:25"]Kim oli "varannut" itselleen k-kirjaimella alkavia nimiä tulevia lapsiaan varten, mutta esikoisen nimeksi tuli kuitenkin North. Jyräsikö Kanye? :D
[/quote]

Kim sanoi jaksossa, jossa paljasti tulevan nimiehdokkaan Northin, että ei voi antaa K:lla alkavaa nimeä, koska sitten lehdistö viittaisi heihin (Kim, Kanye, K-vauva) KKK:na, eli ku-klux klanin lyhenteellä.

Vierailija
11/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:03"]

Se Kanyen kosinta oli kyllä ihana ja vaikuttava. Huomasi että molemmat olivat liikuttuneita. Siinähän tosin ärsytti se äiti-Krisin hössötys ja tunkeminen mukaan.

[/quote]

Tarkoittanet Krisiä? Kanye ei ole vielä tullut sarjaan :D
[/quote]

En tarkoita. Olen katsonu jo 9-kauden, missä tämä kosinta näkyy. Nythän on jo muualla 10-kausi menossa.

Vierailija
12/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:03"]

Se Kanyen kosinta oli kyllä ihana ja vaikuttava. Huomasi että molemmat olivat liikuttuneita. Siinähän tosin ärsytti se äiti-Krisin hössötys ja tunkeminen mukaan.

[/quote]

[/quote]

En tarkoita. Olen katsonu jo 9-kauden, missä tämä kosinta näkyy. Nythän on jo muualla 10-kausi menossa.
[/quote]

Mä katson jo 13. tuotantokautta... ootpas jäljessä!

Vierailija
13/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mä katson jo 13. tuotantokautta... ootpas jäljessä!
[/quote]
Samoin. :)

Vierailija
15/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Khloen isä sama kuin muilla? Minulle jäi kuva että itse epäilee ettei ole :( Ja Kris vaan hömpötti siitä testistä. Aika ikävään tilanteeseen lapsensa laittoi.

Vierailija
16/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin katsomaan tätä Kardashian reality televisio-ohjelmaa yhtenä päivänä. Minusta heillä on tosi paljon yhtäläisyyksiä niiden Brittein saarten kiertolaisten kanssa, joista on tullut ohjelmaa (Maailman övereimmät juhlat) jo useampana vuonna. Samanlaista blingblingiä ja samantyyppistä ulkonäköä, meikkaus- ja kampaustyyliä. Erona tietysti se, että kiertolaisten koti on asuntovaunu ja näillä Kardashaneilla hulppea kartano. 

Vierailija
17/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö noita jaksoja jostain?

Vierailija
18/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:44"]

http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/kardashianit/uutiset/artikkeli/kuvat-botoxia-ja-pakkelia-nain-kohutut-kardashianit-ovat-muuttuneet-vuosien-saatossa/5215598

[/quote]

Miten nuo on voineet vaalentua noin paljon? Lapsena ja vielä 2005 olleet todella paljon tummempia iholtaan :O

Vierailija
20/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:52"]Onko se Khloen isä sama kuin muilla? Minulle jäi kuva että itse epäilee ettei ole :( Ja Kris vaan hömpötti siitä testistä. Aika ikävään tilanteeseen lapsensa laittoi.
[/quote]

KHLOELLA on eri isä kuin muilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme