Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mira paljasti viimein itsensä!!

Vierailija
29.09.2006 |

Olen odottanut milloin se teeskentelevä ja kaksnaamanen eukko jää puheistaan kiinni!!! Ulos sieltä ja mieluiten sunnuntaina Sorellan seurana!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välikohtauksesta. Sari oli siinä ja hermostu, että mitä hän on muka sanonu. Sari kerto sitten kaikille muille ja tän päivän koosteessa näkyy miten kaikki huutaa miralle sen puheista =)

Vierailija
2/10 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Sorellaa se oli se joka itki, että ei kuulu porukkaan ja nauttii nyt kun saa puhua sorellalle pahaa muista ja sorellasta myös muille pahaa. Ärsyttävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tässä paikassa on jo aiemmin puhuttu näistä asioista, ennen kuin mitään oli tapahtunut. Ikäväkseni huomasin semmoisen pienen seikan, et aika moni ihminen on sitä mieltä, et esimerkiksi jos nainen menee vaikka tiettyyn seuraan, niin hän on syyllinen, Mira kertoi huomioistaan.

- Kuka sitä mieltä on ollu? Sari ihmetteli Miran mielipidettä, mutta Mira ei halunnut sanoa mitään nimiä.

Hetken kuluttua hän kuitenkin täsmensi ajatuksiaan: - Tää kuulostaa nyt tosi pahalta, mut Kaki ja minä ollaan ainuita ihmisiä oltu täällä, ketkä on tajunnu sen naisen aseman, kun täällä on tullut semmosia kommentteja.

- Onko tullu mun suusta? Sari kummasteli ja Mira myönsi, että myös Sarin suusta oli kuulunut mielipiteitä naisen syyllisyydestä.

Sari vaikutti tuohtuneelta Miran väitteestä: - Ooks mä sanonu jossain vaiheessa, et se oli Sorella vika? Mä en ymmärrä nyt oikeasti yhtään, mitä sä nyt puhut.

- Ei et sä oo sanonu mitään, et Sorellan vika... Mut se enemmistön mielipide, et ketkä uskaltaa olla eri mieltä ja toiset taas ei, Mira vastasi.

Vierailija
4/10 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun he siellä tietää " miten se juttu meni" eli kyllä siitä sai sen käsityksen että mikan tekoa vähättelevät ja ok, he eivät ole nähnyt videota + sorellan oma käytös tietysti antaa ymmärtää ettei mitään vakvaa sattunut. Ikävä tilanne kaikill!

Vierailija
5/10 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Mika ja Sorella kertoivat tuoreeltaan mitä oli torstai yönä tapahtunut. Niin sen jälk. Sorella totesi PK-huoneessa että Mira ja Kaki olivat ainoat jotka hänen mielestään ymmärsivät tilanteen vakavuuden.

Semmoinen mielikuva on minullekkin tullut, että muu porukka on ollut tyyliin " Soren vika" .

Ja juu, tämä ei nyt suoraan liittynyt siihen Miran terassi-läppään.

Vierailija
6/10 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan paikalla olevista ei kommentoinut Tatun syyttelyyn mitenkään muutenkin kuin vaisulla myöntelyllä. Muistini mukaan pöydän ääressä olivat ainakin Jenni ja Sari. Muita en muista.

Vierailija
7/10 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti, kyllähän se niin on -vaikka Mira ei niin sanonutkaan- että suurin osa muista syyllisti Sorellaa. Ei syyttänyt suoraan, mutta monista kommenteista kävi selvästi ilmi. Sen sijaan kukaan, missään vaiheessa ei ole harmitellut Mikan mokaamista. Ja jos nämä Jennit, Kaarlot ym. ovat niin syyttömiä kuin väittävät, miksi eivät korjanneet Sorellalle, että eivät pidä häntä syyllisenä?

Sitä paitsi, kaikki tuolla ovat puhuneet paskaa selän takana toisista. Miraa on haukuttu selän takana eniten ja pahiten. Kaarlolta varsinkin on erittäin arveluttava reaktio suuttua siitä, jos kuulee Miran puhuneen jotain hänen kuulemattaan.

Mira on edelleen suosikkini ja syystä.

Vierailija
8/10 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ennen Sorellaa se oli se joka itki, että ei kuulu porukkaan ja nauttii nyt kun saa puhua sorellalle pahaa muista ja sorellasta myös muille pahaa. Ärsyttävä

Vierailija
9/10 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa ajatteli hyväntahtoisesti, että Sorella pääsisi myös selvittelemään asioita. Ehei, piti Sorellaa syyllisenä.

Vierailija
10/10 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mira on edelleen suosikkini ja syystä.

Mitä enemmän Kaarlo (tai kuka vaan) haukkuu Miraa, sitä vahvemmin minä kannatan Miraa.