Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks te mollaatte Sorellaa? Siinähän on hyväksikäytetty ja

Vierailija
29.09.2006 |

talossa huonosti kohdeltu nainen. Eikö sympatioiden pitäis olla sen puolella eikä hyväksikäyttäjäMikan? Mikä siinä sorellassa mättää? Ei ihme, että pillittelee toisinaan, onhan vasta joutunut hyväksikäytön kohteeksi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivalivali joka asiasta.. " Ne ei leiki mun kanssa" , " Mun nimeä ei sanottu pelissä" , " Mä oon niin ulkopuolinen" , " mulla ei koskaan ole ollut rakastavaa isää" , " mä oon aina joutunut tulemaan toimeen omilallani" ja hermojaraastava itku päälle.. Perhana, lähtis pois talosta, jos on NOIN vaikeaa. Ei mitään sympatioita Sorellaa kohtaan.

Ei sen puoleen, en hyväksy missään nimessä Mikan tekoa.

Vierailija
2/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T Ä M Ä E I L I I T Y P E L K K Ä Ä N M I K A A N ! !

Sorella oli heti taloon tultuaan outo!

Oletko AP katsonut 24/7:sta Sorellaa?

Jos et, niin älä pliis kirjoita asioista joista et tiedä mitään!

Pelkän koosteen katsominen ei kerro asioita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessako parisuhteessa tapahtuu just samankaltaista? Nainen on saattanut tehdä selväksi ettei seksiä tipu mut silti vaan mies koukkii ja kähmii vaiks nainen jo nukkuis. Meillä on samaa tapahtunut myös toisinpäin eli minä olen yrittänyt saada nukkuvaa miestä innostumaan. Ja Sorella ihmisenä ÄRSYTTÄÄ, jatkuvaa vikinää ja ininää ja huomion ja säälin hakemista. Onneks se ämmä lentää sunnuntaina pihalle.

Vierailija
4/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävytön, vastenmielinen akka. Siis miksi, miksi se on vielä talossa??

Vierailija
5/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ruikuti ruikuti joka asiasta. Kukaan ei tykkää musta-juttua. Martyyriä ei kukaan jaksa katella. Vaikka onkin huomion kipee, niin jotain rajaa silti. Sääliä ei multa ainakaan saa, vaikka sitä hakeeki katsojilta ja muilta asukkailta. Pois sieltä mokoma ilonpilaaja!!!

Vierailija
6/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokee tulleensa hyväksikäytetyksi, miksi helvetissä se haluaa jakaa sen koko maailman kanssa? Miksi se ei mene kotiin rakkaidensa pariin ja hae ammattiapua?

Vierailija
7/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut paljon samanlaisia kommentteja tämän jutun yhteydessä. Vedotaan siihen että tätä " hiplausta" tapahtuu niin monessa perheessa. Olen kyllä aivan äimänä. Elänkö minä nyt jotain toista todellisuutta koska mieheni ei ikinä " hiplaisi" minua ja kiskoisi housjani alas jos olisin nukahtanut tai sammunut. Elävätkö naiset todella sellaisten miesten kanssa jotka eivät kunnioita heidän yksityisyyttään ja tahtoaan millään tavalla?

Vierailija
8/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Monessako parisuhteessa tapahtuu just samankaltaista? Nainen on saattanut tehdä selväksi ettei seksiä tipu mut silti vaan mies koukkii ja kähmii vaiks nainen jo nukkuis. Meillä on samaa tapahtunut myös toisinpäin eli minä olen yrittänyt saada nukkuvaa miestä innostumaan. .

Vierailija
9/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen voisi vielä lisätä, että oma kumppani on eri asia kuin satunnainen tuttavuus.

Vierailija
10/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen lukenut paljon samanlaisia kommentteja tämän jutun yhteydessä. Vedotaan siihen että tätä " hiplausta" tapahtuu niin monessa perheessa. Olen kyllä aivan äimänä. Elänkö minä nyt jotain toista todellisuutta koska mieheni ei ikinä " hiplaisi" minua ja kiskoisi housjani alas jos olisin nukahtanut tai sammunut. Elävätkö naiset todella sellaisten miesten kanssa jotka eivät kunnioita heidän yksityisyyttään ja tahtoaan millään tavalla?

Parisuhteessa ei ole kaikki kunnossa, jos pitää hiplata tajutonta ihmistä. Uskon, että tällaisissa parisuhteissa tapahtuu ne raiskauksetkin.

Vierailija
11/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitäkään ei meinata päästä yli ei ympäri. Olenkohan mä itse vaan liiankin kovissa vesissä keitetty, mutta ei mun mielestäni tuo nyt kuulosta hyväksikäytöltä pahimmasta päästä. Eri asia, jos se jätkä olisi ehtinyt riisua siltä ne housut tms., mutta mitäänhän ei (onneksi) ehtinyt tapahtua.

Vierailija
12/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja siitäkään ei meinata päästä yli ei ympäri. Olenkohan mä itse vaan liiankin kovissa vesissä keitetty, mutta ei mun mielestäni tuo nyt kuulosta hyväksikäytöltä pahimmasta päästä. Eri asia, jos se jätkä olisi ehtinyt riisua siltä ne housut tms., mutta mitäänhän ei (onneksi) ehtinyt tapahtua.

Vierailija
13/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole yksikään mies ruvennut minua hiplaamaan luvatta. Ehkä olen tavannut vain fiksuja miehiä, mutta BB:n jälkeen olen ollut kauhuissani mitä olisi voinut sattua, jos joskus kohdalleni olisi sattunut joku ääliö. Onneksi olen nykyään kiltti kotiäiti.

Tässä Sorella/Mika-tapauksessa on tapahtunut se mikä usein hyväksikäyttötapauksissa. Uhria ei uskota tai uhria aletaan syyllistämään. Joskus jopa äiti on suuttunut lapsellensa, kun ei ole uskanut, että uusi miesystävä olisi oikeasti syyllinen hänen lapsensa hyväksikäyttöön.

Vierailija
14/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan ole sanonut, että S. olisi ansainnut tulla raiskatuksi, mutta se, että housuja vedetään sentti alaspäin, ei ole mun mielestäni mikään raiskaus. Anteeksi vain. Siis siinä mittakaavassa, että se koko elämän pilaisi, kuten joku raiskaus voisi tehdä. Mutta tässähän ikävän tekee asiasta sen saama julkisuus, joten sinänsä ymmärrän Sorellaa.

Toivottavasti tunnet itsesi hyväksi ihmiseksi, kun toivot toisten äitien tyttärien tulevan raiskatuksi.

Vierailija
15/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt ei oo hyväkskäyttöö nähnykään. Sopimatonta, mutta mitään ei ollu tapahtunu, eikä voida spekuloida oisko tapahtunu, jos bb ei ois keskeyttäny! Väärin se oli, mut tuskin Mika edes tajus Sorellan nukahtaneen!

Vierailija
16/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka ajatus nimeämisen jälkeen oli, että pääsee sitten Mikan ja Tatun kans ryyppäämään.

Vierailija
17/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana sammuin vieraiden poikien autoon, seiltä heräilin sitten aamuyöstä ilman housuja. Sain selvinpäin olevalta kuskilta kuulla, että yhdyntä oli tapahtunut, mutta minä olin nukkunut. Ehkäisyn käytöstä hän ei tiennyt. Asiasta on nyt kymmene vuotta, enkä sitä enää muistele. aikanaan tuntui hetken pahalta, mutta ei jäänyt mitään ikuisia traumoja

Vierailija
18/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuo nyt ei oo hyväkskäyttöö nähnykään. Sopimatonta, mutta mitään ei ollu tapahtunu, eikä voida spekuloida oisko tapahtunu, jos bb ei ois keskeyttäny! Väärin se oli, mut tuskin Mika edes tajus Sorellan nukahtaneen!

Katso se video. Kyllä tajusi... Ei minulla ole tuollaisia miehiä tuttuina, onneksi.

Vierailija
19/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä kärsii koko ruumis, siitä ei pitäisi enää sakottaa ja muiden naputtaa. Eli jos jätän auton avaimet virtalukkoon ja auto viedään, jos jätän lompakon kahvilan pöydälle ja se viedään, jos annan rahaa lirkuttelevalle huijari-auervaaralle, joka lupaa mennä kanssani kihloihin ja lopuksi: jos kähmin ja sammun ällön äijän viereen ja tulen seksuaalisesti hyväksikäytetyksi NIIN olen TYHMÄ.

Ja tämä oma tyhmyys ei vapauta väärintekijää vastuusta - ei todellakaan! Avaimet virtalukossa, lompakko pöydällä, hyväuskoisuus ja harkitsemattomuus ei oikeuta tekemään rikosta!!!

Vierailija
20/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne muuta myötäistä kuin myötähäpeää...