Mahdutko miehesi housuihin?
Minä en koska peppuni on valtavan lihava. Se niistä boyfriend farkuista.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, etteivät ainakaan farkut mene naiselle. Nainen on 157/55 ja minä 192/85. Nainen on mallia tiimalasi ja lantio on selvästi minua leveämpi. Käyttämäni farkut ja chinot ovat pääasiassa sellaisia hyvin pepusta istuvia, eikä ylimääräistä tilaa itselläkään ole paljon.
Mä oon 171/61 ja mahdun mieheni vaatteisiin. Mies 180/77.
En ole urheilullinen ja olen synnyttänyt joten ihmettelen miten leviä perce vaimollasi on.
Sehän tässä onkin ihmeellistä, ei sen hanuri näytä miltään Kim Kardashianilta kuitenkaan. No tuo oli mun veikkaus, pitänee siis ihan oikeasti testata. :) Toisaalta oothan sä todella hoikka ja miehesi on ehkä hieman mua raskastekoisempi.
Mun ihana mamumies mahtuu mun pikkareihin nukkumaan kuin riippumattoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, etteivät ainakaan farkut mene naiselle. Nainen on 157/55 ja minä 192/85. Nainen on mallia tiimalasi ja lantio on selvästi minua leveämpi. Käyttämäni farkut ja chinot ovat pääasiassa sellaisia hyvin pepusta istuvia, eikä ylimääräistä tilaa itselläkään ole paljon.
Mä oon 171/61 ja mahdun mieheni vaatteisiin. Mies 180/77.
En ole urheilullinen ja olen synnyttänyt joten ihmettelen miten leviä perce vaimollasi on.
Sehän tässä onkin ihmeellistä, ei sen hanuri näytä miltään Kim Kardashianilta kuitenkaan. No tuo oli mun veikkaus, pitänee siis ihan oikeasti testata. :) Toisaalta oothan sä todella hoikka ja miehesi on ehkä hieman mua raskastekoisempi.
Luulisi silti että leveys on leveys, pituuteen katsomatta.
Mö oon 154 pitkä ja tykkään kun mies on iso, 1976 cm, tulee turvallisuuden tunne kun olen hänen kainalossa. Haluan olla pikkuinen, etenkin kun olen aika muodokas. Mulla on mistä ottaa kiinni ja mun mies tykkää ainakin, ei ae ole teiltä muilta pois joten ei tarvitse kadehtia.
Vaimoni ei mahtuisi housuhini ja hyvä niin. Housut on miesten vaate ja naisille sopii parhaiten hame. Eläköön se pieni ero!
mies54v
Tosiaan, kun on iso pituusero, on värkkien korkeusero helposti sen puoli metriä mikä on lauteen korkeus. Nämä on mielenkiintoista. Olenkin joskus ihmetellyt miten suurten pituuserojen parit tekee NE hommat.
Mitäs jos mies on huonokuntoinen mutta suuri, ei jaksa nostaa naista. Jos mies 200 kg ja nainen 120 kg. Ja pituusero samalla mitalla.