Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdutko miehesi housuihin?

Vierailija
09.03.2022 |

Minä en koska peppuni on valtavan lihava. Se niistä boyfriend farkuista.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on jotain vialla naisen syömätottumuksissa jos ei miehensä housuihin mahdu. Miehet normaalipainoisenakin isompia.

Vierailija
22/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti ei nainen mahdu miehen farkkuihin. Eri ruumiinrakenne. Lantio ja maha eli vyötärö isommat kuin miehellä. Toki jos nainen 140 ja mies 190 niin sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdun hyvinkin ukon housuihin, se on noin 25cm pidempi joten lahkeitakin on ihan liikaa. Samoin olen lainannut sen t-paitoja yöpaidoiksi kun pitkäselkä käyttää pitkiä paitoja jotka mulle yltää melkein polviin.

Vierailija
24/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu - uskoisin kyllä.

Vierailija
25/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdun hyvinkin ukon housuihin, se on noin 25cm pidempi joten lahkeitakin on ihan liikaa. Samoin olen lainannut sen t-paitoja yöpaidoiksi kun pitkäselkä käyttää pitkiä paitoja jotka mulle yltää melkein polviin.

Näky!

Vierailija
26/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan samanpituisia, mutta mulla on isompi arse. Farkut mahtuu just ja just, mutta kinnaa.

Vierailija
27/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja miten nainen voi olla isompi kuin mies?

Naisilla usein on luonnostaan leveämpi lantio kuin miehillä...

Juurikin näin. Itse olen 155 ja mies 195 cm. Miehen housut ei mene vyötäröstä. Pituus riittäisi.

Öööö.. Pieni dieetti paikallaan? Itse olen 172 cm nainen ja käytän 177 cm pitkän mieheni housuja. Ja olen kolmen äiti.

Vierailija
28/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mahdu. Miehellä tikkujalat minulla päärynävartalo ja reittä.

Vierailija
29/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mua 30cm pidempi ja tosi kapealanteinen kun itse olen mallia reitevä ja persevä.

Vierailija
30/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175 ja kokoa XS-S, mies 186 ja käyttää kokoa M tai joskus L. Ja kyllä mä hukun sen housuihin :)

Olen vielä rakenteeltani "miehekäs", y-kroppa eli persus ja jalat on kapeat, hartiat leveät. Miesten housut istuu mulle muuten normaalisti huomattavasti naisten mitoitusta paremmin, kun ei ole tuossa reisi/persusosastolla niitä kuuluisia muotoja.

Vierailija
31/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni on sentin lyhyempi, mutta painoa on varmaankin 40kg vähemmän xD menee  yhteen lahkeeseen varmaan housuissa ja paita on käsistä ja rinnasta kuin jätesäkki. sanoi jo jossain kohtaa että pitää lopettaa treenaaminen ettei tartte jatkuvasti ostella uusia paitoja...

Vierailija
32/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies on kokoa xxl, kun on kaksimetrinen. Itse taas xs. Eli mahdun varmaan toiseen lahkeeseen.

Mielikuva ;) eikö tuo haittaa... Hmm.. Niissä hommissa? Jos mies joutuu kumartumaan 90astetta jotta voi esim suukottaa sinua???

Vakavasti, miten ne hommelit onnistuu? Itse olen pitkä nainen, joten ei ole ollut tuota problematiikkaa että mies on paljon pidempi ja silmäni osuisi sille korkeudelle missä on hänen napa tai rinta. Entä tanssi? Eikö tuollainen mies ole pelottava kun hän voisi naisen halutessaan hudaista ties minne?

Entä valokuvat? Nainen puoli metriä lyhyempi. Vihki kuva?

No niissä hommissa ei haittaa yhtään, päinvastoin. Jaksaa kannatella minua sylissä vaikka seinää vasten. Tai jos minä olen päällä, on meillä just kasvot vastakkain. Jonkun lyhyemmän miehen kanssa menee itse ylemmäs. Lisäksi miehelläni on taipuvat polvet, joten voi vähän kyykistyä tai ihan vaan kumartua kun antaa pusun. Ne kiihkeämmät suutelot hoidetaan muutenkin sohvalla tai sängyssä. Ja sinne miehen kainaloon mahtuu just sopivasti sohvalla ja sängyssä. Ja ei kumpikaan tanssi, niin ei ongelmaa. Ja molemmat ymmärtää toisiaan, että koko aiheuttaa välillä ongelmia. Minulle pienuus ja miehelle isous. Tosin minä en pituudelta kuitenkaan ihan lyhyt ole, 162. Mutta kevyt ja siro olen.

Vierailija
33/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahdun, koska olen 152cm lyhyt ja melko hoikka kun taas mieheni on 187cm pitkä ja pyöreähkö. Jos olisin edes keskimittainen, niin lantiosta voisi tehdä tiukkaa.

Joku kysyi käytännön asioista lyhyen/pienen naisen ja pitkän/ison miehen suhteessa. Itse en ole asialle juurikaan tuhlannut huomiotani. Halatessa kasvoni yltävät miehen rintaan. Jos pussaamme, niin mies kumartuu ja minä nousen varpailleni. Kuvaamme aika vähän, mutta jos otamme yhteiskuvia, niin aika vähällä vaivalla saamme molemmat mahdutettua samaan kuvaan. Osassa hääkuviamme seisoin penkin päällä. Sänkyhommissa en huomaa mitään haastetta pituuserosta johtuen: "Kaikki onnistuu.". Mieheni ei pelota minua vähääkään kokonsa vuoksi. Päinvastoin, koen hänen seurassaan turvallisuutta, joka ei ole kuitenkaan pelkästään koosta johtuvaa.

Muistutamme toki vähän majakkaa ja perävaunua :)

Vierailija
34/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 175 ja kokoa XS-S, mies 186 ja käyttää kokoa M tai joskus L. Ja kyllä mä hukun sen housuihin :)

Olen vielä rakenteeltani "miehekäs", y-kroppa eli persus ja jalat on kapeat, hartiat leveät. Miesten housut istuu mulle muuten normaalisti huomattavasti naisten mitoitusta paremmin, kun ei ole tuossa reisi/persusosastolla niitä kuuluisia muotoja.

Olet kokoa s/xs? Mä olen 171/58 ja koko L. Hartiat lahkeet, hihat, lanteet, vyötärö.. Ei mene pienemmät vaatteet.

Vierailija
35/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies on kokoa xxl, kun on kaksimetrinen. Itse taas xs. Eli mahdun varmaan toiseen lahkeeseen.

Mielikuva ;) eikö tuo haittaa... Hmm.. Niissä hommissa? Jos mies joutuu kumartumaan 90astetta jotta voi esim suukottaa sinua???

Vakavasti, miten ne hommelit onnistuu? Itse olen pitkä nainen, joten ei ole ollut tuota problematiikkaa että mies on paljon pidempi ja silmäni osuisi sille korkeudelle missä on hänen napa tai rinta. Entä tanssi? Eikö tuollainen mies ole pelottava kun hän voisi naisen halutessaan hudaista ties minne?

Entä valokuvat? Nainen puoli metriä lyhyempi. Vihki kuva?

No niissä hommissa ei haittaa yhtään, päinvastoin. Jaksaa kannatella minua sylissä vaikka seinää vasten. Tai jos minä olen päällä, on meillä just kasvot vastakkain. Jonkun lyhyemmän miehen kanssa menee itse ylemmäs. Lisäksi miehelläni on taipuvat polvet, joten voi vähän kyykistyä tai ihan vaan kumartua kun antaa pusun. Ne kiihkeämmät suutelot hoidetaan muutenkin sohvalla tai sängyssä. Ja sinne miehen kainaloon mahtuu just sopivasti sohvalla ja sängyssä. Ja ei kumpikaan tanssi, niin ei ongelmaa. Ja molemmat ymmärtää toisiaan, että koko aiheuttaa välillä ongelmia. Minulle pienuus ja miehelle isous. Tosin minä en pituudelta kuitenkaan ihan lyhyt ole, 162. Mutta kevyt ja siro olen.

Taipuvat polvet?? :)

En ymmärtänyt tuota että jos oot päällä lyhyemmän miehen kanssa, niin menet itse ylemmäs? Itselläni mun pituinen mies eikä tuota ongelmaa ole, tosin emme käytä telineitä.

Vierailija
36/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut.

Vierailija
37/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies on 25cm pitempi kuin minä ja 30kg painavampi joten aika isot olisi farkut...

Vierailija
38/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo kysymys. Tietenkin nainen on kapeampi.

Vierailija
39/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kokoa s/xs? Mä olen 171/58 ja koko L. Hartiat lahkeet, hihat, lanteet, vyötärö.. Ei mene pienemmät vaatteet.

Kyllä, 175/54 ja tosiaan "kapeaa ja vähärasvaista" mallia :D Hartiat mulla on suhteessa levein osa, mutta rintoja taas ei juuri ole, niin S menee yläosissa. Rakennehan tuota määrittää lopulta enemmän kun numeraaliset mitat.

Vierailija
40/85 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mahdun, koska olen 152cm lyhyt ja melko hoikka kun taas mieheni on 187cm pitkä ja pyöreähkö. Jos olisin edes keskimittainen, niin lantiosta voisi tehdä tiukkaa.

Joku kysyi käytännön asioista lyhyen/pienen naisen ja pitkän/ison miehen suhteessa. Itse en ole asialle juurikaan tuhlannut huomiotani. Halatessa kasvoni yltävät miehen rintaan. Jos pussaamme, niin mies kumartuu ja minä nousen varpailleni. Kuvaamme aika vähän, mutta jos otamme yhteiskuvia, niin aika vähällä vaivalla saamme molemmat mahdutettua samaan kuvaan. Osassa hääkuviamme seisoin penkin päällä. Sänkyhommissa en huomaa mitään haastetta pituuserosta johtuen: "Kaikki onnistuu.". Mieheni ei pelota minua vähääkään kokonsa vuoksi. Päinvastoin, koen hänen seurassaan turvallisuutta, joka ei ole kuitenkaan pelkästään koosta johtuvaa.

Muistutamme toki vähän majakkaa ja perävaunua :)

Miksi hääkuvassa oli penkki? Häpeättekö pituus eroa, toisaalta eikö se penkilläseisonta ole vähän hassu kuvassa? Itse otattaisin kasvokuvat tuossa tilanteessa jos pituus ero pitää salata tai sitä ei haluta korostaa. Tietysti suku tietää pituuseronne joten en tiedä sitten. Itse en näitä penkkejä kuvissa ole nähnyt, toki piireissäni käytetään ammattikuvaajia. Onko se joku kaunis valkoinen hääpuvun värinen penkki vai joku varastopenkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi