Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa kiistaa häistä

Vierailija
09.08.2015 |

Olemme menossa ensi kesänä naimisiin. Olin pitkään sitä mieltä, että avoliitto riittää varsin hyvin, mutta mies halusi naimisiin ja hänen vuokseen suostuin. Avioliitto ei tule juurikaan näkymään elämässämme, pidän oman sukunimeni, en halua sormusta emmekä tee lapsia tms.
Vihaan huomion keskipisteenä oloa ja siksi en missään nimessä haluaisi sellaisia perinteisiä isoja häitä. Minun makuuni olisi maistraatti todistajien läsnäollessa ja sen jälkeen voisi käydä syömässä muutaman hyvän ystävän kanssa. Mies haluaisi juuri ne isot häät eikä oikein ymmärrä minun näkemystäni. En vain halua olla tuijotettavana, en halua yhtään puhetta tai vauvauteluita. Mikä tässä sitten olisi sopiva kompromissi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on parempi, ettette mene ollenkaan naimisiin. Miten saatte jatkossa sovittua isommista asioista, jos yhdet häät on jo noin vaikeat?

Vierailija
2/13 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:02"]Olemme menossa ensi kesänä naimisiin. Olin pitkään sitä mieltä, että avoliitto riittää varsin hyvin, mutta mies halusi naimisiin ja hänen vuokseen suostuin. Avioliitto ei tule juurikaan näkymään elämässämme, pidän oman sukunimeni, en halua sormusta emmekä tee lapsia tms.
Vihaan huomion keskipisteenä oloa ja siksi en missään nimessä haluaisi sellaisia perinteisiä isoja häitä. Minun makuuni olisi maistraatti todistajien läsnäollessa ja sen jälkeen voisi käydä syömässä muutaman hyvän ystävän kanssa. Mies haluaisi juuri ne isot häät eikä oikein ymmärrä minun näkemystäni. En vain halua olla tuijotettavana, en halua yhtään puhetta tai vauvauteluita. Mikä tässä sitten olisi sopiva kompromissi?
[/quote]
Kirjoita kutsuun:
ps. Puheiden pito ja vauvautelut kiellettyjä,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin, minä haluan isot häät (no sukulaiset ja kaverit n. 60h), mies ei. Ei myöskään tykkää olla huomion keskipisteenä.

Päätettiin ettei mennä naimisiin ollenkaan. Ei asia muutenkaan elämäämme vaikuttaisi, yhteisiä lapsia ei olla hankkimassa ja tuskin edes yhteistä omaisuutta.

Vierailija
4/13 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh älkää menkö naimisiin!!!

Vierailija
5/13 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että teidän ei pitäisi olla edes yhdessä. T. Samassa tilanteessa

Vierailija
6/13 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti siltä kantilta, että kumpaa harmittaa jälkikäteen enemmän; sinua, että jouduit olemaan yhtenä päivänä huomion keskipisteenä vai miestä, kun hän ei koskaan saanut niitä toivomiaan isoja häitä.

Vierailija
7/13 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätte pienet kirkkohäät perheenjäsenten ja läheisten kavereiden kanssa jossain ravintolassa. Ohjelmassa hyvää ruokaa ja vapaamuotoista keskustelua, sitten te poistutte kaksistaan johonkin romanttiseen sviittiin.

Vierailija
8/13 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:15"]Pidätte pienet kirkkohäät perheenjäsenten ja läheisten kavereiden kanssa jossain ravintolassa. Ohjelmassa hyvää ruokaa ja vapaamuotoista keskustelua, sitten te poistutte kaksistaan johonkin romanttiseen sviittiin.
[/quote]

En kuulu kirkkoon :/

Ap

Vierailija
9/13 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolivälistä. Eli vain kaverit tai vain sukulaiset paikalle. Sen jälkeen max 2 h hääjuhla, johon itse laaditte ohjelman. Käytännössä tuossa ei muuta ehdi kuin syödä.

Vierailija
10/13 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi ymmärtää, en, miten joku ei halua olla huomion keskipisteenä! Olen varmasti monen mielestä outo, mutta ei se haittaa. Minusta on normaalia myös haluta juhlistaa tärkeitä hetkiään rakkaidensa kanssa.
Siksipä olen miehesi kannalla.

Vierailija
11/13 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olen sinkku, mutta on tullut mietittyä jos olisi tyttöystävä ja se haluaisi naimisiin + isot kirkkohäät. Mahtaisi tulla pahin riita ikinä koska en ole ikinä kuulunut kirkkoon (vanhemmat erosivat siitä ennen kuin synnyin) enkä suostuisi liittymäänkään mokoman takia :D

Vierailija
12/13 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:18"]

Tällä hetkellä olen sinkku, mutta on tullut mietittyä jos olisi tyttöystävä ja se haluaisi naimisiin + isot kirkkohäät. Mahtaisi tulla pahin riita ikinä koska en ole ikinä kuulunut kirkkoon (vanhemmat erosivat siitä ennen kuin synnyin) enkä suostuisi liittymäänkään mokoman takia :D

[/quote]

Ei sinun tarvitse kuulua kirkkoon sen vuoksi.

kunhan kerrot mielipiteesi selkeästi heti alusta alkaen. Etkä annan turhaa toivoa.

Vierailija
13/13 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Suhteessa voidaan tehdä vain asioita, joidta kummatkin ovat samaa mieltä. Lue täältä vaikkapa mielipiteitä seksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän