Miksi Kokkikartanon valmisruoat ovat aina parhaita?
verrattuna muuhun moskaan esim Saarioisten moskaruokaan? ruokajonossa olen ásiaa tutkinut koska en muuten ostaisi valmisruokia ja vuosien tutkimustulos on se että Kokkikartano voittaa kaikki muut, ja kaikkein paskinta paskaa on Saarioisten ruoat, joissa lihaa on ehkä 5 grammaa per annos. ja vielä paskempaa on tietty kaikki Härkikset ja MUU ruoka paskat, mutta ne onkin vegaanipaskaa
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat myös kalleimpia. Johtuisiko raaka-aineista.
niin mutta kun enhän mä niitä osta, vaan haen ruokajaosta.
Mä tykkään Saarioistenkin laatikkoruuista.
Minusta muissa on joku kumma sivumaku aina. Kokkikartanot on parhaita.
Ne on valmistettu minun kartanossani! Olenhan sentään kartanonherra!
Kokkikartano broileripasta on huonontunut, on nykyään hirveän vetinen.
Niissä on eniten suolaa ja rasvaa.
Ne tehdään käsin tehtaalla, muut tekee kone.
Mautonta pa kaa ne on, en huolis edes ilmatteeksi.
Katso, minä ne sisältävät verrattuna Atriaan tai Saarioihin esim.
Rasvaa ym.
Niissä uskalletaan käyttää mausteita enemmän mitä muissa valmisruoissa. Siis muutakin kuin vain suola ja pippuri.
Kermaa ja voita niissä.
Muilla lisäaineita ja aromivahventeita.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaa ym.
Kun rasvat nitistää jostain muualta, esim. jättää sipsipussit ja suklaat ostamatta, voi hyvin syödä Kokkikartanon ruokia ja silti elimistöön tuleva rasvan määrä on vähäisempi.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaa ym.
Rasva on terveellistä
Vierailija kirjoitti:
Mautonta pa kaa ne on, en huolis edes ilmatteeksi.
Ilmeisesti et siis ole maistanutkaan noita. Läyhäät vain mututuntuntumalla, kun leikit olevasi olevinaan oikein gourmet-ekspertti.
saarioisten lanttuloota paras. atrialta porkkanalaatikko. mutta joo jos joskus einesruoka muu kun kiire tai sairaana ei jaksa tehdä,niin kyllä se on toi kokkikartano.
pakastepitsoista grandiosa.
nakeista kivikylän nakit huippua ja heidän löylylenkki keittoon,soosiin tai leivällekin.
kaalilaatikkoa on saanut prismojen irtitiskeistä ja valkosipuliperunalaatikkoa,ne peittoaa sitten noi ns kylmät valmisruuat.
Harmi kun lopettivat aikanaan sen kanakebab riisillä -annoksen, oli tosi hyvää.
Valmisruoat, laiskojen ruokia yök.
Kokkikartanossa ruoat tehdään ilmeisesti oikeasti hyvin paljon samalla tavalla kuin ruoka tehtäisiin kotikeittiössä. Kun raaka-aineet ja työmenetelmät ovat laadukkaita niin ruokakin on laadukkaampaa.
Kerran sai raan oloista laatikkoa. Sipuli ratisi hampaissa
Ne ovat myös kalleimpia. Johtuisiko raaka-aineista.