Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisen repun ekaluokkalainen tyttösi halusi?

Vierailija
09.08.2015 |

Meillä frozen. Saas nähdä, kauan tuosta tykkää.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjällräven kånken.

Vierailija
2/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:04"]Fjällräven kånken.
[/quote] Mua jo vähän ärsyttää, kun minne ikinä katsonkaan, niin sama muovireppu vauvasta vaariin kaikkien selässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:04"]Fjällräven kånken.
[/quote] Mua jo vähän ärsyttää, kun minne ikinä katsonkaan, niin sama muovireppu vauvasta vaariin kaikkien selässä.
[/quote]

Sama. On rumia.

Vierailija
4/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun mun tyttö meni epulle. Piti selässä olla plingpling ja rinsessaa..

Vierailija
5/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monster High. Ennustan että vuoden päästä saa ostaa uuden repun.

Vierailija
6/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Halusiko äiti vai lapsi?

Vierailija
7/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö olisi halunnut jonkun Monster High -repun mutta ymmärsi sitten itsekin ettei sellainen viihteellinen roska ole mistään kotoisin kun asia hänelle juurta jaksaen selitettiin. Maan Ystävien kirppikseltä löytyikin sitten ihana sininen Kånken ja siihen vielä Ei ydinvoimaa -nappi! Kyllä nyt tytön kelpaa mennä kouluun kun on luokan hienoin reppu.

Vierailija
8/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:12"]Tyttö olisi halunnut jonkun Monster High -repun mutta ymmärsi sitten itsekin ettei sellainen viihteellinen roska ole mistään kotoisin kun asia hänelle juurta jaksaen selitettiin. Maan Ystävien kirppikseltä löytyikin sitten ihana sininen Kånken ja siihen vielä Ei ydinvoimaa -nappi! Kyllä nyt tytön kelpaa mennä kouluun kun on luokan hienoin reppu.
[/quote]

Hienoa! Oikea päätös. Onneksi ohjaatte lastanne oikealle tielle.

Vierailija
9/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:12"]Tyttö olisi halunnut jonkun Monster High -repun mutta ymmärsi sitten itsekin ettei sellainen viihteellinen roska ole mistään kotoisin kun asia hänelle juurta jaksaen selitettiin. Maan Ystävien kirppikseltä löytyikin sitten ihana sininen Kånken ja siihen vielä Ei ydinvoimaa -nappi! Kyllä nyt tytön kelpaa mennä kouluun kun on luokan hienoin reppu.
[/quote]

Hienoa! Oikea päätös. Onneksi ohjaatte lastanne oikealle tielle.
[/quote]
Kiitos! Lapset on oikeasti aika fiksuja olentoja ha ymmärtää kyllä kestävän kehityksen ja ilmastonmuutoksen torjunnan tärkeyden unohtamatta tietenkään kehitysyhteistyötä. Olisi kyllä kivaa jos ei olisi mitään kulutusroskaa ja viihdettä vaan ainoastaan fiksuja vaihtoehtoja :) Tyttöä kyllä itketti kun hänelle kerrottiin että sen Monster High -repun on varmaan ommellu joku samanikäinen pikkutyttö Bangladeshiläisessä hikipajassa!

Vierailija
10/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Ne on ihan hirveän rumia.

Vierailija
11/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:12"]

Tyttö olisi halunnut jonkun Monster High -repun mutta ymmärsi sitten itsekin ettei sellainen viihteellinen roska ole mistään kotoisin kun asia hänelle juurta jaksaen selitettiin. Maan Ystävien kirppikseltä löytyikin sitten ihana sininen Kånken ja siihen vielä Ei ydinvoimaa -nappi! Kyllä nyt tytön kelpaa mennä kouluun kun on luokan hienoin reppu.

[/quote]

Käytät siis lastasi oman poliittisen agendasi ilmaisemiseen? M15

Vierailija
12/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:04"]Fjällräven kånken. [/quote] Halusiko äiti vai lapsi?

[/quote]

Ihan itse valitsi. Kiitos mammat taas kerran. Onko se sinun lapsesi, joka minun tytön reppua arvostelee ja haukkuu? Meille sopii ihan kaikkien reppuvalinnat. Ollaan aikuisia, eikö? 

Vierailija
13/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:04"]Fjällräven kånken. [/quote] Halusiko äiti vai lapsi?

[/quote]

Ihan itse valitsi. Kiitos mammat taas kerran. Onko se sinun lapsesi, joka minun tytön reppua arvostelee ja haukkuu? Meille sopii ihan kaikkien reppuvalinnat. Ollaan aikuisia, eikö? 
[/quote] Mun lapsi ei hauku ketään enkä ole haukkunut yhtään reppua tässä ketjussa. Kysyin mielenkiinnosta, kun olen kaveripiirissä huomannut, että osa ei anna lapsen valita itse. Hienoa jos tyttäresi on itse valinnut repun, jota voi käyttää pidempäänkin.

Vierailija
14/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin olisi halunnut jonkun Monster high -repun. Mut ne on niiin helkkarin isoja ja muovisia? Tyttö sit valkkas jonkun Vanssin repun, ei ole mikään isojen tyttöjen reppu vaan aika söpö oli sekin.
Paljon laadukkaamman oloinen ja huomattavasti fiksumman kokoinen.

Vierailija
15/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poika mutta vastaan silti. Haluasi Turtles repun ja sen sai. Yritin kyllä jotain vähän pitempiaikasta vaihtoehtoa mutta olkoot.

Vierailija
16/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö hipelöi kaikkia Disney- ja Monsterilaukkuja, mutta totesi itse että ei varmaan kauheen kauaa haluaisi sitä käyttää vaikka ne ihania onkin.
Tytön isosisko sitten lähti avuksi valitsemaan ja joku Superdry se reppu oli.

Vierailija
17/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://m.zalando.fi/gola-dunaway-liberty-reppu-damson-go154h000-t12.html

Zalandosta katsottiin ja tämän halusi. Nyt mietin että onkohan kuitenkin liian iso. Eihän ekaluokkalaisilla kai edes ole enää kirjoja.

Vierailija
18/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika. DC repun halusi. Minusta vähän hintava, mutta toisaalta menee useamman vuoden. Pelkäsin Turtlesia tai Angry Birdsiä:D

Vierailija
19/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:12"]Tyttö olisi halunnut jonkun Monster High -repun mutta ymmärsi sitten itsekin ettei sellainen viihteellinen roska ole mistään kotoisin kun asia hänelle juurta jaksaen selitettiin. Maan Ystävien kirppikseltä löytyikin sitten ihana sininen Kånken ja siihen vielä Ei ydinvoimaa -nappi! Kyllä nyt tytön kelpaa mennä kouluun kun on luokan hienoin reppu.
[/quote]

Hyi, ota se ydinvoimanappi pois. Todella mautonta käyttää lasta poliittisena "aseena". Laita sille siihen repouun enemmin monsterinappeja.

Vierailija
20/51 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:12"]Tyttö olisi halunnut jonkun Monster High -repun mutta ymmärsi sitten itsekin ettei sellainen viihteellinen roska ole mistään kotoisin kun asia hänelle juurta jaksaen selitettiin. Maan Ystävien kirppikseltä löytyikin sitten ihana sininen Kånken ja siihen vielä Ei ydinvoimaa -nappi! Kyllä nyt tytön kelpaa mennä kouluun kun on luokan hienoin reppu.
[/quote]

Hyi, ota se ydinvoimanappi pois. Todella mautonta käyttää lasta poliittisena "aseena". Laita sille siihen repouun enemmin monsterinappeja.
[/quote]

Samaa mieltä. Anna lapsen olla lapsi. Monter High -rintaneulojan poliittisten iskulauseiden sijaan.