Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskettaako aurinko vielä elokuun puolivälissä?

Vierailija
15.08.2015 |

On luvattu aurinkoista. Jos olen auringossa pari tuntia päivittäin ensi viikolla, rusketunko? Vai onko turha kaivella bikineitä kaapista enää?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Aurinko lakkas ruskettamasta alkukuusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaat? Talviaurinkokin ruskettaa...

Vierailija
4/20 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ainakin tänään on väri tarttunut muhun. Eli kyllä ruskettuu. Talvellakin ruskettuu Suomessa. Ja maa menee kokoajan lähemmäksi aurinkoa talven tullen.

Vierailija
5/20 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ottanut aurinkoa joka päivä muutaman tunnin. Aurinkoa on helpompi ottaa kun ei ole liian kuuma. Tää nykyinen noin 20 astetta on täydellinen ja siinä jaksaa olla useita tunteja putkeen. Sitten kun on 25 niin alkaa tulla turhan kuuma. 

Vierailija
6/20 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tällä viikolla ottanut kolmena päivänä aurinkoa muutaman tunnin ja oon tosi ruskea jo.. olin siis vielä viime viikolla ihan kalkkis. Mutta okei, mun ei tarvitse ku haistaa aurinkoa niin rusketun, enkä ole luonnostaan ihan valkonen ja käytin öljyä. Mutta ruskettaa siis edelleen erittäin hyvin, tai niin hyvin kun Suomessa voi

Vierailija
7/20 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rusketuinkin varmaan tänä kesänä vasta elokuun puolella. Ja hyvin olen tässä muutaman päivän aikana ruskettunutkin :).

Vierailija
8/20 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla iho jopa punoitti kun olin rannalla pari tuntia ilman suojakertoimia vaikken edes ole helposti palavaa sorttia.

Vierailija
9/20 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:00"]

Oon tällä viikolla ottanut kolmena päivänä aurinkoa muutaman tunnin ja oon tosi ruskea jo.. olin siis vielä viime viikolla ihan kalkkis. Mutta okei, mun ei tarvitse ku haistaa aurinkoa niin rusketun, enkä ole luonnostaan ihan valkonen ja käytin öljyä. Mutta ruskettaa siis edelleen erittäin hyvin, tai niin hyvin kun Suomessa voi

[/quote]

No et sä tolla määrällä ketään mestareita vastaan pärjää. Ei varmasti riitä rusketuksesi yhtään kun vastaan tulee ammattimaisesti aurinkoa ottavat. 

Vierailija
10/20 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:00"]

[/quote]

No et sä tolla määrällä ketään mestareita vastaan pärjää. Ei varmasti riitä rusketuksesi yhtään kun vastaan tulee ammattimaisesti aurinkoa ottavat. 
[/quote]

Ai ruskettuminen on joku kilpailu vai..
Mulla on ihan toinen ammatti kuin auringon otto, jopa sellainen mistä tienaa jotain. Kiitos kuitenkin vinkistä. Ei passaa alkaa kilpailemaan ammattilaisten kanssa.

Vierailija
11/20 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:00"] Oon tällä viikolla ottanut kolmena päivänä aurinkoa muutaman tunnin ja oon tosi ruskea jo.. olin siis vielä viime viikolla ihan kalkkis. Mutta okei, mun ei tarvitse ku haistaa aurinkoa niin rusketun, enkä ole luonnostaan ihan valkonen ja käytin öljyä. Mutta ruskettaa siis edelleen erittäin hyvin, tai niin hyvin kun Suomessa voi [/quote] No et sä tolla määrällä ketään mestareita vastaan pärjää. Ei varmasti riitä rusketuksesi yhtään kun vastaan tulee ammattimaisesti aurinkoa ottavat.  [/quote] Ai ruskettuminen on joku kilpailu vai.. Mulla on ihan toinen ammatti kuin auringon otto, jopa sellainen mistä tienaa jotain. Kiitos kuitenkin vinkistä. Ei passaa alkaa kilpailemaan ammattilaisten kanssa.

[/quote]

Sähän tässä aloit uhoamaan. 

Vierailija
12/20 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nii muka ruskettuu? Miten paljon te makaatte rantsulla?

Olin ilman paitaa tänäänkin klo 11-13, ei näy mitään tulosta. Ei tullu punaa eikä rusketusrajoja. Olen siis lomalla ja pystyn makaamaan vaikka kuusi tuntia peräkkäin, mut ei kiinnosta. Etelä-Suomessa asutaan.

Vierailija
13/20 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:27"]Miten nii muka ruskettuu? Miten paljon te makaatte rantsulla?

Olin ilman paitaa tänäänkin klo 11-13, ei näy mitään tulosta. Ei tullu punaa eikä rusketusrajoja. Olen siis lomalla ja pystyn makaamaan vaikka kuusi tuntia peräkkäin, mut ei kiinnosta. Etelä-Suomessa asutaan.
[/quote]

Samma här. Olin tytön kanssa leikkipuistossa eilen ja tänään hihattomassa paidassa ja shortseissa, vaikka vilutti. Yhteensä keskellä päivää kuusi tuntia. Ei näy rusketusta. Pitäiskö lähteä kalaan? Eikös vesi heijasta ruskettavia säteitä?

Vierailija
14/20 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:27"]

Miten nii muka ruskettuu? Miten paljon te makaatte rantsulla? Olin ilman paitaa tänäänkin klo 11-13, ei näy mitään tulosta. Ei tullu punaa eikä rusketusrajoja. Olen siis lomalla ja pystyn makaamaan vaikka kuusi tuntia peräkkäin, mut ei kiinnosta. Etelä-Suomessa asutaan.

[/quote]

Jotkut ruskettuu paljon helpommin kuin toiset. 

Vierailija
15/20 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:27"]Miten nii muka ruskettuu? Miten paljon te makaatte rantsulla? Olin ilman paitaa tänäänkin klo 11-13, ei näy mitään tulosta. Ei tullu punaa eikä rusketusrajoja. Olen siis lomalla ja pystyn makaamaan vaikka kuusi tuntia peräkkäin, mut ei kiinnosta. Etelä-Suomessa asutaan. [/quote] Samma här. Olin tytön kanssa leikkipuistossa eilen ja tänään hihattomassa paidassa ja shortseissa, vaikka vilutti. Yhteensä keskellä päivää kuusi tuntia. Ei näy rusketusta. Pitäiskö lähteä kalaan? Eikös vesi heijasta ruskettavia säteitä?

[/quote]

Aurinkoa otetaan niin että maataan paikallaan auringon suuntaan ja niin että se aurinko osuu koko kroppaan. Välillä vaihdetaan puolta ja välillä ollaan myös kyljellään ja siirretään käsi pois edestä. 

Vierailija
16/20 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:06"]

[/quote]

[/quote]

Voi kristus. "Ammattimaisesti aurinkoa ottavat"? Auringonottomestari? Juokse seinään, oikeesti hei.

Vierailija
17/20 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:06"]

[/quote]

[/quote]

WTF?

Vierailija
18/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on teille mestari tasoa. sitä ei parissa päivässä todellakaan saa. 

https://reset2live.files.wordpress.com/2013/05/5.jpg

Vierailija
19/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:13"]

Tässä on teille mestari tasoa. sitä ei parissa päivässä todellakaan saa. 

https://reset2live.files.wordpress.com/2013/05/5.jpg

[/quote]

Tohon vaaditaan tuhansia tunteja auringon ottamista. Päivässä 10 tuntia ympäri vuoden. 

Vierailija
20/20 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mytanilla voi edistää ruskettumista

http://hyvinvointishop.com/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän