Joko tämä Serenassa loukkaantuneen pojan äiti on käsitelty?
Pitääkö kaikesta ottaa yhteyttä iltapäivälehteen? Varsinkin kun henkilökunta toimii ihan asianmukaisesti?
Kommentit (233)
Ihmettelen kovasti miksi kukaan ylipäätään käy Serenassa, joka on kuuluisa likaisuudestaan ja sikailevista venäläisistä. Omia lapsia ei tulisi mieleenkään vielä sinne paskan keskelle vaikka Espoossa asutaan.
Mitä itse asiaan tulee niin ambulanssia joutuu usein odottamaan pitkään ja omalla autolla pääsee joskus nopeammin. Nyt kun kyse oli lapsen päävammasta niin ambulanssi oli välttämätön, joka tuli vasta kun äiti soitti häkeen. Serena tuskin oli täysin selvillä tilanteen vakavuudesta vaikka häkeen soittikin.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:33"]OT, onko tämä äiti ottanut iltapäivälehteen yhteyttä, vai onko vaan facesta yms. pongattu juttu.
[/quote]
Pitäisikö sun mielestä tällainen tapaus vaan lakaista maton alle ja kenenkään ei tarvis tietää mitään asiasta?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:26"]Niin miksi ei saisi julkisuuteen kertoa tapahtumista?! Voit uskoa että seuraavan kerran kun tälläistä tapahtuu ambulanssi soitetaan ja se saattaa pelastaa jonkun hengen! [/quote]Tai sitten hysteerinen ja liioitteleva äiti saa huijattua ambulanssin lapsensa kyyditykseen, ja jossain toisaalla kuolee joku, joka sitä oikeasti tarvitsee. [/quote] Ooks sä tyhmä?!? Sunko mielestä lapsi joka on tippunut päälleen 2 metristä ja puhe puuroutuu eikä pysy hereillä ei oikeesti tarvii ambulanssia?????? Toivottavasti et ole äiti
[/quote]
Tuossa ajassa, minkä äiti käytti henkilökunnalle huutamiseen ja ambulanssin vaatimiseen, olisi omalla autolla varmasti ollut Jorvissa perillä jo ennen, kuin pojan olotila huononi.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:37"]Mikä ihmeen trendi tää on nykyäiten keskuudessa, että kun itse mokataan lapsen valvonnassa ja taphtuu jotain niin järjestetään aivan jäätävä sirkus, facea ja iltalehtiä myöten itsekään asiaa julkisesti ja syytellään kaikkia muita mahdollisia tahoja??? [/quote] Kaikki äidit pitää kädestä kiinni 7- vuotiasta joka sekunti.. Eiku [/quote] Tarkoitin tuon sirkuksen järkkäämistä ja kaikkien muiden paitsi itsensä syyttämistä. On niitä onnettomuuksia ennenkin tapahtunut mutta ennen äidit sentään osasivat ottaa opikseen. [/quote] Niin miksi ei saisi julkisuuteen kertoa tapahtumista?! Voit uskoa että seuraavan kerran kun tälläistä tapahtuu ambulanssi soitetaan ja se saattaa pelastaa jonkun hengen! Vähän sama kuin puuhamaa tapauksessa, vaikka oli äidin moka niin seuraavan kerran varmasti se uimavalvojakin hyppää sinne veteen eikä istuskele tuolissaan! Fakta on se että kun asiasta tiedotetaan somessa niin seuraavan kerran toimitaan paremmin ettei tarvii enää tehdä sirkusta!! [/quote] :D:D Jaa että some-sirkuksen johdosta hätäkeskukset rupeaa muuttamaan käytäntöjään. No joo, positiivista näissä riemuidioottien käynnistämissä some-kohuissa on se että ehkä ne saa jonkun toisen samanlaisen riemuidiootin vahtimaan joskus sitä omaakin lastaan. Eikö käy mielessäkään, että nuo Puuhamaa-tapaukset vältettäisiin jos VANHEMMAT muistaisivat roolinsa ja vastuunsa, henkilökunnan asia tuo ei ole pätkääkään.
[/quote]
Kyllähän näillä jutuilla on oma seurauksensa. Ihmiset siirtävät vastuun kaikesta mielellään jollekin muulle. Vanhemmat eivät jaksa vahtia lapsiaan edes vapaa-aikanaan. Ihmiset olettavat että hille ei tapahdu mitään ikävää ja jos tapahtuu yhteiskunnan pitää huolehtia. Ja syyllinen pitää löytää ja se on aina joku muu kuin minä itse.
Niin ja näiden some-sirkusten takia eri yrittäjien ja viranomaisten on tiukennettava taas kerran sääntöjä, koska haluavat välttää negatiivisia juttuja somessa. Nykyihmisellä kun joku ihme käsitys että MINULLE ei kuulu tapahtua mitään ikävää ja jos sittenkin tapahtuu, niin minähän etsin syyllisen ja kirjoitan someen ja otan yhteyttä lehtiin.
Serena tuskin oli täysin selvillä tilanteen vakavuudesta vaikka häkeen soittikin.
Serena taisi olla asiasta enemmän perillä kuin äiti joka taisi olla aika tukevassa kännissä. Jos vaikka oli ehtinyt kiskoa sidukkaa baarissa pari kolme tuntia.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:33"]OT, onko tämä äiti ottanut iltapäivälehteen yhteyttä, vai onko vaan facesta yms. pongattu juttu. [/quote] Pitäisikö sun mielestä tällainen tapaus vaan lakaista maton alle ja kenenkään ei tarvis tietää mitään asiasta?
[/quote]
No niin pitäisi toimia.
Hysteerisille naisimmeisille vois määrätä mt-lääkityksen kohilleen.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:53"]Mä en asetu kummankaan puolelle, mutta siitä olen varma että vastaavassa tilanteessa olisin suunniltani huolesta, verta suihkuaa, kallo näkyy ja lapsi alkaa menettää tajuntansa. Kyllä, varmasti olisin minäkin shokissa ja hädissäni....
Parasta tässä on se että lapsi selviytyi <3
[/quote]
Miksi tässä asiassa pitäisi asettua jollekin puolelle? Miksi et tarkastelisi uutista täysin objektiivisesti käyttäen omaa älyä?
[/quote]
Lisään vielä, että se sinun "suuniltaan hädässä oleminen" ei auta lastasi millään tavalla.
[/quote]
Ihanko totta??!! Sinä varmaan pystyt toimimaan hätätilanteissa täysin rationaalisesti ja rauhallisesti..
[/quote]
Odotinkin jo tätä.
Olin vakavassa autokolarissa kun poikani oli 5 vuotias. Kun minut saatiin autosta ulos, aloin välittömästi nähtyäni poikani puhelemaan hänelle kaikkea kivaa. Sellaisia mukavia yhteisiä juttuja.
[/quote]
Jaa että sun poika oli siellä autossa ja verta joka paikassa ja sen sijaan että kysyisit missä ambulanssi on niin sä vaan juttelet pojalle kivoja?!?
[/quote]
Juu pojalla varmaan oli myös tässä tapauksessa pää auki ja ulkopuoliset eivät soittaneet ambulanssia mutta tämä äiti ei välitä onko apu tulossa vaan pääasia että pojan kans jutellaan kivoja juttuja
[/quote]
Ei nyt ihan näinkään. Palokunta oli ensimmäisenä paikalla ja löysi tajuttoman äidin ja lapsen.
Kun tulin tajuihini, ensimmäinen reaktioni oli varmistaa missä poikani on. Kun minut saatiin autosta ulos aloin puhua rauhallisesti ja kivoista asioista lapselleni.
Kyllähän se ambulanssikin tuli paikalle ja ihan ilman soittoa.
Sillä, että oliko niillä piipaata päällä silloin, kun veivät minut ja poikani sairaalahoitoon, ei ole mitään väliä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:34"]Toisessa Serena ketjussa on viestitetty että äiti ja muu seurue olisi napaillut juomia baarissa ja ehkä jo pukkarinkin puolella. Liekö äiti ollut enemmänkin perjantai illan kunnossa?
[/quote]
Kieltämättä kuulostikin vähän humaltuneen reaktiolta tuo äidin käytös...
[/quote]
Orimattilalaisuus selittää myös osansa. Tollasia ne just on siellä, siksi pitikin päästä äkkiä pois.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:37"]Mikä ihmeen trendi tää on nykyäiten keskuudessa, että kun itse mokataan lapsen valvonnassa ja taphtuu jotain niin järjestetään aivan jäätävä sirkus, facea ja iltalehtiä myöten itsekään asiaa julkisesti ja syytellään kaikkia muita mahdollisia tahoja??? [/quote] Kaikki äidit pitää kädestä kiinni 7- vuotiasta joka sekunti.. Eiku [/quote] Tarkoitin tuon sirkuksen järkkäämistä ja kaikkien muiden paitsi itsensä syyttämistä. On niitä onnettomuuksia ennenkin tapahtunut mutta ennen äidit sentään osasivat ottaa opikseen. [/quote] Niin miksi ei saisi julkisuuteen kertoa tapahtumista?! Voit uskoa että seuraavan kerran kun tälläistä tapahtuu ambulanssi soitetaan ja se saattaa pelastaa jonkun hengen! Vähän sama kuin puuhamaa tapauksessa, vaikka oli äidin moka niin seuraavan kerran varmasti se uimavalvojakin hyppää sinne veteen eikä istuskele tuolissaan! Fakta on se että kun asiasta tiedotetaan somessa niin seuraavan kerran toimitaan paremmin ettei tarvii enää tehdä sirkusta!! [/quote] :D:D Jaa että some-sirkuksen johdosta hätäkeskukset rupeaa muuttamaan käytäntöjään. No joo, positiivista näissä riemuidioottien käynnistämissä some-kohuissa on se että ehkä ne saa jonkun toisen samanlaisen riemuidiootin vahtimaan joskus sitä omaakin lastaan. Eikö käy mielessäkään, että nuo Puuhamaa-tapaukset vältettäisiin jos VANHEMMAT muistaisivat roolinsa ja vastuunsa, henkilökunnan asia tuo ei ole pätkääkään.
[/quote]
Kyllähän näillä jutuilla on oma seurauksensa. Ihmiset siirtävät vastuun kaikesta mielellään jollekin muulle. Vanhemmat eivät jaksa vahtia lapsiaan edes vapaa-aikanaan. Ihmiset olettavat että hille ei tapahdu mitään ikävää ja jos tapahtuu yhteiskunnan pitää huolehtia. Ja syyllinen pitää löytää ja se on aina joku muu kuin minä itse.
Niin ja näiden some-sirkusten takia eri yrittäjien ja viranomaisten on tiukennettava taas kerran sääntöjä, koska haluavat välttää negatiivisia juttuja somessa. Nykyihmisellä kun joku ihme käsitys että MINULLE ei kuulu tapahtua mitään ikävää ja jos sittenkin tapahtuu, niin minähän etsin syyllisen ja kirjoitan someen ja otan yhteyttä lehtiin.
[/quote]
Vastuu ambulanssin soittamisesta on serenalla!! Heidän vastuullaan on soittaa apua ja varmistaa että sitä saadaan ja jos äiti on jäänyt odottamaan ambulanssia niin ei ole tiedotettu kunnolla mitä tehdä!!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:34"]Tapahtuman äiti taitaa kirjoitella täällä. Dissaa kaikki epäilyt alkoholista, ulkoterassin seurueesta ja lapsen yksin jättämisestä. Minua ne kiinnostaa. Missähän lapsen isä oli? oliko tämä tapaamisviikonlopun onneton sekoilu?
[/quote]
Liittyykö tähän joku huoltajuus case?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:31"]
[/quote]
[/quote]
Vastuu ambulanssin soittamisesta on serenalla!! Heidän vastuullaan on soittaa apua ja varmistaa että sitä saadaan ja jos äiti on jäänyt odottamaan ambulanssia niin ei ole tiedotettu kunnolla mitä tehdä!!
[/quote]Mutta kun se lapsi oli HÄTÄKESKUKSEN mukaan siinä tilassa, ettei ambulanssikyytiä tarvita. Ambulanssi EI OLE taksi, sitä ei saa pyytämällä eikä käskemällä paikalle.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:53"]Mä en asetu kummankaan puolelle, mutta siitä olen varma että vastaavassa tilanteessa olisin suunniltani huolesta, verta suihkuaa, kallo näkyy ja lapsi alkaa menettää tajuntansa. Kyllä, varmasti olisin minäkin shokissa ja hädissäni....
Parasta tässä on se että lapsi selviytyi <3
[/quote]
Miksi tässä asiassa pitäisi asettua jollekin puolelle? Miksi et tarkastelisi uutista täysin objektiivisesti käyttäen omaa älyä?
[/quote]
Lisään vielä, että se sinun "suuniltaan hädässä oleminen" ei auta lastasi millään tavalla.
[/quote]
Ihanko totta??!! Sinä varmaan pystyt toimimaan hätätilanteissa täysin rationaalisesti ja rauhallisesti..
[/quote]
Odotinkin jo tätä.
Olin vakavassa autokolarissa kun poikani oli 5 vuotias. Kun minut saatiin autosta ulos, aloin välittömästi nähtyäni poikani puhelemaan hänelle kaikkea kivaa. Sellaisia mukavia yhteisiä juttuja.
[/quote]
Jaa että sun poika oli siellä autossa ja verta joka paikassa ja sen sijaan että kysyisit missä ambulanssi on niin sä vaan juttelet pojalle kivoja?!?
[/quote]
Juu pojalla varmaan oli myös tässä tapauksessa pää auki ja ulkopuoliset eivät soittaneet ambulanssia mutta tämä äiti ei välitä onko apu tulossa vaan pääasia että pojan kans jutellaan kivoja juttuja
[/quote]
Ei nyt ihan näinkään. Palokunta oli ensimmäisenä paikalla ja löysi tajuttoman äidin ja lapsen.
Kun tulin tajuihini, ensimmäinen reaktioni oli varmistaa missä poikani on. Kun minut saatiin autosta ulos aloin puhua rauhallisesti ja kivoista asioista lapselleni.
Kyllähän se ambulanssikin tuli paikalle ja ihan ilman soittoa.
Sillä, että oliko niillä piipaata päällä silloin, kun veivät minut ja poikani sairaalahoitoon, ei ole mitään väliä.
[/quote]
Niin tää nyt on kuitenkin hiukan eri tapaus kun sulla oli sitä apua paikalla mutta mietippäs olisitko jäänyt juttelemaan lapsellesi kivoja jos sitä apua ei olis ollut paikalla ja kun olisit pyytänyt ulkopuoliselta niin sulle oltais vastattu ettei tässä nyt mitään lansseja tarvita tai että tulossa on (vaikkei olekkaan) vieläkö olisit kertonu satuja???
Tottakai liittyy. Jonkun Erkontien Maken tai Rapen skidi.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:37"]Mikä ihmeen trendi tää on nykyäiten keskuudessa, että kun itse mokataan lapsen valvonnassa ja taphtuu jotain niin järjestetään aivan jäätävä sirkus, facea ja iltalehtiä myöten itsekään asiaa julkisesti ja syytellään kaikkia muita mahdollisia tahoja???
[/quote]
Kaikki äidit pitää kädestä kiinni 7- vuotiasta joka sekunti.. Eiku
[/quote]
Onnettomuudet sattuessa sinä olet lapselle se tärkein henkilö. Unohda omat hätääntymisesi ja keskity lapseen!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:26"]Niin miksi ei saisi julkisuuteen kertoa tapahtumista?! Voit uskoa että seuraavan kerran kun tälläistä tapahtuu ambulanssi soitetaan ja se saattaa pelastaa jonkun hengen! [/quote]Tai sitten hysteerinen ja liioitteleva äiti saa huijattua ambulanssin lapsensa kyyditykseen, ja jossain toisaalla kuolee joku, joka sitä oikeasti tarvitsee. [/quote] Ooks sä tyhmä?!? Sunko mielestä lapsi joka on tippunut päälleen 2 metristä ja puhe puuroutuu eikä pysy hereillä ei oikeesti tarvii ambulanssia?????? Toivottavasti et ole äiti
[/quote]
Tuossa ajassa, minkä äiti käytti henkilökunnalle huutamiseen ja ambulanssin vaatimiseen, olisi omalla autolla varmasti ollut Jorvissa perillä jo ennen, kuin pojan olotila huononi.
[/quote] entäs jos aivotärähdyksen sijaan olisi niskavamma? Kuka sen arvioi? Lanssin henkilökunta osaa arvioida ja löytää Jorviin ja jopa saa parkkipaikan.
Ensikertan kun sinä tarvitset ambulanssia älä soita 112 vaan lähdepä itse kuskina ajelemaan.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Mutta kun se lapsi oli HÄTÄKESKUKSEN mukaan siinä tilassa, ettei ambulanssikyytiä tarvita. Ambulanssi EI OLE taksi, sitä ei saa pyytämällä eikä käskemällä paikalle.
[/quote]
Joo mutta jos asia oli häken mukaan niin, miksi äiti sitten jäi verta vuotavan lapsen kanssa odottamaan sitä ambulanssia, serenan henkilökunta ei antanut äidille selkeitä ohjeita mitä tehdä! Ja vaikea uskoa että kun häkeen sanotaan että poika tippunut 2 metristä päälleen ja takaraivossa iso reikä josta valuu todella paljon niin häke ei muka lähetä ambulanssia
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:26"]Niin miksi ei saisi julkisuuteen kertoa tapahtumista?! Voit uskoa että seuraavan kerran kun tälläistä tapahtuu ambulanssi soitetaan ja se saattaa pelastaa jonkun hengen!
[/quote]Tai sitten hysteerinen ja liioitteleva äiti saa huijattua ambulanssin lapsensa kyyditykseen, ja jossain toisaalla kuolee joku, joka sitä oikeasti tarvitsee.
[/quote] lansseja riittää ja kiireetön ehtii hakea 2 h kuluessa. Lanssihenkilöstö voi arvioida sairaalatarpeen.
[/quote]Lansseja voi riittää jossakin kaupunkikeskusta-alueella. Toisaalla voi olla seuraava vapaa ambulanssi tunnin matkan päässä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:31"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:37"]Mikä ihmeen trendi tää on nykyäiten keskuudessa, että kun itse mokataan lapsen valvonnassa ja taphtuu jotain niin järjestetään aivan jäätävä sirkus, facea ja iltalehtiä myöten itsekään asiaa julkisesti ja syytellään kaikkia muita mahdollisia tahoja??? [/quote] Kaikki äidit pitää kädestä kiinni 7- vuotiasta joka sekunti.. Eiku [/quote] Tarkoitin tuon sirkuksen järkkäämistä ja kaikkien muiden paitsi itsensä syyttämistä. On niitä onnettomuuksia ennenkin tapahtunut mutta ennen äidit sentään osasivat ottaa opikseen. [/quote] Niin miksi ei saisi julkisuuteen kertoa tapahtumista?! Voit uskoa että seuraavan kerran kun tälläistä tapahtuu ambulanssi soitetaan ja se saattaa pelastaa jonkun hengen! Vähän sama kuin puuhamaa tapauksessa, vaikka oli äidin moka niin seuraavan kerran varmasti se uimavalvojakin hyppää sinne veteen eikä istuskele tuolissaan! Fakta on se että kun asiasta tiedotetaan somessa niin seuraavan kerran toimitaan paremmin ettei tarvii enää tehdä sirkusta!! [/quote] :D:D Jaa että some-sirkuksen johdosta hätäkeskukset rupeaa muuttamaan käytäntöjään. No joo, positiivista näissä riemuidioottien käynnistämissä some-kohuissa on se että ehkä ne saa jonkun toisen samanlaisen riemuidiootin vahtimaan joskus sitä omaakin lastaan. Eikö käy mielessäkään, että nuo Puuhamaa-tapaukset vältettäisiin jos VANHEMMAT muistaisivat roolinsa ja vastuunsa, henkilökunnan asia tuo ei ole pätkääkään. [/quote] Kyllähän näillä jutuilla on oma seurauksensa. Ihmiset siirtävät vastuun kaikesta mielellään jollekin muulle. Vanhemmat eivät jaksa vahtia lapsiaan edes vapaa-aikanaan. Ihmiset olettavat että hille ei tapahdu mitään ikävää ja jos tapahtuu yhteiskunnan pitää huolehtia. Ja syyllinen pitää löytää ja se on aina joku muu kuin minä itse. Niin ja näiden some-sirkusten takia eri yrittäjien ja viranomaisten on tiukennettava taas kerran sääntöjä, koska haluavat välttää negatiivisia juttuja somessa. Nykyihmisellä kun joku ihme käsitys että MINULLE ei kuulu tapahtua mitään ikävää ja jos sittenkin tapahtuu, niin minähän etsin syyllisen ja kirjoitan someen ja otan yhteyttä lehtiin. [/quote] Vastuu ambulanssin soittamisesta on serenalla!! Heidän vastuullaan on soittaa apua ja varmistaa että sitä saadaan ja jos äiti on jäänyt odottamaan ambulanssia niin ei ole tiedotettu kunnolla mitä tehdä!! [/quote]Mutta kun se lapsi oli HÄTÄKESKUKSEN mukaan siinä tilassa, ettei ambulanssikyytiä tarvita. Ambulanssi EI OLE taksi, sitä ei saa pyytämällä eikä käskemällä paikalle.
[/quote] ei toki, päästä tulee verta , no sehän on pikkujuttu........ eikö serenassa tiedotettu että ambulanssi on tulossa jos soittivat vai lähtikö äiti viemään lasta jorviin ja ei edes tiennyt missä se jorvi on.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:33"]OT, onko tämä äiti ottanut iltapäivälehteen yhteyttä, vai onko vaan facesta yms. pongattu juttu. [/quote] Pitäisikö sun mielestä tällainen tapaus vaan lakaista maton alle ja kenenkään ei tarvis tietää mitään asiasta?
[/quote]
Kunhan kysyin, kun oletan, että tämä on facesta lähtöisin ja silloin olen aina vähän siinä ja tässä, mitä uskoa.
Etenkin jos täällä puhutaan drinksuttelusta samassa tilanteessa.
Tapahtuman äiti taitaa kirjoitella täällä. Dissaa kaikki epäilyt alkoholista, ulkoterassin seurueesta ja lapsen yksin jättämisestä. Minua ne kiinnostaa. Missähän lapsen isä oli? oliko tämä tapaamisviikonlopun onneton sekoilu?