Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poltan pilveä viikonloppuisin aamusta iltaan ja

Vierailija
09.08.2015 |

kaikkina arki-iltoina töiden jälkeen. En silti koe olevani riippuvainen ja pidän itseäni ihan normaaliälyisenä akateemisena ihmisenä. Mitä mieltä olet minusta?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ymmärrä mitä te poltatte, mä en saa kun epämukavan pelokkaan ja stressaantuneen olon aina. Ja polttelin kuitenkin 6v eri lajikkeita ja en jaksa enää yrittää, ei oo mun juttu.

Vierailija
42/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:28"]kaikkina arki-iltoina töiden jälkeen. En silti koe olevani riippuvainen ja pidän itseäni ihan normaaliälyisenä akateemisena ihmisenä. Mitä mieltä olet minusta?
[/quote] Eli pienessä pössyssä olet koko ajan? Vähän niin kuin alkkiksetkin? Ei nekään sitä myönnä.
[/quote]

Mitäs pahaa siinä on?
[/quote] No se,että sumennat tietoisesti omaa tajuntaa tai vaihtoehtoisesti laajemmat sitä jollain. Kysymys kuuluukin, että miksi? Mikä vika on olla selvinpäin? Onko siinä jotain ahdistavaa? Kyllä se kannabis "humalluttaa" ihmisen...
[/quote]

Mikä vika tajunnan laajentamisessa on? Mikä siinä "selvinpäin" olemisessa on sitten niin paljon hienompaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte niin kapeakatseisia ihmisiä... Tulkaa pois sieltä tv:n äärestä ja polttakaa pienet savut ja mietiskelkää elämää... Ei se paja niin kauheeta ole voi herranjestas...

Vierailija
44/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:28"]kaikkina arki-iltoina töiden jälkeen. En silti koe olevani riippuvainen ja pidän itseäni ihan normaaliälyisenä akateemisena ihmisenä. Mitä mieltä olet minusta?
[/quote] Eli pienessä pössyssä olet koko ajan? Vähän niin kuin alkkiksetkin? Ei nekään sitä myönnä.
[/quote]

Mitäs pahaa siinä on?
[/quote] No se,että sumennat tietoisesti omaa tajuntaa tai vaihtoehtoisesti laajemmat sitä jollain. Kysymys kuuluukin, että miksi? Mikä vika on olla selvinpäin? Onko siinä jotain ahdistavaa? Kyllä se kannabis "humalluttaa" ihmisen...
[/quote]

Mikä vika tajunnan laajentamisessa on? Mikä siinä "selvinpäin" olemisessa on sitten niin paljon hienompaa?
[/quote] Voi sitä selvinpäinkin laajentaa. Itse kykenen rentoutumaan ilman mitäännpäihteitä. Sinä et.

Vierailija
45/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa.

Vierailija
46/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:11"]Te ootte niin kapeakatseisia ihmisiä... Tulkaa pois sieltä tv:n äärestä ja polttakaa pienet savut ja mietiskelkää elämää... Ei se paja niin kauheeta ole voi herranjestas...
[/quote] Kykenen miettimään elämää ilman savujakin. En näe ongelmaa olla selvinpäin.

Vierailija
47/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista polttava mies ei ole edes seksuaalisesti viehättävä. Epäorientoitunut, ja muutenkin onko mies joka polttaa niin mitä itse olen tavannut niin suurin osa vankkaa muita sanoja kysymyksiä polton puolesta, ketä edes kiinnostaa. Mua ei naisena kiinnosta edes keskustella sellaisen kanssa => katselen mieluusti muita vaihtoehtoja, eli miehiä jotka pystyvät nauttimaan elämästä ilman päidyttämisen pakkia. Out of my list!

Vierailija
48/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:28"]kaikkina arki-iltoina töiden jälkeen. En silti koe olevani riippuvainen ja pidän itseäni ihan normaaliälyisenä akateemisena ihmisenä. Mitä mieltä olet minusta?
[/quote]

Mitäs pahaa siinä on?
[/quote]

[/quote] Voi sitä selvinpäinkin laajentaa. Itse kykenen rentoutumaan ilman mitäännpäihteitä. Sinä et.
[/quote]
On ihan totta että pitkäjänteisellä meditoinnilla saattaa saada samoja oivalluksia elämästä kun psykedeeleillä. Että ei siihen aina niitä tajuntaalaajentavia tarvita, riittää että on avoin mieli ja tarpeeksi aikaa :)

Vierailija
49/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:56"]

Kysy neurologilta miten kannabis vaikuttaa ja vielä vuosien jälkeenkin.

[/quote]

http://yle.fi/uutiset/yllattava_tutkimustulos_marihuanan_kaytto_nuorena_ei_lisaa_sairastelua_aikuisena/8208049?origin=rss

Vierailija
50/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:21"]

Kannabiksen käyttäjälle kysymys? Pesetkö pyykkiä päivityäin? Siivoatko oman asunnon? Maksatko vuokran ajoissa? Onko velkaa, jos on niin mistä? Harrastukset? Entä ystävät? Käyttävätkö ystävät huumeita myös?

[/quote]

Riittää, että pesen pyykit kerran viikossa (kahden hengen talous). Siivoan tottakai oman asunnon, senkin kerran viikossa. Vastikkeen ja lainanlyhennyksen maksan ajoissa. Asuntolaina, ei muuta velkaa. Liikuntaa harrastuksena, lenkit ja kotitreeni. Mulla ei ole paljon ystäviä ja ne harvat mitä on, ei käytä huumeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi