Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poltan pilveä viikonloppuisin aamusta iltaan ja

Vierailija
09.08.2015 |

kaikkina arki-iltoina töiden jälkeen. En silti koe olevani riippuvainen ja pidän itseäni ihan normaaliälyisenä akateemisena ihmisenä. Mitä mieltä olet minusta?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikoinaan poltellut aika paljon ja on niin negatiivisia kokemuksia, muistoja, että en henk.kohtaisesti voi sietää pilvenpolttelua.

Vierailija
22/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:36"]

Jokainen haluaa elämäänsä jotain mikä tekee siitä elämisen arvoista. Yhdellä se on lapset, toisella urheilu, jollain fiktiiviset tarinat mitä tv suoltaa. Joillakin se on sitten päihde. Itse olen sitä mieltä että kunhan ei muita häiritse tai satuta ketään niin se on vain ja ainoastaan oma asia mitä tekee.

Sitten jos se on päihde kuten tässä ketjussa on puhe kannabiksesta niin eipä ole kukaan pystynyt näyttämään sitä vähemmän haitallista päihdettä.

[/quote]

Olen muuten samaa mieltä, mutta osaatko sanoa miksi ei kannattaisi tavoitella tilaa, jossa elämä olisi pääsääntöisesti elämisen arvoista myös ilman jatkuvaa elimistöön tuoduilla ylimääräisillä molekyyleillä viritettyä aivokemiaa?

Onko mielestäsi yhtä hyvä ja terve idea syödä SS(R/N)I-mielialalääkitystä ilman pyrkimystä päästä siitä milloinkaan eroon?

Jos saan valita otanko 24/7 pilvessä olevan vai 24/7 television/netflixin paskatarjonnan orjan kuluttamaan omaa sohvaa niin otan ensimmäisen. Yhdistelmäkin on parempi kun paskasta vouhotus jää pois. Mutta onneksi tätä valintaa ei tarvitse tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy neurologilta miten kannabis vaikuttaa ja vielä vuosien jälkeenkin.

Vierailija
24/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä aloittajalta, että miksi polttaa niin paljon pilveä ja miten kokee sen vaikuttavan elämään?

Vierailija
25/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:54"]

Jokainen haluaa elämäänsä jotain mikä tekee siitä elämisen arvoista. Yhdellä se on lapset, toisella urheilu, jollain fiktiiviset tarinat mitä tv suoltaa. Joillakin se on sitten päihde. Itse olen sitä mieltä että kunhan ei muita häiritse tai satuta ketään niin se on vain ja ainoastaan oma asia mitä tekee.

Sitten jos se on päihde kuten tässä ketjussa on puhe kannabiksesta niin eipä ole kukaan pystynyt näyttämään sitä vähemmän haitallista päihdettä.

[/quote]

Olen muuten samaa mieltä, mutta osaatko sanoa miksi ei kannattaisi tavoitella tilaa, jossa elämä olisi pääsääntöisesti elämisen arvoista myös ilman jatkuvaa elimistöön tuoduilla ylimääräisillä molekyyleillä viritettyä aivokemiaa?

Onko mielestäsi yhtä hyvä ja terve idea syödä SS(R/N)I-mielialalääkitystä ilman pyrkimystä päästä siitä milloinkaan eroon?

Jos saan valita otanko 24/7 pilvessä olevan vai 24/7 television/netflixin paskatarjonnan orjan kuluttamaan omaa sohvaa niin otan ensimmäisen. Yhdistelmäkin on parempi kun paskasta vouhotus jää pois. Mutta onneksi tätä valintaa ei tarvitse tehdä.

[/quote]

Oman mielipiteeni olen jo sanonut. Siis se ettei tee häikkää muille. Noista ss jne yhdistelmistä en oikeasti tiedä muuta kuin sen että ne on yhdistetty kouluampumisiin. Muutenkin olen sitä mieltä että päihde x ei tarkoita ettei voisi harrastaa jotain.

Hitonmoinen stereotypia että pössy vain löhöää sohvalla. Tunnen monenlaisia mutta sanon nyt vain itsestäni. Olen tehnyt niin raskasta työtä ettei sen päälle puntteja tarvitse. Mielen laadultani olen sitten aivan muuta mitä päälle näyttää. Haaveilija, uneksija joka toivoo että mailma olisi parempi

Kuvittele karu harteikas keski-ikäinen äijä. Siinä olen minä.

Vierailija
26/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:33"]

Sitä mieltä, että olet kroonisesti savuissa ja luultavasti kärsit kannabiksen haitoista. Rajoita kahteen iltaan (ja yhdet savut per ilta) viikossa niin ei luultavasti vaikuta millään negatiivisella tavalla mihinkään. Alkaa samalla myös kiinnostaa terveellisemmät tavat viettää aikaa.

[/quote]

Kannabiksella ei ole haittavaikutuksia
[/quote]

Ihminen ei ole koskaan selvinpäin. On poissa omasta elämästään.
Muista haitoista kuten psykoosista en jaksa jauhaa

Vierailija
27/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:54"]

[/quote]

[/quote]

Koskaan kuullut sanontaa "olet mitä syöt"? Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja kun alkaa kontrolloimaan olotilaansa katsomalla, mitä ylipäätään nauttii, elämisestä tulee helposti ohjelmoitua - jotkut voisi sanoa sitä määrätietoisuudeksi, jotkut itsekuriksi. Mitä olen näiden 'määrätietoisten' kanssa ollut tekemisissä, ovat he pahimpia marmattajia, mitä maa päällään kantaa - se, että on laatutietoinen ja tykkää lokeroinnista, ei tee ihmisestä yhtään fiksumpaa, vaan pelkästään paskantärkeän tungettelijan.

Minä? Olen mieluummin tuuliajolla kuin ohjaksissa; toistaiseksi ei valittamista.

Vierailija
28/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

26. Häh? En tajunnut mitään.

Vierailija
29/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:39"]

Koskaan kuullut sanontaa "olet mitä syöt"? Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja kun alkaa kontrolloimaan olotilaansa katsomalla, mitä ylipäätään nauttii, elämisestä tulee helposti ohjelmoitua - jotkut voisi sanoa sitä määrätietoisuudeksi, jotkut itsekuriksi. Mitä olen näiden 'määrätietoisten' kanssa ollut tekemisissä, ovat he pahimpia marmattajia, mitä maa päällään kantaa - se, että on laatutietoinen ja tykkää lokeroinnista, ei tee ihmisestä yhtään fiksumpaa, vaan pelkästään paskantärkeän tungettelijan.

Minä? Olen mieluummin tuuliajolla kuin ohjaksissa; toistaiseksi ei valittamista.

[/quote]

Hieno juttu :). Minulla on elämässäni joitakin tavoitteita ja hyvin luonnolliseksi kokemani polku sekä takana että edessä. Hatseissa 24/7 ei edistä näitä. Tunnistan kyllä kuvaamasi porukan, enkä kuulu heihin. Enkä edes jaksa häiriintyä heistä noin paljoa. Olkoon mitä ovat, ei kiinnosta, ignorance is a bliss. Siedän ongelmitta sen verran mitä kohtaan. Varmasti pitävät vähän outona, mutta siinähän pitävät sitten.

Kannabista tehokkaammilla ns. perinteisillä psykedeeleillä on ollut oma, osittain vahvakin sanansa sanottavana siihen, miten otan elämän vastaan. On ihan hauskaa tehdä ns. normaaleja juttuja työelämässä ns. normaaleissa organisaatioissa ja aina tilaisuuden tullen heittää joku pieni twisti sekaan ja elää omalla ajalla yleensä ihan omaa elämää.

#24:lle - tuossa on jo iso juttu, että olet tehnyt muutakin kuin maannut sohvalla tai istunut koneella. Pahinkin hatsipää muuttuu eri ihmiseksi, jos joutuu/saa tehdä jotain fyysistä välillä.

Vierailija
30/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:57"]Hmm...off-topic: ketjuun vastanneilta haluaisin kysyä, että kuinka tärkeää on ajan hyödyllinen käyttäminen? Mistä sen ajankäytön tärkeys sitten on tullut? Onko teidät kasvatettu hyödyntämään aikanne mahd. tehokkaasti?

Ps. en ole ap.
[/quote] No on sillä merkitystä saako ihminen aikaan asioita, toteutuuko asiat mistä haaveilee, onko ihminen ylipäätänsä toiminta kykyinen. Jos suurin osa sjatuksista ja teoista tapahtuu vain pään sisällä, esim kannabiksen käyttö voi aiheuttaa tällaisen ilmiöön, niin kyllä sillä on metkitystä ma laski ihminen neljän seinän sisällä omissa ajatuksissa vai ajatteleeko se jonkun asian toteuttamista JA TOTEUTTAA SEN => eli lähtee sinne ulos lenkille jos niin on suunnitellut. Kannabis aiheuttaa mun mielestä pahoja ongelmia ihmisen suunnittelukyvylle, ja passivoittaa ihmisen. Kognitiiviset taidot kärsivät jne. Tunnetasolla olen nähnyt monia ksnnabiksen käyttäjiä, jotka ovat taantuneet. Ei hyvä.

Vierailija
31/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:04"]Olet ainakin rikas kun lumppaat joka päivä. Vai kasvatatko itse?

Mitä lajikkeita polttelet? Miten pilvi vaikuttaa sinuun?

Tunnetko töiden jälkeen tarvetta pistää heti jointiksi?

Millaisessa talossa asut ja miten saat hajut peitettyä?
[/quote] Ei ne monet rikkaita ole. Suurimmalla osalla päivittäisistä käyttäjistä on maksamattomia vuokraa rästissä, luottotoedot menneet. Ja myynnin kautta tapahtuu tai kasvattamalla rahoitus, muuten ollaankin sitten valoissa tai velkalainailukierteessä. Ei kukaan normijärkevä ihminen jaksa katella Dorkan säätöä koko ajan ja vajoilua.

Vierailija
32/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pahimman luokan narkomaani. Hankkiudu hoitoon ja vähän äkkiä.

Vierailija
33/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen käyttäjälle kysymys? Pesetkö pyykkiä päivityäin? Siivoatko oman asunnon? Maksatko vuokran ajoissa? Onko velkaa, jos on niin mistä? Harrastukset? Entä ystävät? Käyttävätkö ystävät huumeita myös?

Vierailija
34/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:21"]

Kannabiksen käyttäjälle kysymys? Pesetkö pyykkiä päivityäin? Siivoatko oman asunnon? Maksatko vuokran ajoissa? Onko velkaa, jos on niin mistä? Harrastukset? Entä ystävät? Käyttävätkö ystävät huumeita myös?

[/quote]

-Pesen pyykkiä about pari koneellista viikossa

-Siivoan oikein siivoamalla viikottain, melkein päivittäin teen ruokaa

-En maksa, mutta otan vuokraa

-On pankista asuntolainaa

-Harrastukset: kalastuspainoitteinen veneily, pyöräily, autot, remontointi, kesäisin kasvimaa ja pihanlaitto

-Ystävät: ei taida olla yhtään täysin streittiä eikä yhtään joka täysin kieltäytyisi alkoholista, suunnilleen puolelle kelpaa pilvi. Itse en käytä muuta, ehkä 20% voi joskus käyttää jotain muutakin.

Vierailija
35/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"When you smoke the herb, it reveals you to yourself."

- Bob Marley

Vierailija
36/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:28"]kaikkina arki-iltoina töiden jälkeen. En silti koe olevani riippuvainen ja pidän itseäni ihan normaaliälyisenä akateemisena ihmisenä. Mitä mieltä olet minusta?
[/quote] Eli pienessä pössyssä olet koko ajan? Vähän niin kuin alkkiksetkin? Ei nekään sitä myönnä.

Vierailija
37/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:28"]kaikkina arki-iltoina töiden jälkeen. En silti koe olevani riippuvainen ja pidän itseäni ihan normaaliälyisenä akateemisena ihmisenä. Mitä mieltä olet minusta?
[/quote] Eli pienessä pössyssä olet koko ajan? Vähän niin kuin alkkiksetkin? Ei nekään sitä myönnä.
[/quote]

Mitäs pahaa siinä on?

Vierailija
38/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että sun kokemus ei vastaa todellisuutta. Helppo testi: olepa pari kuukautta kokonaan polttamatta.

Vierailija
39/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan lajikkeesta ja tavasta nauttia sekä tietenkin persoonallisuudesta. Jos mielenkiinto riittää muuhunkin niin korkeintaan ajan hukkaa kun on aikaa vievä harrastus. Välineisiin kannattaa panostaa ja lajikkeiden tutkimiseen. Ei ole olemassa yhtä kannabista vaan useita variaatioita. Indica voi olla hyvinkin lamauttavaa ja hidastavaa.

Vierailija
40/50 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:28"]kaikkina arki-iltoina töiden jälkeen. En silti koe olevani riippuvainen ja pidän itseäni ihan normaaliälyisenä akateemisena ihmisenä. Mitä mieltä olet minusta?
[/quote]

Mitäs pahaa siinä on?
[/quote] No se,että sumennat tietoisesti omaa tajuntaa tai vaihtoehtoisesti laajemmat sitä jollain. Kysymys kuuluukin, että miksi? Mikä vika on olla selvinpäin? Onko siinä jotain ahdistavaa? Kyllä se kannabis "humalluttaa" ihmisen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi