Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyvä kunto pitää olla että jaksaa bodypumpissa

Vierailija
09.08.2015 |

Aerobinen kuntoni on heikohko , kyykkyjä jaksan pienillä painoilla ehkä 3x15

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti sopii ihan vasta-alkajillekin.

Vierailija
2/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla kuntoa ollenkaan. Itse aloitin ihan nollasta läskinä, tein alkuun ilman painoja ja niin että pidin välillä omia taukoja toistoissa jos oli liian raskasta. Jossain aerobisessa jumpassa on paljon hankalampi pysyä "mukana" jos ei ole yhtään kuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kökkö kunto ja ok pärjäsin, rankkaa toki mutta vähän voi ottaa hitaammin jos siltä tuntuu. Lihakset kipeenä sen jälkeen, mutta se on tarkoitus

Vierailija
4/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos, ehkä sitten uskaltaudun :)

ap

Vierailija
5/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli rapakunto ja meinasin kuolla sinne. Lihakset yli viikon kipeät sen jälkeen, hyvä kun pääsin portaissa kulkemaan. Joten ota omaan tahtiin ja muista venytellä!

Vierailija
6/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli rapakunto kun aloitin. Meinasin kuolla jo lämmittelyssä, olin hiestä märkä ja ihan punainen. Älä ota liian isoja painoja. Mut jo muutaman kerran jälkeen lähti kunto parantumaan selvästi, tosi kiva tunti ja suosittelen!

Vierailija
7/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias MIES ja käynyt pumpissa onoff 15 vuotta. Hyvä vaihtoehto salitreenille. Paljon ei miehiä käy, mutta muutamia. Koetaan ilmeisesti ämmien lajina. Kyllä siihen tankoon saa laittaa niin paljon painoja kuin haluaa. Tai sitten kilon painot. Jokainen päättää itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme