Miksi et käy salilla?
Kommentit (110)
Aiemmin en käynyt, kun opiskelijabudettiin ei kertakaikkiaan mahdu yli 60€/kk salikorttia, mutta nyt saamme opiskelija-alennusta, joten haen uuden salikortin ensi viikolla!
Eikö tää keskustelu just käyty täällä..
En ole varma kestääkö sydämeni sitä.
Ei kiinnosta, enkä halua katsella hikisiä ukkoja siellä, yäk.
En nauti siitä. Harrastan kyllä muuta urheilua.
Ei kiinnosta. Pellejen hommaa. Salilla käyvillä on aina suuria puutteita vartalossaan ja itsetunnossaan, minulla ei.
Mä tykkään ainakin kesällä liikkua huomattavasti mieluummin ulkona.
En saa siitä endorfiiniryöppyä, kuten aerobisesta liikunnasta (juoksu, kovatehoiset ryhmäliikunnat yms.). Salilla on aika tylsää, joutuu odottelemaan laitteisiin pääsyä jne. Tämä on siis kokemukseni tähän mennessä, syksyllä ajattelin kokeille josko pari PT:n tapaamista muuttais mieleni ja saisin salitreenaukseni uuteen lentoon. Epäilen nimittäin etten oo päässy saleilun makuun, koska salilla on aina vähän sellainen "hukassa oleva" olo. Katotaan!
En mennä autolla sisälle liikkumaan.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:48"] En mennä autolla sisälle liikkumaan.
[/quote]
No mee pyörällä. .. ohis
Ne ihmiset siellä saavat minut oksentamaan.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:48"] En mennä autolla sisälle liikkumaan. [/quote] No mee pyörällä. .. ohis
[/quote]En halua ajaa kyllä pyörälläään sitä 15 km mennäkseni liikkumaan sisälle.
Teen raskasta fyysistä työtä ja kävelen paljon vapaa-ajalla. Ei ole tarvetta mennä minnekään salille hikoilemaan ja katselemaan muita hikisiä pellejä punnertamassa.
Jumppaan kotona Anne Sällylän tahtiin.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:48"] En mennä autolla sisälle liikkumaan. [/quote] No mee pyörällä. .. ohis
[/quote]En halua ajaa kyllä pyörälläään sitä 15 km mennäkseni liikkumaan sisälle.
[/quote]
No onhan se pyöräilykin liikuntaa...
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:50"]Ne ihmiset siellä saavat minut oksentamaan.
[/quote]Mix?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:50"]Ne ihmiset siellä saavat minut oksentamaan.
[/quote]
Ai sun mielestä salilla käy joku homogeeninen ryhmä?
En halua. (Pelkään, kammoan, lisäksi olen laiskuri.)
Ei oo mun juttu.