Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LAIHDUNKO JOS SYÖN PÄIVÄSSÄ VAIN YHDEN HESEN KERROSATERIAN

Vierailija
09.08.2015 |

Enkä mitään muuta

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oii nam olisi mitä ihanin dieetti, välillä heseä, välillä pizzaa, välillä intialaista. Laskisi että yhden annoksen kalorit saisivat olla max 1300. Lisäksi voisi syödä sitten vaikka kurkkua, porkkanaa, paprikaa ja salaatinlehtiä ja harrastaa kevyttä liikuntaa päivittäin. Kyllä kelpais. Lasten kanssa vaan vähän mahdotonta :D

Vierailija
42/45 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta tulee laihaläski. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:33"]

Minä tiedän yhden miehen, joka laihdutti 120-kiloisesta 86-kiloiseksi niin, että söi aina vain yhden pikaruoka-aterian päivässä, koko päivänä ei mitään muuta paitsi mustaa kahvia. Välillä veti hampurilaisaterian, välillä kebabin ja colan, välillä pizzan ja colan, välillä noutokiinalaista, mutta aina jotain tukevaa pikaruokaa.

Eipä tuolla ainakaan siitä terveys mennyt, ja sitten kun oli laihtunut tavoitteeseensa alkoi syödä normaalimmin. On vähintään 5 vuotta jo pysynyt normaalipainossa tuon dieetin jälkeen.

[/quote]

Mikähän mahtoi noissa ruuissa olla se pääruoka-aine?  Toki samaan tulokseen pääsee syömällä hyvänmakuista ruokaa ja saattaa laihtuminen olla kivempaakin, kun syö hyvää ruokaa.

Toisaalta, eihän makuasioista voi riidellä, joten ollaan sovussa ja syödään, mikä kellekin maistuu.

[/quote]

Tyypin kun tunnen, niin hän ei taatusti haluaisi nähdä vaivaa laittaa mitään ruokaa. Ja työpaikkaruokalan ruoasta ei tykännyt, vaan halusi mieluummin käydä aina pikaruoalla. Ennen tuota kuuria söi myös päivisin sen pikaruoan, mutta sen lisäksi iltaisin suurkulutti keskiolutta ja naposteli kaikenlaista. Laihduttaessa jätti vaan sitten muut juomiset ja syömiset pois paitsi sen lounas-pikaruoan.

Tuon innostamana olen itse vähän samaan tyyliin laihduttanut, mutta en pikaruoalla. Mutta tosiaan harvensin syömiset 2 kertaan päivässä ilman välipaloja (mulla 1 kerta vaan aiheutti pahoja näläntunteita) ja oli kauhean helppo laihtua niin. Ne 2 kertaa söin yleensä niin että töissä lounaaksi lämmin ruoka + jälkiruoka, kotona sitten keitto tai salaatti ja leipää.

Vierailija
44/45 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:43"]

Oii nam olisi mitä ihanin dieetti, välillä heseä, välillä pizzaa, välillä intialaista. Laskisi että yhden annoksen kalorit saisivat olla max 1300. Lisäksi voisi syödä sitten vaikka kurkkua, porkkanaa, paprikaa ja salaatinlehtiä ja harrastaa kevyttä liikuntaa päivittäin. Kyllä kelpais. Lasten kanssa vaan vähän mahdotonta :D

[/quote]

Sulla on ihana makumaailma! Annatko sen perinnöksi myös lapsillesi?

Vierailija
45/45 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi