Miksi tyttäreni papanoi?
12v tyttäreltä tulee kakka papanoina, ihan kuin joltain pupujussilta. Aina papanat ei edes mene pytystä alas ensimmäisellä vetäisyllä.
Kommentit (18)
Teillä on perheessä huonot ruokavaliot ja ruokatottumukset. Häpeäisit, ja tee asialle jotain! Terveellisempää ruokaa, säännöllisesti ja monipuolisesti!
Mulla kans tavallinen tuo papanakakka. Kun söin sellaista maitohappobakteeria kuin Voivomixx (sa aiankain apteekista, se on jääkaapissa) niin kakka muuttui pehmeämmäksi. Voisit alkuun kokeilla lapselle ihan tavallisia mh-bakteereita, toi Vivomixx on aika kallis. Mutta ei kuuri sitäkään varmaan pahaa tekisi. Onko lapsella ollut antibioottikuureja tai muita, jotka ois voineet vaikuttaa suoliston bakteerimääriin ja -kantoihin?
Siis Vivomixx!!! Saa ainakin apteekista...
4
Mun 2-vuotiaalla tulee papanakakka silloin, kun juo liikaa maitoa.
Tyttäresi on jänis. Isona hänestä voi tulla Hugh Hefnerin puputyttö.
Raikasta vettä vaan tarpeeksi, oireet ovat kuivuuden merkki.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:24"]
Teillä on perheessä huonot ruokavaliot ja ruokatottumukset. Häpeäisit, ja tee asialle jotain! Terveellisempää ruokaa, säännöllisesti ja monipuolisesti!
[/quote]
Häpeä itse tyhmä pervo!
Tyttö syö paljon salaattia, ei tykkää makeisista, ei juo limppareita. Todella terveellinen ruokavalio. Liikunnallinen.
Juomavesi ei saisi myöskään liian kylmää, suositus on huoneenlämpöistä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:40"]
Juomavesi ei saisi myöskään liian kylmää, suositus on huoneenlämpöistä.
[/quote]
Meinaatko, että paska jäätyy ja tulee jääkuutioina ulos?
Millaisen Veli-kanin kanssa oot menny lisääntymään.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:32"]Mun 2-vuotiaalla tulee papanakakka silloin, kun juo liikaa maitoa.
[/quote]
Maidon on todettu toisilla kovettavan vatsaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:36"]
[/quote]
Häpeä itse tyhmä pervo!
Tyttö syö paljon salaattia, ei tykkää makeisista, ei juo limppareita. Todella terveellinen ruokavalio. Liikunnallinen.
[/quote]
Kasi jo vastasi tuohon. Vai oliko tarkotus kysyä, miksi puput papanoi? San takia, että kaikki ruoka ei sula.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:36"]
[/quote]
Häpeä itse tyhmä pervo!
[/quote]
mjoo, pitkät korvat, pieni pörröinen häntä, ruokana lähinnä raakoja kasviksia ja loikkii innokkaasti pitkin ruohikkoa aina ulos päästyään?
Mitä jos menisit kysymään lääkäriltä tai ravitsemusterapeutilta, kun täällä ei näköjään asiassa kuin asiassa osata suhtautua asiallisesti tähänkään.
Jätä se pupu, ansaitset paremman!
Liian vähän nestettä, kun uloste kuivaa ja papanamaista. Ruokavalio tarkasteluun.