LAIHDUNKO JOS SYÖN PÄIVÄSSÄ VAIN YHDEN HESEN KERROSATERIAN
Kommentit (45)
Asenteesta kiinni. Minä olen syönyt epäterveellisemmin jopa ja voinut paremmin mitä kuvittelisin mitä sinä voit. Terveellisesti syöminen maksaa paljon. Söin perjantaina hesburgerin ja minusta tuntuu että olen epäterveellinen koska söin äsken nakkikeittoa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:52"]
Lyhyellä tähtäimellä ehkä, mutta vain yhden aterian syöminen päivässä ei pidä aineenvaihduntaa liikkeellä eli aineenvaindunta on pysähdyksissä suuren osan vuorokaudesta, mikä ei todellakaan edesauta laihtumista. Lisäksi pidempään jatkettuna riskinä on puutostilat ravintoaineiltaan köyhän ruoan syömisen takia.
[/quote]
Aineenvaihdunta pysähtyy vasta kuollessa.
[/quote]
Oletko kokeillut syödä vain kerran päivässä pidemmän aikaa (kuukausia), eipä sillon aineenvaihdunta hirveän kovassa vauhdissa ole. Kehon ollessa säästöliekillä ei todellakaan laihdu, vaikka söisi paljonkin alle päivittäisen kulutuksen.
Et kuitenkaan pysty siihen, koska se on tylsää ja yksitoikkoista. Alat sitten "täydentää" hesedieettiäsi viikottaisella "herkkupäivällä", jolloin mätät karkkia, pullaa ja jäätelöä. Lisäksi juot ruoka- ja janojuomana limsaa ja sekoitat KultaKatriinaasi maitoa ja sokeria.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:36"]Eiks sua hävettäis joka päivä hakea sieltä se ja ne myyjät muistais sut :DD
[/quote]
Mun kotikaupungissa ainakin on parikymmentä Heseä, kerran kolmessa viikossa kun kävis aina samassa niin ei hävettäis.
Kaikki ei oo jostain v*tun Parkanosta.
[/quote]
Mä en oo vittu Parkanosta vitun idiootti.
[/quote]
Sori, siis Korsosta, ilmaisutavastasi päätellen.
[/quote]
Sori, ihan Töölöstä.
[/quote]
Sori, muuttakaa tekin Turkuun!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:36"]Eiks sua hävettäis joka päivä hakea sieltä se ja ne myyjät muistais sut :DD
[/quote]
Mun kotikaupungissa ainakin on parikymmentä Heseä, kerran kolmessa viikossa kun kävis aina samassa niin ei hävettäis.
Kaikki ei oo jostain v*tun Parkanosta.
[/quote]
Mä en oo vittu Parkanosta vitun idiootti.
[/quote]
Sori, siis Korsosta, ilmaisutavastasi päätellen.
[/quote]
Sori, ihan Töölöstä.
[/quote]
Sori, muuttakaa tekin Turkuun!
[/quote]
Sori, pidä se persläpi jo kiinni
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:52"] Lyhyellä tähtäimellä ehkä, mutta vain yhden aterian syöminen päivässä ei pidä aineenvaihduntaa liikkeellä eli aineenvaindunta on pysähdyksissä suuren osan vuorokaudesta, mikä ei todellakaan edesauta laihtumista. Lisäksi pidempään jatkettuna riskinä on puutostilat ravintoaineiltaan köyhän ruoan syömisen takia. [/quote] Aineenvaihdunta pysähtyy vasta kuollessa. [/quote] Oletko kokeillut syödä vain kerran päivässä pidemmän aikaa (kuukausia), eipä sillon aineenvaihdunta hirveän kovassa vauhdissa ole. Kehon ollessa säästöliekillä ei todellakaan laihdu, vaikka söisi paljonkin alle päivittäisen kulutuksen.
[/quote]
Mutta aineenvaihdunta ei kuitenkaan pysähdy missään vaiheessa ennen kuolemaa. En ole kokeillut syödä yhtä kertaa päivässä, syön kolmesti.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:38"]
Suonet tukkeutuu ja makaat letkuissa kohta
[/quote]
Niin, se sämpylä on pahaksi ja ranujen rasva.
[/quote]
Ranujen rasva on kasviöljyä ja karppaus meni jo.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:38"] Suonet tukkeutuu ja makaat letkuissa kohta [/quote] Niin, se sämpylä on pahaksi ja ranujen rasva. [/quote] Ranujen rasva on kasviöljyä ja karppaus meni jo.
[/quote]
Tiedätkö, mitä kasviöljyä? Niissä on paljon eroa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:38"] Suonet tukkeutuu ja makaat letkuissa kohta [/quote] Niin, se sämpylä on pahaksi ja ranujen rasva. [/quote] Ranujen rasva on kasviöljyä ja karppaus meni jo.
[/quote]
Karppausta ei ole mainittu, mutta kun kerran otit puheeksi, niin karppaajat ovat tietoisia, että kasviöljyjä on hyvä- ja huonolaatuista. He tietävät jopa sen, mitkä ovat niitä hyviä öljyjä.
Ei kyllä kauaa jaksa yhdellä hesen aterialla päivässä. Nälkä voittaa.
Mä teen aina niin, että otan ranskisten tilalle porkkanat ja juomaksi light-colaa. Kaloreita tulee vaan 650.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:58"]Asenteesta kiinni. Minä olen syönyt epäterveellisemmin jopa ja voinut paremmin mitä kuvittelisin mitä sinä voit. Terveellisesti syöminen maksaa paljon. Söin perjantaina hesburgerin ja minusta tuntuu että olen epäterveellinen koska söin äsken nakkikeittoa.
[/quote]
"Söin perjantaina hesburgerin" ihana :D
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:25"]
Mä teen aina niin, että otan ranskisten tilalle porkkanat ja juomaksi light-colaa. Kaloreita tulee vaan 650.
[/quote]
Sit kun jättäisit sämpylän pois ja ottaisit triplamajooneesin, niin ihan jees!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:52"]
Lyhyellä tähtäimellä ehkä, mutta vain yhden aterian syöminen päivässä ei pidä aineenvaihduntaa liikkeellä eli aineenvaindunta on pysähdyksissä suuren osan vuorokaudesta, mikä ei todellakaan edesauta laihtumista. Lisäksi pidempään jatkettuna riskinä on puutostilat ravintoaineiltaan köyhän ruoan syömisen takia.
[/quote]
Juuri näin.
Puutostilat sitten aiheuttavat niin kovia himoja kaikkea kohtaan, että pakostakin repsahtaa kun keho ei saa tarpeeksi ravintoaineita selviytyäkseen
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:42"]
[/quote]
Juuri näin.
Puutostilat sitten aiheuttavat niin kovia himoja kaikkea kohtaan, että pakostakin repsahtaa kun keho ei saa tarpeeksi ravintoaineita selviytyäkseen
[/quote]
Näinhän se on, mutta puutostilaa ei aiheuta se, että syö vain kerran päivässä, vaan se mitä syö. Tai jättää syömättä.
Laihtua voi, vaikka söis kaksi hesen ateriaa päivässä.
Minä tiedän yhden miehen, joka laihdutti 120-kiloisesta 86-kiloiseksi niin, että söi aina vain yhden pikaruoka-aterian päivässä, koko päivänä ei mitään muuta paitsi mustaa kahvia. Välillä veti hampurilaisaterian, välillä kebabin ja colan, välillä pizzan ja colan, välillä noutokiinalaista, mutta aina jotain tukevaa pikaruokaa.
Eipä tuolla ainakaan siitä terveys mennyt, ja sitten kun oli laihtunut tavoitteeseensa alkoi syödä normaalimmin. On vähintään 5 vuotta jo pysynyt normaalipainossa tuon dieetin jälkeen.
Laihdut, mutta hyvin epäterveellisellä tavalla. Energiaa sinulla ei olisi lainkaan ja jatkuvasti väsyttäisi. Laihduttajan ruokavalio pitää olla monipuolista, jotta jaksaa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:33"]
Minä tiedän yhden miehen, joka laihdutti 120-kiloisesta 86-kiloiseksi niin, että söi aina vain yhden pikaruoka-aterian päivässä, koko päivänä ei mitään muuta paitsi mustaa kahvia. Välillä veti hampurilaisaterian, välillä kebabin ja colan, välillä pizzan ja colan, välillä noutokiinalaista, mutta aina jotain tukevaa pikaruokaa.
Eipä tuolla ainakaan siitä terveys mennyt, ja sitten kun oli laihtunut tavoitteeseensa alkoi syödä normaalimmin. On vähintään 5 vuotta jo pysynyt normaalipainossa tuon dieetin jälkeen.
[/quote]
Mikähän mahtoi noissa ruuissa olla se pääruoka-aine? Toki samaan tulokseen pääsee syömällä hyvänmakuista ruokaa ja saattaa laihtuminen olla kivempaakin, kun syö hyvää ruokaa.
Toisaalta, eihän makuasioista voi riidellä, joten ollaan sovussa ja syödään, mikä kellekin maistuu.
[/quote]
Aineenvaihdunta pysähtyy vasta kuollessa.