mikä ihoani vaivaa? kuva
sormen iho irtoi kokonaan, alla pieniä rakkoja jotka räjähtivät ja alkoivat vuotamaan verta?
Kommentit (33)
Luultavasti psori; kortisonivoidetta kuurina
Saisiko tarkempaa kuvaa? Voi olla, että itselläni oli samanlaista aikoinaan, en mennyt lääkäriin (olisi pitänyt kyllä) ja iho lähti paranemaan parissa viikossa. Ilmeisesti liittyi atopiaan ja/tai johonkin allergiaan.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:11"]Tiedättekö mikä on sairainta?
Antaisin ap:n runkata minua tuolla kädellä.
Tervetuloa miesten maailmaan kun ei naisia tule liukuhihnalta :/
[/quote]
mä en sua runkkais ees mun terveellä kädellä. ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:55"]Saisiko tarkempaa kuvaa? Voi olla, että itselläni oli samanlaista aikoinaan, en mennyt lääkäriin (olisi pitänyt kyllä) ja iho lähti paranemaan parissa viikossa. Ilmeisesti liittyi atopiaan ja/tai johonkin allergiaan.
[/quote]
atoppinen iho mulla on joo, mutta ei ikinä oo tällästä ollu! :o ap
Onko sulla ollut aiemmin diagnosoituja ihosairauksia, tai edes iho-oireita? Atopiaa tms?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:11"]Tiedättekö mikä on sairainta? Antaisin ap:n runkata minua tuolla kädellä. Tervetuloa miesten maailmaan kun ei naisia tule liukuhihnalta :/ [/quote] mä en sua runkkais ees mun terveellä kädellä. ap
[/quote]
NOh.
Sulla on aika nätit suorat sormet eikä edes mitkään prinssinakit.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:42"]Onko sulla ollut aiemmin diagnosoituja ihosairauksia, tai edes iho-oireita? Atopiaa tms?
[/quote]
atopia on, ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:11"]Tiedättekö mikä on sairainta? Antaisin ap:n runkata minua tuolla kädellä. Tervetuloa miesten maailmaan kun ei naisia tule liukuhihnalta :/ [/quote] mä en sua runkkais ees mun terveellä kädellä. ap
[/quote]
NOh.
Sulla on aika nätit suorat sormet eikä edes mitkään prinssinakit.
[/quote]
olkoot vaan:D ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:11"]
Tiedättekö mikä on sairainta?
Antaisin ap:n runkata minua tuolla kädellä.
Tervetuloa miesten maailmaan kun ei naisia tule liukuhihnalta :/
[/quote]
Kiitos tästä tärkeästä tiedosta.
Hae apteekista sellaista sekavoidetta joka tehoaa bakteereihin, sieniin ja on myös kortisonia. Muistaakseni daktacort ja pimafucort ovat sellaisia.