mikä ihoani vaivaa? kuva
sormen iho irtoi kokonaan, alla pieniä rakkoja jotka räjähtivät ja alkoivat vuotamaan verta?
Kommentit (33)
oletko koskenut jättiputki-nimiseen kasviin?
Amalgaamipaikkojen aiheuttamaa käsi-ihottumaa näyttää minusta.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:37"]oletko koskenut jättiputki-nimiseen kasviin?
[/quote]
en tietääkseni:o ap
Toksinen ekseema. Vielä pitää selvittää mikä aiheuttaa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:37"]Allergia, sieni, mene lääkäriin?
[/quote]
olen levittänyt apteekin sienivoidetta, mutta ei apua..
ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:40"]Huh
[/quote]
jep:( ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:43"]Mä menisin lääkäriin...
[/quote]
paikkakunnallani menee ainakin 2vk ennen ajan saamista... ap
Infektoitunut käsi-ihottuma. Rakkulointi voi olla lisäksi myös herpestä. Lääkärille mars! Tarvit ab-kuurin ja voimakasta kortisonivoidetta.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:43"]Mä menisin lääkäriin...
[/quote]
[/quote]
Tuo on kyllä jo ihan ihotautipäivystyksen arvoinen ihottuma, joten et varmasti joudu odottamaan kahta viikkoa lääkäriaikaa! Huomenna viimeistään tk:n päivystysajalle!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:43"]Mä menisin lääkäriin...
[/quote]
[/quote]
Tuo on kyllä jo ihan ihotautipäivystyksen arvoinen ihottuma, joten et varmasti joudu odottamaan kahta viikkoa lääkäriaikaa! Huomenna viimeistään tk:n päivystysajalle!
[/quote]
ei täällä ole ihotautipäivystystä:( ap
Tiedättekö mikä on sairainta?
Antaisin ap:n runkata minua tuolla kädellä.
Tervetuloa miesten maailmaan kun ei naisia tule liukuhihnalta :/
Putsaa ihottuma antiseptisellä aineella ja laita kortisonivoidetta sen jälkeen. Tuo ensiavuksi. Soita heti aamulla päivystykseen ja yritä saada pikaisesti lääkäriaika. Kyllä siellä on kiireellisiä tapauksia aikoja. Tai sitten menet terkkarille, joka laittaa sinut lääkärille.
Jos sinulla ei ole mitään kortisonivoidetta, niin laita Bacibactia ensihätään.
up, tarvitsen apua:(