HESE VAI MÄKKÄRI? MIKSI?
Kommentit (61)
Hese. Se majoneesi on vain niin hyvää.
Mäkki. Hesen hampurilaiset kuivia, majoneesi on kyllä ihan hyvää. Mäkki myös edullisempi.
Hese. Olen kasvissyöjä enkä tykkää purilaisista, joten Mäkissä ei ole mulle mitään syötävää. Hesessä on sentään ihan ok kreikkalainen salaatti.
Mäkissä paremmat ranskalaiset, hesessä hampparit.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:44"]
Hese. Olen kasvissyöjä enkä tykkää purilaisista, joten Mäkissä ei ole mulle mitään syötävää. Hesessä on sentään ihan ok kreikkalainen salaatti.
[/quote]
Mäkissä on tosi hyvä vegewrap!
Hesen ranskalaiset on yhtä paskaa. Niiden takia kaikkien pitäs boikotoida koko paikkaa kunnes ne ovat kelvollisia
Hese suomalainen, Mäkki ei. Ole persu ja suosi suomalaista!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:44"]
[/quote]
[/quote]
Pitääpä joskus kokeilla. Hesen soijatortilla on ihan kammottavaa, mutta ehkä kultaisten kaarten alta saa parempaa. :)
Mäkkärissä paremmat gluteenittomat. T:keliaakikko
Hese. Mäkkäri on kauempana ja tykkään majoneesista.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:44"]Hese. Olen kasvissyöjä enkä tykkää purilaisista, joten Mäkissä ei ole mulle mitään syötävää. Hesessä on sentään ihan ok kreikkalainen salaatti.
[/quote]
Mulla ihan samat perustelut:)
Ja se Hesen kasvisvaihtoehto on oikeesti ihan älyttömän hyvää!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:44"]
[/quote]
[/quote]
En tiennytkään tätä.
No,mein kaupungissa ei oo kyl ees mäkkiä..
Hesessä niin törkeän huono ja hidas palvelu, että mäkkäri mielummin.
Mäkki! Oikeasti perunasta tehdyt ranskalaiset ja maukkaat hampparit. Tropicanan mehut limsoille vaihtoehtona.
Hesessä on huonot (ja pienet) jauhoranskalaiset ja joka hampurilainen ui siinä kamalassa majoneesissä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:50"]
[/quote]
Ja Hesen ranskalaiset paistetaan samassa rasvassa kuin nugetit, joten ne eivät ole takuuvarmasti gluteenittomia. Mäkkärillä on kummallekin omat rasvat.
Mäkkäri, euron juustot ilman mausteita vaan ovat hyviä ja edullisia, ja taatusti tuoreita.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:50"]
[/quote]
Ja Hesen ranskalaiset paistetaan samassa rasvassa kuin nugetit, joten ne eivät ole takuuvarmasti gluteenittomia. Mäkkärillä on kummallekin omat rasvat.
[/quote]
Totta tuokin. Joissain Heseissä on eri rasvat, useimmissa ei.
Noista Hesellä, muuten Scan Burger.