Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nainen. Miksi se ärsyttää sinua?

Vierailija
09.08.2015 |

No, kerro nyt?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vähättelee tätä mallia mutta kyllä Candice on yleisten ulkonäköstandardien mukaan kaunis, ihan sama mitä Av:lla hänestä sanotaan. Suurin osa ihmisistä pitää häntä kauniina, ei siinä muutaman vastaan vänkääjän mielipiteet sitä miksikään muuta. Olisi ihanaa olla tuon näköinen ja kyllä, olen Suomessa nähnyt erittäin kauniita naisia. Ihmeen negatiivinen asenne teillä palstalaisilla kyllä on, se on tullut huomattua. Harvoin teillä on mitään positiivista sanottavaa toisista ihmisistä, mutta haukkuja kyllä satelee. Vaikutatte erittäin katkerilta ja kateellisilta ihmisiltä, anteeksi vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan