Moni vähättelee tätä mallia mutta kyllä Candice on yleisten ulkonäköstandardien mukaan kaunis, ihan sama mitä Av:lla hänestä sanotaan. Suurin osa ihmisistä pitää häntä kauniina, ei siinä muutaman vastaan vänkääjän mielipiteet sitä miksikään muuta. Olisi ihanaa olla tuon näköinen ja kyllä, olen Suomessa nähnyt erittäin kauniita naisia. Ihmeen negatiivinen asenne teillä palstalaisilla kyllä on, se on tullut huomattua. Harvoin teillä on mitään positiivista sanottavaa toisista ihmisistä, mutta haukkuja kyllä satelee. Vaikutatte erittäin katkerilta ja kateellisilta ihmisiltä, anteeksi vain.
Moni vähättelee tätä mallia mutta kyllä Candice on yleisten ulkonäköstandardien mukaan kaunis, ihan sama mitä Av:lla hänestä sanotaan. Suurin osa ihmisistä pitää häntä kauniina, ei siinä muutaman vastaan vänkääjän mielipiteet sitä miksikään muuta. Olisi ihanaa olla tuon näköinen ja kyllä, olen Suomessa nähnyt erittäin kauniita naisia. Ihmeen negatiivinen asenne teillä palstalaisilla kyllä on, se on tullut huomattua. Harvoin teillä on mitään positiivista sanottavaa toisista ihmisistä, mutta haukkuja kyllä satelee. Vaikutatte erittäin katkerilta ja kateellisilta ihmisiltä, anteeksi vain.