Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nainen. Miksi se ärsyttää sinua?

Vierailija
09.08.2015 |

No, kerro nyt?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole erityisen kaunis, mutta tiedän ap mistä puhut. Usein naisporukassa juorutaan ilkeyksiä muista "porukkaan kuulumattomista" naisista, varsinkin jos he ovat poikkeuksellisen hyvännäköisiä. Täytyyhän näistä kauniista joku vika etsiä. Ehkä se on kateutta tai koetaan uhkaksi jotenkin.

Vierailija
22/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:16"]

Koska kauniit saavat kaiken elämässä helpommalla: miehen, työpaikan, uusia kavereita...

[/quote]

Pelkkä kauneus ei takaa helppoa elämää. Mä olen väkivaltaisen ja tunnekylmän yksinhuoltajaisän kasvattama, kaunis nuori nainen, mallinakin toiminut. En pysty lapsuuteni kokemusten vuoksi tutustumaan miehiin, en osaa suhtautua heihin. Käyn terapiassa, olen kroonisen masentunut. Jännitän sosiaalisissa tilanteissa ja työyhteisössä kärsin kauneuteni vuoksi siitä negatiivisesta seksuaalisesta huomiosta, jota saan erityisesti keski-ikäisiltä miehiltä. En tarvitse sitä, enkä halua sitä osakseni.

En pukeudu provosoivasti tms. mutta pelkät kauniit kasvot ja hiukset riittävät joillekin miehille yllyttäjäksi mitä inhottavimpiin kommentteihin. Kauneuteni vuoksi älyäni vähätellään ja asiakaspalvelussa oon saanut vain ulkonäköni perusteella muhun pakkomielteisesti ihastuneita pelottavia mielenterveysongelmaisia vainoajia perääni. Tutustun huonosti uusiin ihmisiin, koska olen hirveän ujo. Kauneudesta ei ole ollut minulle tämän lyhyen aikuisikäni (olen 24 v) aikana mitään hyötyä.

[/quote]

 

Valivali. Tee itsestäsi sitten rumempi, jos kerran kauneus aiheuttaa niin paljon kärsimystä sinulle. Lihota itsesi, pukeudu rumiin säkkeihin, leikkaa ja värjää tukkasi rumaksi. On sullakin ongelmat...

[/quote]

Et näköjään lukenut tuota kirjoitusta ollenkaan. Eihän tuo sanonut, että ongelma on kauneus, vaan että kauneus yksin ei riitä jos on muitakin ongelmia.

[/quote]

 

No luepas nyt itse uudelleen tuo lainaamani kirjoitus. Hänhän kirjoittaa mm. kärsivänsä työyhteisössään kauneudestaan.

Että jaksuhali hänelle, rankkaa on kärsiä kauneutensa tähden. Varmasti kuitenkin monet esim. happoa kasvoilleen saaneet naiset (jotka TODELLA kärsivät ulkonäöstään) vaihtaisivat paikkaa hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, on kauneudesta jotain hyötyä sulle ollut, kun olet mallin töitäkin saanut.

Vierailija
24/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:16"]

Koska kauniit saavat kaiken elämässä helpommalla: miehen, työpaikan, uusia kavereita...

[/quote]

 

Itse asiassa tuo ei pidä paikkaansa. Minua sanotaan kauniiksi, mutta en ole sen avulla saanut muuta kuin harmia. Toiset naiset ovat kateellisia, joten päättävät hylkiä minua ja sulkea minut ulkopuolelle. Näin on käynyt työelämässä, vaikka itse suhtaudun muihin ystävällisesti ja jopa avuliaasti. 

Myös vääränlaiset miehet, eli ns. pelimiehet kiinnittävät minuun huomiota. En halua sellaista miestä, vaan luotettavan kumppanin, jonka kanssa on hyvä jakaa myös arki, puhumattakaan kesskusteluyhteydestä.

Työpaikan saannista en osaa sanoa, haluaisin ajatella, että osaamiseni on vaikuttanut enemmän. Voi kyllä pitääkin paikkansa, koska elämme ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Varsinkin joissain asiakapalvelutehtävissä saattaa olla, että työnantaja kiinnittää huomiota hakijan ulkonäköön.

Vierailija
25/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä. Oletko kaunis omasta mielestäsi/ystäviesi mielestä vai miehiltäkö olet kuullut? Kauneus ei ole objektiivista. Voit toki olla ns. silmiinpistämätön, eli peruskasvoinen ja hyväkroppainen jolloin katsotaan olevan kaunis. 

Vierailija
26/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:16"]Koska kauniit saavat kaiken elämässä helpommalla: miehen, työpaikan, uusia kavereita...
[/quote]

Niin, ensimmäiset voi irrota helpommalla mutta tuo uusia ystäviä ei kyllä pidä paikkaansa.
Vaikea on tutustua kehenkään paremmin, kun joidenkin naisten ennakkoluulot ulkonäön takia ovat niin vahvat.
Pidetään itsestäänselvyytenä että kaunis on yhtä kuin koppava ja itseään täynnä.
Vaikka asianlaita olisi päinvastoin.
Se on harmi, koska ystäviä ei ole koskaan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on koko ajan joku valittamassa, kuinka häntä vihataan tai katsotaan kieroon, koska on kaunis. No, niin olen minäkin, laittaudun, on pitkät paksut hiukset, hyvä kroppa jne. eikä kukaan katso pahasti.

Vierailija
28/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:16"]Koska kauniit saavat kaiken elämässä helpommalla: miehen, työpaikan, uusia kavereita... [/quote] Niin, ensimmäiset voi irrota helpommalla mutta tuo uusia ystäviä ei kyllä pidä paikkaansa. Vaikea on tutustua kehenkään paremmin, kun joidenkin naisten ennakkoluulot ulkonäön takia ovat niin vahvat. Pidetään itsestäänselvyytenä että kaunis on yhtä kuin koppava ja itseään täynnä. Vaikka asianlaita olisi päinvastoin. Se on harmi, koska ystäviä ei ole koskaan liikaa.

[/quote]

Mä en tuomitse ulkonäön perusteella ja itsekin laittautumiseen aikaa käyttävänä saan suhteellisen helposti kavereita. En välttämättä saisi jos en itse puhuisi ihmisille ja osoittaisi olevani mukava, mutta ei sitä aina kannata odotella josko joku muu tulisi puhumaan ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:24"]Täällä on koko ajan joku valittamassa, kuinka häntä vihataan tai katsotaan kieroon, koska on kaunis. No, niin olen minäkin, laittaudun, on pitkät paksut hiukset, hyvä kroppa jne. eikä kukaan katso pahasti.
[/quote]
Ehkä ruma/tavallinen naama. Mulla on kauniit kasvot mutta vain ok kroppa, kyllä vihataan ulkonäön vuoksi.

Vierailija
30/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:14"]Koska saat enemmän munaa kuin minä.
[/quote]

Kun saisikin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:24"]Täällä on koko ajan joku valittamassa, kuinka häntä vihataan tai katsotaan kieroon, koska on kaunis. No, niin olen minäkin, laittaudun, on pitkät paksut hiukset, hyvä kroppa jne. eikä kukaan katso pahasti. [/quote] Ehkä ruma/tavallinen naama. Mulla on kauniit kasvot mutta vain ok kroppa, kyllä vihataan ulkonäön vuoksi.

[/quote]

Naama on silti parempi kuin kroppa, siksi sanoin vain olevani kaunis ja muut asiat erittelin.

Vierailija
32/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti ;Sillon pystyy iloitsemaan toisen ihmisen kauneudesta ,jos on itse omasta mielestä vähintään yhtä hyvännäköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:24"]Täällä on koko ajan joku valittamassa, kuinka häntä vihataan tai katsotaan kieroon, koska on kaunis. No, niin olen minäkin, laittaudun, on pitkät paksut hiukset, hyvä kroppa jne. eikä kukaan katso pahasti. [/quote] Ehkä ruma/tavallinen naama. Mulla on kauniit kasvot mutta vain ok kroppa, kyllä vihataan ulkonäön vuoksi.

[/quote] Yleensä muuten erityisen hoikkia/laihoja naisia syrjitään ulkonäön vuoksi. En siis puhu anoreksiasta.

Vierailija
34/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua aina naurattaa nää jotka luulee ittestää liikoi,suomessa en oo ikinä nähny ketää oikeesti kaunista.tuskin ootte tän tasolla http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.2172885!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/gallery_1200/candice-swanepoel.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekehu ärsyttää aina.

Sitäpaitsi kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
36/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:51"]

Rehellisesti ;Sillon pystyy iloitsemaan toisen ihmisen kauneudesta ,jos on itse omasta mielestä vähintään yhtä hyvännäköinen.

[/quote]

Niinpä. Itse olen kaunis ja olen ystävällinen niin kauniille kuin vähemmän kauniille ihmisille. Takaisin saan ystävällisyyttä tai vähintään neutraalia käytöstä, en mitään vihaa.

Vierailija
37/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:24"]Täällä on koko ajan joku valittamassa, kuinka häntä vihataan tai katsotaan kieroon, koska on kaunis. No, niin olen minäkin, laittaudun, on pitkät paksut hiukset, hyvä kroppa jne. eikä kukaan katso pahasti. [/quote] Ehkä ruma/tavallinen naama. Mulla on kauniit kasvot mutta vain ok kroppa, kyllä vihataan ulkonäön vuoksi.

[/quote] Yleensä muuten erityisen hoikkia/laihoja naisia syrjitään ulkonäön vuoksi. En siis puhu anoreksiasta.
[/quote]Ööö olisiko syy siinä, että pelätään hyväksyntää.
Se on kyl turha pelko, oikeasti kyllä ihminen on ihana kun se on aito ja mukava. Ulkonäkö jne. ovat aivan tois arvoisia asioita.

Vierailija
38/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:54"]

mua aina naurattaa nää jotka luulee ittestää liikoi,suomessa en oo ikinä nähny ketää oikeesti kaunista.tuskin ootte tän tasolla http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.2172885!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/gallery_1200/candice-swanepoel.jpg

[/quote]

 

Minun silmääni maksimissaan pikkusievä. Ei mitenkään erityisen kaunis.

Vierailija
39/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:54"]

mua aina naurattaa nää jotka luulee ittestää liikoi,suomessa en oo ikinä nähny ketää oikeesti kaunista.tuskin ootte tän tasolla http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.2172885!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/gallery_1200/candice-swanepoel.jpg

[/quote]

Kyllä tuon tapaisia on Suomessakin. Eikä tuo ole minun käsitykseni ultimaattisen kauniista.

Vierailija
40/41 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:54"]

mua aina naurattaa nää jotka luulee ittestää liikoi,suomessa en oo ikinä nähny ketää oikeesti kaunista.tuskin ootte tän tasolla http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.2172885!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/gallery_1200/candice-swanepoel.jpg

 

Minun silmääni maksimissaan pikkusievä. Ei mitenkään erityisen kaunis.

Pikkusievä ja bimbomainen on ei kovan tason kaunotar!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme