Jos teillä tulee riitaa ja mies nukkuu sohvalla niin meneekö sohvalle vasta sitten kun lapset on menneet nukkumaan
Kommentit (66)
Huolestuuhan ne, koska on todella epätasa-arvoista että toinen saa nukkua sängyssä. Molempien tulisi nukkua lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Huolestuuhan ne, koska on todella epätasa-arvoista että toinen saa nukkua sängyssä. Molempien tulisi nukkua lattialla.
Miksi lapset ajattelisi sen olevan epätasa-arvoista?
Meillä pääsääntöisesti vanhemmat menevät nukkumaan lasten jälkeen.
Nainen ruoskittava Roomalaisella Ruoskalla, jos pakottaa miehensä sohvalle nukkumaan.
Tämä on taas tätä palstamammojen miesvihaa kun sen pitäisi olla juuri mies, joka sinne sohvalle joutuu jos sinne jonkun pitää joutua. Mutta sitten jos mies pakottaisikin naisen sinne sohvalle, niin sitten kyllä oltaisiin heti sitä mieltä, että jätä se sika ja kaikki miehet ovat sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen sohvalle, ei mies.
Hyvä, kerranki nainen ymmärtää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas tätä palstamammojen miesvihaa kun sen pitäisi olla juuri mies, joka sinne sohvalle joutuu jos sinne jonkun pitää joutua. Mutta sitten jos mies pakottaisikin naisen sinne sohvalle, niin sitten kyllä oltaisiin heti sitä mieltä, että jätä se sika ja kaikki miehet ovat sikoja.
En kyllä muista että ketään olisi koskaan pakotettu mihinkään. Mies ihan vapaaehtoisesti meni sohvalle kun ei jaksanut juuri sillä hetkellä riidellä.
Vierailija kirjoitti:
Lapset usein itsekin nukahti sohvalle. Ei sohvalla nukkuminen ole heille epänormaalia tai tasa-arvo kysymys.
Ihmettelin samaa. Miten puolta pienempi nainen ajaisi minut sohvalle tai edes vierashuoneeseen nukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä on paljon mukavampi nukkua. Ei sinne sohvalle peniksen perusteella voi joutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä muista että ketään olisi koskaan pakotettu mihinkään. Mies ihan vapaaehtoisesti meni sohvalle kun ei jaksanut juuri sillä hetkellä riidellä.
Ihanaa. Tiesi varmaan että sänkyyn ei ole menemistä? Vaikkei viitsinyt edes riidellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä siitä ole kyse. Se joka on vihaisempi eikä siedä nukkua samassa tilassa, poistuu. Eli minä.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkään ei ole oikein, että sulla on pissavehkeen perusteella joku oikeus päättää kuka menee ja minne. Tasa-arvo ennen kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä on paljon mukavampi nukkua. Ei sinne sohvalle peniksen perusteella voi joutua.
Kyllä puoliso olisi sinne voinut mennä vaikka hänellä ei olisi ollutkaan penistä. Millään mutoa et saa tuosta meidän perheessä tasa-arvo kysymystä vaikka kuinka haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä siitä ole kyse. Se joka on vihaisempi eikä siedä nukkua samassa tilassa, poistuu. Eli minä.
Nyt vähättelet toisen tunteita. Mikä teitä naisia riivaa?
Tolkun pariskunta ei näytä riitojaan lapsille, mutta kun toisilla on tarve järjestää kohtauksia niin että mahdollisimman moni ne näkee. Jopa kaupassa huudetaan toisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkään ei ole oikein, että sulla on pissavehkeen perusteella joku oikeus päättää kuka menee ja minne. Tasa-arvo ennen kaikkea.
Kummalla vain on oikeus olla nukkumatta yhteisessä sängyssä. Jos mies ei niin tee, se on hänen valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Tolkun pariskunta ei näytä riitojaan lapsille, mutta kun toisilla on tarve järjestää kohtauksia niin että mahdollisimman moni ne näkee. Jopa kaupassa huudetaan toisille.
Ehkä juuri siksi niitä yritettiin käydä vasta kun oltiin menossa itse nukkumaan. Lapset oli jo nukkumassa, toisin saattoivat tulla myöhemmin nukkumaan myös meidän sänkyyn.
Miksi lapset huolestuisi jos isä nukkuu sohvalla?