Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nainen. Miksi se ärsyttää sinua?

Vierailija
09.08.2015 |

No, kerro nyt?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saat enemmän munaa kuin minä.

Vierailija
2/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ketä ärsyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei yhtään ärsytä!

Vierailija
4/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva katsoa kauniita ihmisä, ei ärsytä.

Vierailija
5/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kauniit saavat kaiken elämässä helpommalla: miehen, työpaikan, uusia kavereita...

Vierailija
6/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olen, enkä koe muiden ärsyyntyvän siitä saati että olisin varpaillani kauneuteni vuoksi muita kohdatessani. Oiskohan sulla peiliin katsomisen paikka myös muutenkin kuin ulkonäkösi suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, koska olen kauniimpi.

 

Luonteeltanikin.

Vierailija
8/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan ärsytä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti näytät myös ärsyttävältä. Se ei katso rumuutta tai kauneutta.
Se ei siis tarkoita, että olisit todellisuudessa ärsyttävä.

Vierailija
10/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska teet tämmösiä keskusteluita, jotka ovat aivan turhia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tai hän? En tykkää provocopista tänä päivänä!

Vierailija
12/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ulkonäkö ei ärsytä minua yhtään, päinvastoin. Jos kuitenkin alta paljastuu leuhka, omahyväinen ja ylemmyydentuntoinen ihminen niin silloin alkaa se naamakin ärsyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kauniimpi kuin te.
Terveisin,
Mirka-Miia H.

Vierailija
14/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet täynnä itseäsi? Ainakin aloituksesi perusteella. Minä minä minä ja mun kauneus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on "kaunis nainen" käynyt alapeukuttamassa vastaukset :D

Vierailija
16/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:16"]

Koska kauniit saavat kaiken elämässä helpommalla: miehen, työpaikan, uusia kavereita...

[/quote]

Pelkkä kauneus ei takaa helppoa elämää. Mä olen väkivaltaisen ja tunnekylmän yksinhuoltajaisän kasvattama, kaunis nuori nainen, mallinakin toiminut. En pysty lapsuuteni kokemusten vuoksi tutustumaan miehiin, en osaa suhtautua heihin. Käyn terapiassa, olen kroonisen masentunut. Jännitän sosiaalisissa tilanteissa ja työyhteisössä kärsin kauneuteni vuoksi siitä negatiivisesta seksuaalisesta huomiosta, jota saan erityisesti keski-ikäisiltä miehiltä. En tarvitse sitä, enkä halua sitä osakseni.

En pukeudu provosoivasti tms. mutta pelkät kauniit kasvot ja hiukset riittävät joillekin miehille yllyttäjäksi mitä inhottavimpiin kommentteihin. Kauneuteni vuoksi älyäni vähätellään ja asiakaspalvelussa oon saanut vain ulkonäköni perusteella muhun pakkomielteisesti ihastuneita pelottavia mielenterveysongelmaisia vainoajia perääni. Tutustun huonosti uusiin ihmisiin, koska olen hirveän ujo. Kauneudesta ei ole ollut minulle tämän lyhyen aikuisikäni (olen 24 v) aikana mitään hyötyä.

Vierailija
17/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:16"]

Koska kauniit saavat kaiken elämässä helpommalla: miehen, työpaikan, uusia kavereita...

[/quote]

Pelkkä kauneus ei takaa helppoa elämää. Mä olen väkivaltaisen ja tunnekylmän yksinhuoltajaisän kasvattama, kaunis nuori nainen, mallinakin toiminut. En pysty lapsuuteni kokemusten vuoksi tutustumaan miehiin, en osaa suhtautua heihin. Käyn terapiassa, olen kroonisen masentunut. Jännitän sosiaalisissa tilanteissa ja työyhteisössä kärsin kauneuteni vuoksi siitä negatiivisesta seksuaalisesta huomiosta, jota saan erityisesti keski-ikäisiltä miehiltä. En tarvitse sitä, enkä halua sitä osakseni.

En pukeudu provosoivasti tms. mutta pelkät kauniit kasvot ja hiukset riittävät joillekin miehille yllyttäjäksi mitä inhottavimpiin kommentteihin. Kauneuteni vuoksi älyäni vähätellään ja asiakaspalvelussa oon saanut vain ulkonäköni perusteella muhun pakkomielteisesti ihastuneita pelottavia mielenterveysongelmaisia vainoajia perääni. Tutustun huonosti uusiin ihmisiin, koska olen hirveän ujo. Kauneudesta ei ole ollut minulle tämän lyhyen aikuisikäni (olen 24 v) aikana mitään hyötyä.

[/quote]

 

Valivali. Tee itsestäsi sitten rumempi, jos kerran kauneus aiheuttaa niin paljon kärsimystä sinulle. Lihota itsesi, pukeudu rumiin säkkeihin, leikkaa ja värjää tukkasi rumaksi. On sullakin ongelmat...

Vierailija
18/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, enhän voi tietää oletko kaunis myös minun mielestäni vai ainoastaan omasta ja äitisi mielestä. Tuksukin pitää itseään muodokkaana ja seksikkäänä glamour-naisena.

Vierailija
19/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:16"]

Koska kauniit saavat kaiken elämässä helpommalla: miehen, työpaikan, uusia kavereita...

[/quote]

Pelkkä kauneus ei takaa helppoa elämää. Mä olen väkivaltaisen ja tunnekylmän yksinhuoltajaisän kasvattama, kaunis nuori nainen, mallinakin toiminut. En pysty lapsuuteni kokemusten vuoksi tutustumaan miehiin, en osaa suhtautua heihin. Käyn terapiassa, olen kroonisen masentunut. Jännitän sosiaalisissa tilanteissa ja työyhteisössä kärsin kauneuteni vuoksi siitä negatiivisesta seksuaalisesta huomiosta, jota saan erityisesti keski-ikäisiltä miehiltä. En tarvitse sitä, enkä halua sitä osakseni.

En pukeudu provosoivasti tms. mutta pelkät kauniit kasvot ja hiukset riittävät joillekin miehille yllyttäjäksi mitä inhottavimpiin kommentteihin. Kauneuteni vuoksi älyäni vähätellään ja asiakaspalvelussa oon saanut vain ulkonäköni perusteella muhun pakkomielteisesti ihastuneita pelottavia mielenterveysongelmaisia vainoajia perääni. Tutustun huonosti uusiin ihmisiin, koska olen hirveän ujo. Kauneudesta ei ole ollut minulle tämän lyhyen aikuisikäni (olen 24 v) aikana mitään hyötyä.

[/quote]

 

Valivali. Tee itsestäsi sitten rumempi, jos kerran kauneus aiheuttaa niin paljon kärsimystä sinulle. Lihota itsesi, pukeudu rumiin säkkeihin, leikkaa ja värjää tukkasi rumaksi. On sullakin ongelmat...

[/quote]

Et näköjään lukenut tuota kirjoitusta ollenkaan. Eihän tuo sanonut, että ongelma on kauneus, vaan että kauneus yksin ei riitä jos on muitakin ongelmia.

Vierailija
20/41 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Katson mielelläni kauniita ihmisiä ja nostan hattua niille, jotka jaksavat huolehtia ulkonäöstään ja ehostaa.

Oletan siis, että olet oikeasti kaunis, etkä sellainen suttura, jolla on tekoripset, geelikynnet, hiustenpidennys, valkaistut hampaat ja suihkurusketus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme