Lue keskustelun säännöt.
veskun versio armo biisistä
09.08.2015 |
Apulannan versiossa ei sanoja niin tajunnut aiemmin edes, Veskun versio on huikean hieno.
Mitä mieltä biisistä?
Kommentit (2)
Taas tätä. Ploiro sitä ja Ploiro tätä. Ploiro, elämää suurempi taiteilija, Ploiro elävä legenda...Huoh.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaikuttava oli Veskun tulkitsemana