Olen kellokosken sairaalassa
Kommentit (68)
Miksi harhainen ei pysty loogisesti ajattelemaan, että tällaisia ei oikeasti voi näkyä ja kuulua, joten olen harhainen. Mikä estää mielestösi, wttet tajunnut harhoja harhoiksi.
Esim, jos kaikissa kallioleikkauksissa lukee viestejä juuri sinulle tai verinen mies makaa jalkakäytävällä ja muut eivät siihen kiinnitä huomiota, niin miksei psykoosissa tajua näitä harhoiksi?
miksi suljetulla saa käyttää nettiä?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:45"]Millaista on pahimpina päivinä? Entä parhaimpina?
[/quote]
Kuulen vielä jossain määrin ääniä, parempaan päin menossa
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:51"]miksi suljetulla saa käyttää nettiä?
[/quote]
En tiiä. Kännykkä on varmaan lähes kaikilla potilailla
Ap
Minulla on lähiomainen siellä. Oletko tutustunut siellä muiden kanssa?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:56"]Minulla on lähiomainen siellä. Oletko tutustunut siellä muiden kanssa?
[/quote]
Olen tutustunut
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:56"]Minulla on lähiomainen siellä. Oletko tutustunut siellä muiden kanssa?
[/quote]
Olen tutustunut
Ap
[/quote]
Tuetteko toisianne psykoosin voittamisessa tai vietättekö edes keskenänne aikaa?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:50"]Miksi harhainen ei pysty loogisesti ajattelemaan, että tällaisia ei oikeasti voi näkyä ja kuulua, joten olen harhainen. Mikä estää mielestösi, wttet tajunnut harhoja harhoiksi.
Esim, jos kaikissa kallioleikkauksissa lukee viestejä juuri sinulle tai verinen mies makaa jalkakäytävällä ja muut eivät siihen kiinnitä huomiota, niin miksei psykoosissa tajua näitä harhoiksi?
[/quote]
Itseänikin kiinnostaa tämä. Ei v*ttuillakseni tai halveksuen. Itselläkin tuttu, jolla psykoosissa oli vainoharhoja. Psykoosien välillä ymmärsi kyllä harhoiksi. Kuitenkin joka psykoosi oli hänelle yhtä totta kun ennenkin. Jännä, miten ihmismieli toimii. Normaalisti asioista opitaan. Ymmärrän vielä, että ensimmäistä psykoosia ei tunnista.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:56"]Minulla on lähiomainen siellä. Oletko tutustunut siellä muiden kanssa?
[/quote]
Olen tutustunut
Ap
[/quote]
Tuetteko toisianne psykoosin voittamisessa tai vietättekö edes keskenänne aikaa?
[/quote]
Vietetään joskus aikaa yhessä ja ollaan kyllä tukena jos toisella on vaikeeta
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:51"]miksi suljetulla saa käyttää nettiä? [/quote] En tiiä. Kännykkä on varmaan lähes kaikilla potilailla Ap
[/quote]
Lähinnä siksi mietin että välillä palstoilla ihmiset pyrkii tahallaan vittuilemaan ja hermostuttamaan toisensa, joten onkohan palstojen seuraaminen hyväksi ihan kaikissa tilanteissa. Toisaalta mistäs minä tiedän että mikä on hyväksi ja mistä on haittaa tuommoisissa tilanteissa.
Minkä ikäinen olet? Ei tarvitse vuoden tarkkuudella vastata jos et halua, vuosikymmenen tarkkudella riittää.
Mitä harhainen ajattelee, kun hänelle sanotaan "Olet harhainen"?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:11"]Minkä ikäinen olet? Ei tarvitse vuoden tarkkuudella vastata jos et halua, vuosikymmenen tarkkudella riittää.
[/quote]
Olen 22
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:12"]Mitä harhainen ajattelee, kun hänelle sanotaan "Olet harhainen"?
[/quote]
Ite en harhasena tota suostunu uskomaan
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:12"]Mitä harhainen ajattelee, kun hänelle sanotaan "Olet harhainen"? [/quote] Ite en harhasena tota suostunu uskomaan Ap
[/quote]
Mutta et esim. suuttunut ja käynyt kimppuun?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:12"]Mitä harhainen ajattelee, kun hänelle sanotaan "Olet harhainen"? [/quote] Ite en harhasena tota suostunu uskomaan Ap
[/quote]
Mutta et esim. suuttunut ja käynyt kimppuun?
[/quote]
Kerran kävin äitini kimppuun
Ap
Mikä sairaus sulla aiheuttaa psykoosin?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:43"]mikä osasto?
[/quote]
Tätä en halua kertoa ettei tunnisteta
Ap