Olen kellokosken sairaalassa
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:29"]Kauanko olet ollut siellä?
[/quote]
Kolme kuukautta
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:32"]Miksi?
[/quote]
Psykoosin takia
Ap
Oletko vapaaehtoisesti? Miksi olet siellä? Onko ollut apua?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:32"]Oletko vapaaehtoisesti? Miksi olet siellä? Onko ollut apua?
[/quote]
Olen pakkohoidossa. On ollu jonkun verran apua
Ap
Menisitkö kotiin, jos ei olisi pakkohoitopäätöstä? Miksi?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:33"]Miten psykoosisi ilmeni?
[/quote]
Rupesin kuulemaan ja näkemään harhoja, eristäydyin jne
Ap
Voidaanko siellä pakkolääkitä?
Hyvä ystäväni oli kuukausia hoidossa ja vapautui ollen edelleen psykoosissa. Ei auttanut ollenkaan. Epäilen, ettei ottanut siellä lääkkeitä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:37"]Menisitkö kotiin, jos ei olisi pakkohoitopäätöstä? Miksi?
[/quote]
Menisin tietysti kotiin, mutta täällä saan apua
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:38"]Voidaanko siellä pakkolääkitä?
Hyvä ystäväni oli kuukausia hoidossa ja vapautui ollen edelleen psykoosissa. Ei auttanut ollenkaan. Epäilen, ettei ottanut siellä lääkkeitä.
[/quote]
Ite olen kyllä lääkkeet ottanu täysin vapaaehtoisesti. En tiedä voidaanko pakottaa syömään lääkkeitä
Ap
Tiedostitko hoitoon joutuessasi olevasi harhainen?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:41"]Tiedostitko hoitoon joutuessasi olevasi harhainen?
[/quote]
En
Ap
Onko se iso osasto millä olet? Paljonko siellä on ihmisiä, minkä ikäisiä?
Onko sulla ensimmäinen kerta psykoosissa? Miltä nyt elo ja olo tuntuu? Onko pelottavaa kun "mieli murtuu"? Voisin kuvitella, että on...
Millaista on pahimpina päivinä? Entä parhaimpina?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:42"]Onko se iso osasto millä olet? Paljonko siellä on ihmisiä, minkä ikäisiä?
[/quote]
18 paikkainen osasto. Tällä hetkellä 5 ihmistä hoidossa mun lisäks. Ikää en ole keneltäkään kysellyt
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:43"]Onko sulla ensimmäinen kerta psykoosissa? Miltä nyt elo ja olo tuntuu? Onko pelottavaa kun "mieli murtuu"? Voisin kuvitella, että on...
[/quote]
Tää oli kolmas kerta psykoosissa. Olo on tietysti jo parempi ja onhan se pelottavaa
Ap
Kauanko olet ollut siellä?