Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nukkuvan kissan maha ja anturat tuoksuu niin hyvältä?

Vierailija
09.08.2015 |

Aaah mikä huumaava lämmin muhinut söpösöpö tuoksu

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä se toksoplasman erittämä tuoksu haisee. Mielihyväreseptorinne reagoivat siihen, koska loiset ovat jo asettuneet aivoihinne.

Vierailija
22/40 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistattaa ajatuskin tunkea kissan tassuja kasvojen lähelle..

Juu, en tykkää kissoista. Eilen sai naapurin kissa semmoset lähöt meidän terassilta ettei varmasti enää uskalla tulla takasin. Huusin,kiljuin ja hakkasin käsiä yhteen kun ajatin sitä "ressukkaa" meidän pihalta pois. Sisällekin pyrkivät jos vaan ovi on auki..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:55"]Puistattaa ajatuskin tunkea kissan tassuja kasvojen lähelle..

Juu, en tykkää kissoista. Eilen sai naapurin kissa semmoset lähöt meidän terassilta ettei varmasti enää uskalla tulla takasin. Huusin,kiljuin ja hakkasin käsiä yhteen kun ajatin sitä "ressukkaa" meidän pihalta pois. Sisällekin pyrkivät jos vaan ovi on auki..
[/quote]

Mies kysyi että sekositko nyt lopullisesti.. ei nähnyt tilannetta. Vastasin että melkein, että seuraavalla kerralla jos kissa pelästyttää mut mun omalla pihalla niin saatan seota vielä pahemmin. Ja voi kissa raukkaa silloin..

Vierailija
24/40 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissani tuoksuu puhtaalta ja lämpimältä, kuin sukkalaatikolta. Ja kissan nukkuessa ne violetit polkuanturat lämpenevät entisestään ja niihin saa koskea, ne tuntuvat hauskan nahkeilta ja tuoksuvat hennosti kisuhieltä. Ja kissa siristelee silmiään ystävällisesti, hurisee ja kehrää ja kaikki on taas vähän paremmin.

Vierailija
25/40 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas rakastan haistella mun kissan tassuja ne tuoksuu ihan ranskiksilta ! :DD

Vierailija
26/40 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
27/40 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ohimo vasta ihanalta tuoksuukin. Onko se sitä kissahien hajua ;)

Vierailija
28/40 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ilmiö oikein rentoina nukkuvilla koirilla, joiden tassut ja mahanalus alkavat tuoksua popcornille. Jossakin olen nähnyt näitä nimitettävän "popcornikoiriksi" :)

Vierailija
29/40 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus haistellut kissan hännänjuurta niin joskus siinä (tyvessä) on tuoksunut puuvillalle. Sanon tuoksua pennun hajuksi. Myös kissanpennut tuoksuvat puuvillalle eli pennulta. Suloinen ja ihana tuoksu😍😘

Vierailija
30/40 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan ja koiran tassuhiki ihan paras tuoksu. Nuuskin joka päivä. Välillä tuoksuu sammal ja nurmi kun ovat ulkonakin vähän väliä. Kissoilla on hajurauhasia päässä minkä takia myös puskevat kun merkkaavat reviiriä, senkin joskus haistaa varsinkin kollikissoilta.

Vierailija
31/40 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saa kivat toksoplasmoosit sieltä :))))

Vierailija
32/40 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas rakastan haistella mun kissan tassuja ne tuoksuu ihan ranskiksilta ! :DD

😵🍴😒

Vierailija
33/40 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nykyään yksinäinen, kun mies lähti toisen matkaan. Mua lohduttaa ihan älyttömästi kun kisu tulee mun vatsan päälle kun menen sänkyyn illalla ja alkaa kehräämään ja laittaa sen tassunsa mun suun päälle ja saan nuuhkia ja pussailla sitä. Kisu antaa myös pusuja mulle suulle kostealla pienellä vaaleanpunaisella nenullaan:) 

Vierailija
34/40 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat ihanat kissan tassut! Voiii menenkin etsimään kissani.

Vierailija
35/40 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kissan pillu haisee niin pahalta?

Vierailija
36/40 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuupa haistelemaan mun vatsaani ja silsajalkojani.

Vierailija
37/40 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin usein pääni oman, edesmenneen kisuni vatsaa vasten, jolloin tämä otti pääni tassujensa väliin ja alkoi nuolla kulmakarvojani ja ripsiäni (ilman ripsiväriä), sekä yritti myös nuolla hiuksiani, mutta siihen karvainen kultaseni meinasi nikeltyä :)

Voi että mä kaipaan sinua...♥

Vierailija
38/40 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kisu oli äsken mun kainalossa <3 sitte se vaan kylmästi pomppas pois kun vähän venyttelin.

Vierailija
39/40 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä ollut kissaa, mutta vanhemmilla on koira, jonka tassut/tassuhiki tuoksuu ihanalta! :D

Joskus luin jonkun keskustelun täällä, jossa jotkut väitti koiran tassujen tuoksuvan hyvältä. Piti mennä haistamaan vanhempien koiran tassua, ja joo. Sille tielle jäin. xD Ja kyllä, tiedän että siellä on hirvee määrä bakteereja ja likaa ulkoota. En mä nyt nuole niitä tassuja. Se tuoksu on vaan niin voimakas, en ymmärrä miksi se joidenkin mielestä tuoksuu hyvältä!

Vierailija
40/40 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vahva muisto meidän edesmenneistä koirista on juuri niiden lämpimien anturoiden tuoksu. Ei ehkä tuoksu yhtä ihanalta kuin kissojen tassut mutta aivan omanlaisensa ja mulle rakas tuoksu...