Miksi nukkuvan kissan maha ja anturat tuoksuu niin hyvältä?
Aaah mikä huumaava lämmin muhinut söpösöpö tuoksu
Kommentit (40)
En tiedä mutta ihanalta tuoksuu minustakin!
Mutta miksi kissan hännän alunen haisee niin pahalta?
Maha on sisäelin. Aika huolestuttavaa, jos haistelette kissojenne mahoja.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:05"]Maha on sisäelin. Aika huolestuttavaa, jos haistelette kissojenne mahoja.
[/quote]
No mikä se maha sitten on ulkopuolelta?
Minäkin aina painan nenäni vasten kisun masua. Ihana :)
kissat aiheuttavat muutenkin välttämättömän, äkillisen hellyysreaktion.
En itsekään tiedä syytä, mutta ihana se tuoksu on! Siinä sekoittuu jotain ihanan tunkkaista, joskus vähän navetan tuoksua (siis ei pahassa vaan sellainen hyvä navetan tuoksu, en osaa selittää), puuvajan tuoksua, ruohon tuoksua ja monta muuta jotain ihanaa, joka sen huumaavan sekoituksen tekee :)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:22"]
En itsekään tiedä syytä, mutta ihana se tuoksu on! Siinä sekoittuu jotain ihanan tunkkaista, joskus vähän navetan tuoksua (siis ei pahassa vaan sellainen hyvä navetan tuoksu, en osaa selittää), puuvajan tuoksua, ruohon tuoksua ja monta muuta jotain ihanaa, joka sen huumaavan sekoituksen tekee :)
[/quote]
Ja se tuoksu on kummallisella tavalla tunkkainen, mutta kuitenkin puhdas - ei mikään lian haju :)
:3 täytyy haistaa. Mä tykkään kyllä anturoiden hajusta (kisuhikeä ja kissanhiekkaa :D ?), masua en oo nuuskutellut. Talvisin kyllä lämmittelen niin että laitan varpaat tai sormet nukkuvan kissan alle. Alkavat aina kehräämään kun tekee niin<3
Yyh. Haistelette kissojen anturoita, kissat ei todellakaan pese tassujaan hiekkalaatikolla käynnin jälkeen.
Kissat on niiiiiiiiiin ihania! Miten joku voi vihata kissoja?
Olet ehdollistunut kissan kusen hajulle? Sitähän sä kysyit?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:41"]Pervoa touhua.
[/quote]
Taidat itse olla pervo.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:42"]Olet ehdollistunut kissan kusen hajulle? Sitähän sä kysyit?
[/quote]
Sori mutta jos sinulla olisi kissa niin tietäisit että kissat eivät haise kuselle. Ovat todella siistejä eläimiä.
Kissa tuoksuu niin hyvältä ja karvat ovat niin silkkisen oloisia. Suosittelen kaikkia kissavihaajia haistamaan ja koskettelemaan. Takapuolta en haistele.
Mun lempipuuhaa on kissan mahan haistelu....